Yritän ISO-imagea polttaa CD:lle mutta NERO ilmoittaa polton alkuvaiheessa heti että "Käyttäjäkeskeytys". MIkä menee vikaan. NEROkin on vastas juuri asennettu koneelle ja tämä on ensimmäinen yritys polttaa CD tällä NEROLLA
NERO Burning ROM
jackasss1
3
375
Vastaukset
Kokeile polttaa jollakin toisella ohjelmalla kuten tällä: http://www.download.fi/cd_dvd/poltto/cdburnerxp_pro.cfm
- Kokeiltu on
Sulla ei ole oikeuksia sen materiaalin monistamiseen: NERO tykkää kyttyrää suojatun materiaalin käsittely-yrityksistä.
- Jackass1
Selvä homma..pitääpä kokeilla tuolla toisella ohjelmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97954- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 48725
- 52709
- 28657
- 49609