Yritän ISO-imagea polttaa CD:lle mutta NERO ilmoittaa polton alkuvaiheessa heti että "Käyttäjäkeskeytys". MIkä menee vikaan. NEROkin on vastas juuri asennettu koneelle ja tämä on ensimmäinen yritys polttaa CD tällä NEROLLA
NERO Burning ROM
jackasss1
3
375
Vastaukset
Kokeile polttaa jollakin toisella ohjelmalla kuten tällä: http://www.download.fi/cd_dvd/poltto/cdburnerxp_pro.cfm
- Kokeiltu on
Sulla ei ole oikeuksia sen materiaalin monistamiseen: NERO tykkää kyttyrää suojatun materiaalin käsittely-yrityksistä.
- Jackass1
Selvä homma..pitääpä kokeilla tuolla toisella ohjelmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2311970- 841208
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1121018- 881016
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 111773
- 119764
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94753Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122688- 23681