Lämmittääkö vastus automaattisesti pihalla -20 tai -1 onko aina vastus täysillä.
mobair 2020
6
294
Vastaukset
- 18+18
Siinä on PTC-vastus lämmitämässä tuloilmaa eli säätyy teho automaattisesti 20 - 600 w välillä tarpeen mukaan eli ei ole vastus aina täysllä.
- O. ja A.
Mökissä tämmöinen laite. Puhallus ykkösellä ja lämmitys päällä. Pakkasta ulkona 25 astetta ja tuloilma n. 20 asteista. Mökissä n. 35 neliöö. Varaava takka lämmitetty kerran päivässä, ei muuta lämmitystä. Hyvin on tarettu ja happea riittänyt kahdelle hengelle.
- halvin hinta
O. ja A. kirjoitti:
Mökissä tämmöinen laite. Puhallus ykkösellä ja lämmitys päällä. Pakkasta ulkona 25 astetta ja tuloilma n. 20 asteista. Mökissä n. 35 neliöö. Varaava takka lämmitetty kerran päivässä, ei muuta lämmitystä. Hyvin on tarettu ja happea riittänyt kahdelle hengelle.
Paljonko olette mobaireista maksaneet? Aika korkeat on hinnat. Mistä saisi halvimmalla?
- 7+15
halvin hinta kirjoitti:
Paljonko olette mobaireista maksaneet? Aika korkeat on hinnat. Mistä saisi halvimmalla?
Mä löysin kerran kirpputorilta 2kpl 30€/kpl ostin heti pois ja myin etenpäin kun halvalla sai.
Jos taas haluat tän mallin, niin tekee helposti itse tietokonepuhaltimesta ja pahvista.
http://www.huuto.net/kohteet/tuloilmalaite-mobair-2030-postikulut-0/298424537 - huono ostos
7+15 kirjoitti:
Mä löysin kerran kirpputorilta 2kpl 30€/kpl ostin heti pois ja myin etenpäin kun halvalla sai.
Jos taas haluat tän mallin, niin tekee helposti itse tietokonepuhaltimesta ja pahvista.
http://www.huuto.net/kohteet/tuloilmalaite-mobair-2030-postikulut-0/298424537Huutonetin mobairit on käytettyjä ja ilman suodatinta.
- Oikeat asiat
Sisäilman hyvä laatu sekä huonelämmön oikea lämpötila, ovat niin tärkeitä asioita että niistä ei kannata tinkiä. Tärkeimpiä asioita ovat, oikeat tuotteet oikessa paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733