Johtaako DNA:ta rikollisliika?

Suksi DNA kuuseen

Ostin puhelimen yli vuosi sitten n.s. osamaksulla.Nyt kun soitin laskutukseen ei puhelimesta ole mennyt mitään lyhennyksiä.Puhelimen piti olla vielä tarjouksessa,mutta ei ole ollutkaan.
Jatkuvasti tulee aiheettomia laskutuksia.
Asiakaspalveluksessa isketään luuria korvaan?

Suomen surkein firma on DNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.A.S.K.A firma

Tiedetään.Olen vaihtanut palvelut Saunalahdelle.Terevtuloa!

• tiistaita

Saunalahdella myöskin!

• typykkä2674

Ei johda

• poju782

Hiljaa siellä

• dna kuseen

Joo. Älkää koskeko tosiaan pitkällä tikullakaan Dna:han. Laskutukset päin persettä ja kaikki muutkin. Tästä pitäisi kerätä nimiä ja tehdä rikosilmoitus!! tuli varmaan 200 e maksettua mafialle ylimäärästä.

• nöpöhassu

Tätäkin keskustelua johtaa Saunalahden rikollisliiga...

• jop

eikö ole oikeus kerto omia kokemuksia ? onko se aina kilpailija ? se koira älähtää johon kalikka kalahtaa !

• ihan rikollisiin?

Juu notta kristus sentään tottakai DNA:N johdossa on Islannin pyhä mafian turskakunta joka kerää teiltä tyhmiltä liittymien käyttäjiltä hyvät rahat ja käyttää ne kalastusalusten kunnostukseen....mikä teitä oikein väivää?

• rikollisliiga?????
        ihan rikollisiin? kirjoitti:

Juu notta kristus sentään tottakai DNA:N johdossa on Islannin pyhä mafian turskakunta joka kerää teiltä tyhmiltä liittymien käyttäjiltä hyvät rahat ja käyttää ne kalastusalusten kunnostukseen....mikä teitä oikein väivää?

Js pystytte käsi sydämellä vannomaan ettei millään muulla operaattorille, kuten esim. Saunalahdella ole mitään ongelmia laskutuksen kanssa? Kokemuksesta voin sanoa että on ja en itse koskisi pitkällä tikulla Saunalahden palveluihin.

• jesusmitä kuse***

DNA dual carrier liittymä 42/8,6 Mbit/s*
      Normaali 4h nopeus on: 0,35-20Mbit/s ja paluu 0,35-2Mbit/s
      Eli jos dual carrier toimii nopeudella 0.35 mbit/s/ 0.35mbit /s on kaikki hyvin.

TÄSTÄ MAKSETAAN 2 V.

• GPRS to 4G

Itse olen Soneraan vaihtanut ja hyvin toimii työpaikallani dnan liittymällä oli GPRS verkko! No nyt on 4G

• Sergei

Johtaa kyllä. DNA on Venäjän mafian hallussa ja mukavat ylimääräiset kulut menevät sotatoimiin. Itsekin ihmettelin mistä veli venäläinen kaiken rahan repii, mutta nyt selvisi kun lähdin asiaa tutkimaan. Olen asiasta uutisoinut mm. Yle TV2:lla (Ajankohtainen kakkonen)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3593
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2234
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1875
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1619
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      16
      1576
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1558
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1407
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      80
      1273
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1222
    Aihe