Sims freeplay..Miten simit saa seukkaamaan?

Aloittelija74

Mulla on tehtävänä.Aloita deittailu naapurin kanssa.Tyssännyt kohtaan best friends.

Auttakaa!

13

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittelija74

Voisko joku kertoo??

• Simeilijä

Eiköhän se siitä lähde kun vaan sinnikkäästi olet toiselle mukava ja jossain välissä pitäis tulla sitten niitä romanttisia toimintoja. Eli Juttele mukavia, vitsaile jne. mitä niitä kaikkia positiivisia toimintoja olikaan.

• joku van

Mulla on ihan sama juttu..

• Tiiteli96

Haluuks, joku auttaa ja kertoo, et mite the sims 3 pelis pystyy opettaa teinii ajaa????

• jsksma

sama, ja sit en pysty käyttää sitä romanttist juttuu nii mitä pitää tehä et saa sen romanttisen jutun?

• mietiskelijä02

mulla simit on tyssänny best friendii eikä siitä muutu mihinkää

• turhautunuts

Mä en saa niitä simssejä best friends tasosta mihinkään ei kä se anna käyttää sitä romantista keskustelu juttuu mitä mun pitäs tehä?

• Karkkitäti

Mul sama

• simssinpelaaja

mulla on sama se ei vaan mene ohitse siitä best friends kohasta ja siinä on semmonen valikko missä lukee: Be romantic, mutta jos klikkaan sitä niin mun simille tulee puhekupla, jossa on sydän ja sen päällä rasti. Jos joku tietää mitä pitää tehä niin auttakaa!!

• tehkäätehtäviä

mä en tiedä ihan tarkalleen miten simit saa rakastumaan, mutta kannattaa ainakin tehdä niitä ihmeen ruoka tehtäviä. Mun simit ainakin rakastu kun olin tehny kaikki ruoka tehtävät.

• Anonyymi

Oon tehny kaikki ruoka tehtävät mutta mitään ei tapahdu vaikka yritän. Miten saan simit rakastumaan??

• Anonyymi

siinä lukeelove is in the air

• Anonyymi

Moi oon tulevaisuudesta:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      139
      5174
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3426
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      114
      2700
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2388
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1807
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1739
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1556
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1520
    10. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      20
      1386
    Aihe