Opiskelen ammattikorkeakoulussa ja kirjoitan tällä hetkellä amk-gradua, valmistuminen siis häämöttää. Olen kirjoittanut puoli vuotta gradua viitenä päivänä viikossa kuusi tuntia kerrallaan, mutta en ole läheskään valmis. Sivuja on kasassa n. 15, joten ainakin 15 pitäisi vielä saada aikaan. Neuvokaa, miten saan tehtyä loppuun? Toivon että pääsisin hakemaan YAMKiin ja sitä kautta väitöskirjan tekijäksi, joten rima on todella korkealla, minkä vuoksi kirjoitankin n. 5 riviä päivässä, vaikka teen koko ajan töitä gradun eteen. Ohjaaja on sitä mieltä että todella hyvin menee, olen kuulemma todella lahjakas, mutta kommentit eivät lämmitä, sillä työ etenee niin hitaasti. Onko viisaammilla vinkkiä gradun valmistumisen tukemiseen?
Miten AMK-gradu valmiiksi?
amkistatohtoriksi
4
701
Vastaukset
- sfas
AMK-Gradua.. ???
- höhhöhö
Tuohan on vitsi, mutta vain huono vitsi.
- Mitäihmettääää
Kyl on suomalainen koulutuspolitiikka menny ojaan jos amkista tulee tohtoreita
- DI-84
Älkää ruokkiko trollia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591578
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671541Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1631346Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661227Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061171Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2781155- 601039
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä591018KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin88953Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57940