Hei, Olen noin vuoden verran toiminut talomyyjänä kivitalopuolella (valuharkko, mutta tarkemmin en kerro). En ole saanut yhtään kauppaa vielä. Olen huomannut että tällä palstalla keskustellaan eri talomerkeistä ja ratkaisuista, joten olen käyttänyt niitä hyödykseni myynnissä. Pääsen kyllä hyvin keskusteluissa alkuun, mutta heti kun olen luetellut kaikki kilpailijoitteni huonoudet suhteessa omaan harkkooni, asiakkaat kaikkoavat. Olen yrittänyt myös tiedottaa, mitkä talovalmistajat ovat lopettamassa toimintaansa tämän palstan perusteella.
Mitä teen väärin? Apuja
Talomyyjälle apuja
6
182
Vastaukset
- legomaister
Olet vaan provon kirjoittaja. Jatka leikkejä hiekkalaatikollasi - ehkä tuon vielä jonain päivänä sinulle legoja joilla voit rakentaa muutakin kuin hiekkalinnoja. =)
- yrittää nyt vaan
Hei tsemii sulle. Et ole varmaankaan ainoa tällä palstalla päivittäin vieraileva kivitalomyyjä. Toivottavasti opit suodattamaan sen 95% tämän palstan skeidasta ja löytämään sen asiallisen, todenperäisen 5% jutuista. Sillä mestarimyyjät erotetaan aloittelijoista.
Lähtökohtaisesti suosittelisin sinua kuitenkin rajoittamaan palstalla käymisesi kertaan viikossa. Et menetä mitään ja jos tuo ajankohta on perjantai-ilta, voit ottaa pari olutta ja saat hyvät naurut edellyttäen toki, että olet jo harjaantunut palstan lukija.
Älä missään nimessä puhu tällä palstalla esitetyistä väitteistä asiakkaillesi, sillä he ovat kivitalon rakentajina varmasti koulutettua ja fiksua porukkaa, toisin kuin suurin osa kivitalomyyjistä. Ne huomaavat kyllä faktan ja fiktion erot ilman tätä palstaakin, joten astut helposti harhaan. Keskity oman tuotteesi hyviin ominaisuuksiin ja unohda kilpailijoiden haukkuminen. Näin saat parhaiten luottamuksen ja sen ekan asiakkaankin. - Hyvä viesti
Heh. Tää on niin totta. Tää palsta on iin skeidaa. Sanoisin, että 99% näistä jutuista on täyttä potaskaa. Jos jossain kohtaa on joku totuuden siemen, niin se kyllä osataan haudata ja syvälle. Talomyyjät täällä vit..levat toisilleen ja koittavat provota omia tuoteitaan tai dissata toisten.
- Totuus!
Höpötä sä vaan koksu. Tämä palsta on ainoa paikka missä asioista puhutaan niin kuin ne on. Jos ei kestä totuutta, niin kannattaa pysyä pois tältä palstalta. Ja ekalle kirjoittajalle terkuksi: Jos et saa kauppaa, lopeta myyminen ja tee jotain muuta. Selvästi sinusta ei ole alalle.
- Okjgvnööi
Miinusta ne hakkaa kaikki kivitalopaketti firmat!
- teukka76
Väitän että kivitalon ostajat tekevät päätöksen ihan fiilis pohjalta. Kaikissa tuotteissaon omat etunsa, vertailu ensikertalaitselle melko hankalaa jne.
Eli hyvä myyjä kyllä voittaa kauppoja, tai sitten hinnoittelusi ei vastaa nykyistä markkina tasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818