http://www.hifistudio.fi/fi/tuotteet/kuulokkeet/kuulokkeet/akg-k915-langaton-kuuloke/9002761028194 Tuollaisia suunnittelin ostaa. Onko kellään kokemusta ja yleensäkkin AKG:n vehkeistä?
AKG malleista.
9
1107
Vastaukset
- Örp
Se riippuu minkä näköistä äänenlaatua etsit.
Radio taajuuksilla toimivat langattomat usein ottavat häiriötä jostain joten niistä voi kuulua "staattista" sähinää.
Mutta kyseiset kuulokkeet vaikuttaisivat saavan signaalin digitaalisen joten ei pitäisi olla häiriö ääniä.
Kokemusta ikävä kyllä ei ole kyseisistä kuulokkeista mutta saattavat olla jopa toimivat.- Jdjdkdkdk
En kyllä suosittelisi tätä merkkiä, kestävyydeltään aika huonot, lgn tasosia vesilintuja.
Jdjdkdkdk kirjoitti:
En kyllä suosittelisi tätä merkkiä, kestävyydeltään aika huonot, lgn tasosia vesilintuja.
Parempi olisi verrata esim. Harman/Kardon:iin tai JBL:ään, kuuluu samaan firmaan ja kaikissa niissä on melko hyvä äänenlaatu..
- Khghkkkhj
Mulla on kokemuksia akg kuulokkeista, jäi viimiseks kerraks kun ostan niitä. Sonyyn oon ollutkin aina tyytyväinen, mm lappujen käyttö kokemus on miellyttävä ja kestävyys ja ny ostin Sonyn kuulokket ja langalliset totta kai, mm Bluetooth on kans vesilintuja, oon kuullutkin että laatu on melko huono niissä!
- Columbo122
Ostin nuo kuulokkeet ja täytyy sanoa että olen pirun tyytyväinen. tätä juuri hain. Aivan loistavat.Elikkä ne oli nuo AKG k915
- Örp
hienoa että olet tyytyväinen ostokseen. Kiinnostaisi tietää miten hyvin nuo toistaa bassoa?
- akgonhyva
Minulla on paritkin eri AKG:n kuulokkeet ja molempiin olen erittäin tyytyväinen. AKG:N K171-studiokuulokkeet sekä AKG:n edullisemman pään K 44-kuulokkeet. Hyvin soivat ja eritoten älyttömän kestävät kuulokkeet, voin suositella AKG:n tuotteita lämpimästi.
http://musatekniikka.blogspot.fi/2012/11/kevyet-ja-kestavat-kuulokkeet-akg-k-44.html
http://musatekniikka.blogspot.fi/2012/10/laadukkaat-ja-kestavat-kuulokkeet-akg-k.html - Akgn60nc
Kyllä AKG on hyvä merkki sekä halvat että kallimmat mallit ovat hyvät.
Minulla on ollut AKG K-550 ja nykyän AKG N-60NC johdolliset vastamelu. - Jdjsjsjsjsk
On ja heikot olivat ja laput ei kovin kehuttavat, Sony ossaa paremmin ja ne ostin puol vuotta si ja oon jopa yllättyny miten laadukkaat ovat! Sony forever, i love Sony forever.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912990Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991716Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461587- 871401
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4031400Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21129Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381067Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun334908Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden259877