Eikö olekkin tyhmää kun pelaat vanhoja retro pelejäsi ja huomaat että pelisi ei tallennukkaan? Varsinkin jos pelaat pitkää peliä kuten vaikka Paper marioa tai Ocarina of timeä? No syy on että paristomuisti on kulunut tyhjäksi ja kaipaa vaihtoa (yleensä näin tapahtuu 10 vuoden sisällä jos pelaat edes joka kuukausi peliä).
Sen voi vaihtaa itse jos on siihen taitoa ja tarvikkeita tai sitten minulle voi pistää tulemaan paketissa pelin/pelit 4€ kpl korjattavaksi. ja huomioi että maksat myös nuo postikulut. jos on kysymyksiä niin laittakaa kommenttia! Sähköposti osoite on tuo tuttu randomilta kuulostava: [email protected]
Kasettipelien paristo vaihto! nes/snes/n64 ja muita!
Aappa apina
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813181
- 922895
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275