Wanhojentassipari peru...

On se näin kuukautta ennen hyvä ilmottaa, ettei jaksakkaan tanssia... Oikein unelmien täyttymys näin kun pitää kirjotuksiinkin stressata niin ottaa yks ongelma vielä lisää tähän arkeen. Olo on aina treeneissä kuin heittopussilla, toivoa että olisi juuri silloin pariton poika paikalla...

Jos joku vaan tietää yhtään ketään Tampereen suunnitalta vapaa ehtosta herraa tanssimaan todella lyhyellä varotusajalla niin hjelppiä! Kaverin kaverit ja näiden exät kysytty. Ihan aivoimesti sitten itestäni kertoilen, jos sen puoleen tulee.

Olis mukava saada unelmien päivä ja mekko näytille!

9

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älätanssi!

      Älä helvetti ota tosissaan niitä tansseja, ne on pelkkä kilpavarustelukisa nykysin :)
      Take it easy and relax, c'mon!

    • En oo ottamassakaan, en todellakaa oo maksanu mekostakaan maltaita ja kaikki hiukset/meikit teen ihan itse :)

      • ffffffff3

        Ehkä sen takii peru koska oot ihan helvetin ruma ja lihava? Perinteenä on, että vanhojentanssipari panee samana iltana - varmaan ei halunnu kuksia sua. Voivoi.


      • :DDDDDD
        ffffffff3 kirjoitti:

        Ehkä sen takii peru koska oot ihan helvetin ruma ja lihava? Perinteenä on, että vanhojentanssipari panee samana iltana - varmaan ei halunnu kuksia sua. Voivoi.

        :DDDD


      • ffffffff3 kirjoitti:

        Ehkä sen takii peru koska oot ihan helvetin ruma ja lihava? Perinteenä on, että vanhojentanssipari panee samana iltana - varmaan ei halunnu kuksia sua. Voivoi.

        Hahaha:D No on sullaki vitsit! Kumpikaan ei toteuta yhtälöö, eikä sun silmiäs miellyttää tarviikkaan. Kyll kummasti miehet aina palannu on, ettei vikaa varmasti oo ;)


      • rauhamaahan
        anskuu96 kirjoitti:

        Hahaha:D No on sullaki vitsit! Kumpikaan ei toteuta yhtälöö, eikä sun silmiäs miellyttää tarviikkaan. Kyll kummasti miehet aina palannu on, ettei vikaa varmasti oo ;)

        Niinpä, todella röyhkeä kommentti tolta ffffffff3:lta. Taitaa itse olla melkoinen paskapää suorastaan. Laitappa kuvasi tänne fff, et uskalla toisin kuin hän.


      • häpeäisithaukkuja
        rauhamaahan kirjoitti:

        Niinpä, todella röyhkeä kommentti tolta ffffffff3:lta. Taitaa itse olla melkoinen paskapää suorastaan. Laitappa kuvasi tänne fff, et uskalla toisin kuin hän.

        Ja muutenkin jokainen on sen näköinen kuin on, kukaan ei ole ruma luonnostaan. Jokainen on erilainen ja se on rikkaus.


      • ffffffff3 kirjoitti:

        Ehkä sen takii peru koska oot ihan helvetin ruma ja lihava? Perinteenä on, että vanhojentanssipari panee samana iltana - varmaan ei halunnu kuksia sua. Voivoi.

        "Perinteenä on, että vanhojentanssipari panee samana iltana" me emme asu Amerikassa jossa elokuvien mukaan on tälläinen perinne "kotiin paluu tansseissa"


    • Parin sainkin kaverin kautta ja onneks jo kerran herra on tanssinyt. Mä en muutenkaan lähtis säätään kenenkään oman lukiolaisen kans, lähtee nopeemmin juorut leviämään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe