Johtaako DNA:ta rikollisliika?

Suksi DNA kuuseen

Ostin puhelimen yli vuosi sitten n.s. osamaksulla.Nyt kun soitin laskutukseen ei puhelimesta ole mennyt mitään lyhennyksiä.Puhelimen piti olla vielä tarjouksessa,mutta ei ole ollutkaan.
Jatkuvasti tulee aiheettomia laskutuksia.
Asiakaspalveluksessa isketään luuria korvaan?

Suomen surkein firma on DNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.A.S.K.A firma

Tiedetään.Olen vaihtanut palvelut Saunalahdelle.Terevtuloa!

• tiistaita

Saunalahdella myöskin!

• typykkä2674

Ei johda

• poju782

Hiljaa siellä

• dna kuseen

Joo. Älkää koskeko tosiaan pitkällä tikullakaan Dna:han. Laskutukset päin persettä ja kaikki muutkin. Tästä pitäisi kerätä nimiä ja tehdä rikosilmoitus!! tuli varmaan 200 e maksettua mafialle ylimäärästä.

• nöpöhassu

Tätäkin keskustelua johtaa Saunalahden rikollisliiga...

• jop

eikö ole oikeus kerto omia kokemuksia ? onko se aina kilpailija ? se koira älähtää johon kalikka kalahtaa !

• ihan rikollisiin?

Juu notta kristus sentään tottakai DNA:N johdossa on Islannin pyhä mafian turskakunta joka kerää teiltä tyhmiltä liittymien käyttäjiltä hyvät rahat ja käyttää ne kalastusalusten kunnostukseen....mikä teitä oikein väivää?

• rikollisliiga?????
        ihan rikollisiin? kirjoitti:

Juu notta kristus sentään tottakai DNA:N johdossa on Islannin pyhä mafian turskakunta joka kerää teiltä tyhmiltä liittymien käyttäjiltä hyvät rahat ja käyttää ne kalastusalusten kunnostukseen....mikä teitä oikein väivää?

Js pystytte käsi sydämellä vannomaan ettei millään muulla operaattorille, kuten esim. Saunalahdella ole mitään ongelmia laskutuksen kanssa? Kokemuksesta voin sanoa että on ja en itse koskisi pitkällä tikulla Saunalahden palveluihin.

• jesusmitä kuse***

DNA dual carrier liittymä 42/8,6 Mbit/s*
      Normaali 4h nopeus on: 0,35-20Mbit/s ja paluu 0,35-2Mbit/s
      Eli jos dual carrier toimii nopeudella 0.35 mbit/s/ 0.35mbit /s on kaikki hyvin.

TÄSTÄ MAKSETAAN 2 V.

• GPRS to 4G

Itse olen Soneraan vaihtanut ja hyvin toimii työpaikallani dnan liittymällä oli GPRS verkko! No nyt on 4G

• Sergei

Johtaa kyllä. DNA on Venäjän mafian hallussa ja mukavat ylimääräiset kulut menevät sotatoimiin. Itsekin ihmettelin mistä veli venäläinen kaiken rahan repii, mutta nyt selvisi kun lähdin asiaa tutkimaan. Olen asiasta uutisoinut mm. Yle TV2:lla (Ajankohtainen kakkonen)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      111
      4369
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      79
      3543
    3. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3401
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      84
      3395
    5. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3296
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2964
    7. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      89
      2883
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      66
      2841
    9. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2800
    10. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2589
    Aihe