Hartolan Petsku?

ei-hartolalainen

Missä on sellainen paikka Hartolassa kuin Petsku, jossain syrjäkylällä? Osaisko joku sanoo missä päin. Ei löytynyt kartalta.

10

698

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfgaerhaserhg

pesiskenttä

• kysyjä

ok :D. Kiitos!!!!

• tervetulemast

Pesiskenttä, vastasi joku tuossa. Olen asunut muutaman vuoden Hartolassa ja pesäpalloa käsittääkseni pelataan "soriksella", jossa on myös jääkiekkokenttä ja vielä toinen kenttä luistelijoita varten ym. "Petskuksi" jotkut sanovat Petäjistön aluetta, jossa on kunnan vuokrataloja ja jonne ohjataan asumaan "tietynlainen" aines. En ole käynyt enkä ikinä sielä päin uskaltaisi liikkua edes päiväsaikaan. Onneksi se on hieman syrjemmässä kirkonkylästä. Se sijaitsee terveyskeskuksen vastapäätä. En tiedä miten hyvin Hartolaa tunnet, mutta jos tästä oli jotakin apua niin hyvä.

• Ex Asukki

Turha mollata.Petäjistössä asuu myös työssäkäyviä ihmisiä.Yhdystien asunnoissa
      luusereita samoin ns.Pilvilinnassa tai Hörhötalossa tai sitten ns.kunnan kamalissa vuokrakasarmeissa asuu varsinainen elättiaines.Toki omakotitaloissakin ympäri Hartolaa asuu kuprukeisareita ja keisarinnoja.Petäjistön mainetta hiukan liioitellaan toki voisi senkin asuinalueen siistiä ja yleensä kunnan vuokrasuntoihin tulisi ottaa niitä jotka käyvät töissä ja maksavat vuokransa ajoillaan siis itse eikä sossu.

• tai sitten ei

Työssäkäyvät ihmiset asuvat omakotitaloissa, eivät kunnan vuokra-asunnoissa. Ja en tarkoittanut ed.kirjoituksellani Petäjistössä omistusasunnoissa asuvia vaan kunnan vuokra-asunnoissa. Petäjistön huumehörhöt ovat häpeäksi paikkakunnallemme. En tiedä mitä taloja tarkoitat Pilvilinnalla tai Hörhötalolla. Yhdystiellä ei tietääkseni ole kunnan vuokra-asuntoja. Ja toiseksi; kunnan vuokra-asuntoihin pääsevät asumaan vain ne, jotka saavat asuimistukea tai toimeentulotukea. Jos henkilö vaikka olisi työtön, mutta ei saa muita tukiaisia niin ei saa myöskään kunnalta vuokra-asuntoa JOS on yksineläjä eli siis lapseton. Lapsiperheet tietysti saavat, mutta en ole varma onko jokin Petäjistö paras mahdollinen paikka lapsiperheen asua.

• Ex-asukki

HÖPÖHÖPÖ.Yhdystiellä on kunnan vuokra-asuntoja.Petäjistö on ihanteellinen paikka asua huom.jos kunta putsaisi alueen.Yh-äidit kurittomine kakara ja koiralaumoineen eivät ole minnekään tervetulleista.Huumehörhöjä asuu myös omistusasunnoissa.Painakaa mieleenne se.

• Ex asukki

Ja lisään äskeiseen vielä suurin osa ns.omistusasunnoissa asuvista asuvat pankin asunnoissa..eikö niin?
      Pohjoismainen tapa on että jokaisella tulee olla oma tönö.
      Keski-Euroopassa asutaan vallan vuokralla ja on jopa kaksikin
      vuokra-kämppää talviasunto kaupungissa ja kesä asunto maalla.Hartolan pahin alue asua on Laaksotien alue siellä näitä nousukkaita riittää.
      On kiluia ja kalua ja kaikki velkana.
      Niinkuin monella muulla täällä Hartolassa.
      Moni kakku päältä kaunis vaan silkkoa sisältä.
      Eivät kaikki tienaa niin paljon muuten kuin hämärähommilla niinkuin eräät on asunnot ja kesämökit velkana kaikki.Painakaas mieleen tämä kupla pian puhkeaa ja kaikki salaisuudet paljastuvat.Missäs sitten asutaan??vuokralla.
      Kyllä yksinäinenkin kunnan asunnon saa jos on hoitanut asiansa hyvin ja huom.kaikki kunnan asunnoissa eivät ole sossupummeja joten turpa tukkoon moisesta paskanjauhannasta.ps.vaikka suurin osa on..mutta so what!!

• itsenäinen

Mistä sinä tiedät toisten veloista ja varoista. Hartolassa asuu jopa paljon parjaamiasi yh-äitejä, jotka ovat ILMAN MIESTÄ tai heidän maksamiaan elareitaan kyenneet hankkimaan oman asunnon omilla säästöillään. Minä olen yksi ja tuskinpa olen ainoa. Eikä minulla ole lottovoittoa tai vanhempien perintöä - ei siis edes pesäMUNAA - vaan ihan olen omilla säästöilläni ja säästäväisyydellä kyennyt saamaan sen mitä minulla on. Ja kuitit on jokaisesta tulo-ja menoerästä. Kirjanpitoni kestää kyllä vaikka minkä viranomaisen syynäyksen tarvittaessa.

• noh noh

Laaksotie on parasta asuinseutua Hartolassa. Itsekin asuisin siellä jos voisin. Turha puhua 1960-luvulla Laaksotien seutua sanottiiin Hartolan Sörkaksi, mutta tilanne on nyt aivan toinen. Laaksotien asunnot menevät parhaiten kaupaksi Hartolassa, koska seutu on rauhallista eikä siellä ole vuokra-asuntoja juuri ollenkaan.

• Ex asukki

Tieto on valtaa.
      Ja nyt on aika käyttää sitä valtaa.
      Poks ja poks..se koira älähtää
      johon kalikka kalahtaa...ähä,ähä.Mutta odotellaan,kypsytellään suurta uutispommia
      rajan takaa on niitä hyvä sitten pudottaa rajan ai minkä rajan ??noh kuntarajan tietty

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      94
      3428
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2832
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2421
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1825
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1603
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1545
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1340
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1316
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe