Wanhojentassipari peru...

On se näin kuukautta ennen hyvä ilmottaa, ettei jaksakkaan tanssia... Oikein unelmien täyttymys näin kun pitää kirjotuksiinkin stressata niin ottaa yks ongelma vielä lisää tähän arkeen. Olo on aina treeneissä kuin heittopussilla, toivoa että olisi juuri silloin pariton poika paikalla...

Jos joku vaan tietää yhtään ketään Tampereen suunnitalta vapaa ehtosta herraa tanssimaan todella lyhyellä varotusajalla niin hjelppiä! Kaverin kaverit ja näiden exät kysytty. Ihan aivoimesti sitten itestäni kertoilen, jos sen puoleen tulee.

Olis mukava saada unelmien päivä ja mekko näytille!

9

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älätanssi!

Älä helvetti ota tosissaan niitä tansseja, ne on pelkkä kilpavarustelukisa nykysin :)
      Take it easy and relax, c'mon!

• En oo ottamassakaan, en todellakaa oo maksanu mekostakaan maltaita ja kaikki hiukset/meikit teen ihan itse :)

• ffffffff3

Ehkä sen takii peru koska oot ihan helvetin ruma ja lihava? Perinteenä on, että vanhojentanssipari panee samana iltana - varmaan ei halunnu kuksia sua. Voivoi.

• :DDDDDD
        ffffffff3 kirjoitti:

Ehkä sen takii peru koska oot ihan helvetin ruma ja lihava? Perinteenä on, että vanhojentanssipari panee samana iltana - varmaan ei halunnu kuksia sua. Voivoi.

:DDDD

• ffffffff3 kirjoitti:

Hahaha:D No on sullaki vitsit! Kumpikaan ei toteuta yhtälöö, eikä sun silmiäs miellyttää tarviikkaan. Kyll kummasti miehet aina palannu on, ettei vikaa varmasti oo ;)

• rauhamaahan
        anskuu96 kirjoitti:

Hahaha:D No on sullaki vitsit! Kumpikaan ei toteuta yhtälöö, eikä sun silmiäs miellyttää tarviikkaan. Kyll kummasti miehet aina palannu on, ettei vikaa varmasti oo ;)

Niinpä, todella röyhkeä kommentti tolta ffffffff3:lta. Taitaa itse olla melkoinen paskapää suorastaan. Laitappa kuvasi tänne fff, et uskalla toisin kuin hän.

• häpeäisithaukkuja
        rauhamaahan kirjoitti:

Niinpä, todella röyhkeä kommentti tolta ffffffff3:lta. Taitaa itse olla melkoinen paskapää suorastaan. Laitappa kuvasi tänne fff, et uskalla toisin kuin hän.

Ja muutenkin jokainen on sen näköinen kuin on, kukaan ei ole ruma luonnostaan. Jokainen on erilainen ja se on rikkaus.

• ffffffff3 kirjoitti:

"Perinteenä on, että vanhojentanssipari panee samana iltana" me emme asu Amerikassa jossa elokuvien mukaan on tälläinen perinne "kotiin paluu tansseissa"

• Parin sainkin kaverin kautta ja onneks jo kerran herra on tanssinyt. Mä en muutenkaan lähtis säätään kenenkään oman lukiolaisen kans, lähtee nopeemmin juorut leviämään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      86
      3589
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2056
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      195
      1971
    4. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      87
      1414
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      343
      1394
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1147
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      13
      1014
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      84
      1001
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      28
      908
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      67
      850
    Aihe