Miksi miehen genitaali alueen hieronta

Terapeutti

on joillekkin naisille ylipääsemätön paikka. Miehet valittelee usein, kun naiset eivät osaa käsitellä heidän genitaalialuetta, niin että se tuntuisi taivaalliselta nautinnolta ilman että se olisi pelkkä seksiin liittyvä loppuun asti viety ns. "runk..hieronta". Nautintoa voidaan tuottaa kevyellä pitkitetyllä pitkärataisella kosketuksella, myös muilla kehon alueilla. Naisille pitäisi järjestää kursseja joilla olisi mahdollisuus opetella hierontaa kotikonstein. Varsinkin pitkässä parisuhteessa oleville se olisi todella tarpeen, silloin ei tarvitsis turvautua muihin erotiikkaa lisääviin korvikkeisiin. Miesten olisi hyvä myös harjoitella kumpanin ns. avavaa kosketusta.

13

9291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että

      ...tällä palstalla ei ***kele muusta osata kirjoittaa kuin miesten genitaalien hieromisesta?!
      Kyllähän ko. alueelle tai sen ympäristöön voi suorittaa ihan asiallista, terapeuttista hierontaa esim. triggerpisteiden laukaisemiseksi mutta sen kuvaileminen "taivaalliseksi nautinnoksi" on kyllä kaukaa haettua. Perustettakoon näille "käsityön" ystäville ihan oma ryhmä jonnekin muualle!

      • hyvä

        idea. kannatan lämpimästi.


      • on näin

        Käsityön ystäville on Internet ryhmiä täynnä. Sille ei vaan mitään voi, että niitä riittää joka palstalla. Keskimääräiselle Internet-miehelle 'hieronta' = 'taivaallisen nautinnollista genitaalialueen käsittelyä'.

        Ikävä kyllä liiallinen Internetin käyttö sumeennuttaa aivotoiminnan niin, että ihminen alkaa oikeassakin maailmassa ajatella samalla tavalla kuin Internetin ihmemaassakin. Mies ajattelee, että jokainen nainen on aina valmis levittämään reitensä hänelle ja tyydyttämään hänen tarpeensa kiimasta kirkuen. Ihmetellään vaan, kun parturit, hierojat ja uimahallin siivoojat eivät olekaan aina valmiina.

        Sääliksi käy naispuolisia hierojia, jotka päivät pitkät saa sietää seisottavia asiakkaitaan. Reppanat yrittävät saada hierojaa ymmärtämään erityisiä tarpeitaan ja pettyvät kun hoitoa ei saakaan samaan tapaan kuin virtuaalimaailmansa fantasioissa.


    • kurssille haluava

      Tais olla naisia nää, vissiin loukkaantuivat itse... mut kyllä naisetkin haluavat genitaalien hierontaa ja varsinkin suuseksiä, vaikka se tosin on paljon kiinni henkilöstä...

      Kannatan kurssien järjestämistä molemmille sukupuolille... muistaakseni Tantraloven suomalaisilla sivuilla törmäsin johonkin vastaavaan hierontakurssiin.

      • jode

        Mut mun tietääkseni ainakin melkein kaikki ihmiset tykkää rakastelusta.Miks täällä jotku tuomitsee kaiken seksuaalisuuden vaikka voisivat kysyä iteltään tykkäävätkö vai ei.Siis vatkaavatko edes ite itteensä.On tosi ihanaa avata naisen naiseus mukavalla hieronnalla ja päästä sinne naisen olemisen ydinkanavaan ja unohtaa koko elimet henkisessä yhteydessä.Nam.


      • minä vaan
        jode kirjoitti:

        Mut mun tietääkseni ainakin melkein kaikki ihmiset tykkää rakastelusta.Miks täällä jotku tuomitsee kaiken seksuaalisuuden vaikka voisivat kysyä iteltään tykkäävätkö vai ei.Siis vatkaavatko edes ite itteensä.On tosi ihanaa avata naisen naiseus mukavalla hieronnalla ja päästä sinne naisen olemisen ydinkanavaan ja unohtaa koko elimet henkisessä yhteydessä.Nam.

        ihmiset ei näytä ymmärtävän, että seksuaalisuudella ei todellakaan ole mitään tekemistä tavallisen hieronnan kanssa. Seksuaalipalvelut ovat sitten asia erikseen! Menkää kaikki sinne, jos haluatte jotain muuta kuin perushierontaa. Olen itse hieroja ja kohta varmaan lopetan, koska suoraan sanoen pelkään kaikkia pervoja, joita vastaanotollani käy..ja näitä henkilöitä on todella paljon!!


      • Hieronta
        minä vaan kirjoitti:

        ihmiset ei näytä ymmärtävän, että seksuaalisuudella ei todellakaan ole mitään tekemistä tavallisen hieronnan kanssa. Seksuaalipalvelut ovat sitten asia erikseen! Menkää kaikki sinne, jos haluatte jotain muuta kuin perushierontaa. Olen itse hieroja ja kohta varmaan lopetan, koska suoraan sanoen pelkään kaikkia pervoja, joita vastaanotollani käy..ja näitä henkilöitä on todella paljon!!

        Pitäisikö sinun kysyä itseltäsi jotakin? Olenko avoin kohtaamaan aitoja ihmisiä? Vai teenkö tätä hommaa vain rahan takia? Jos et pidä ihmisten kanssa työsketelystä..mitä ###### valitat, ongelma on sinun, ei asiakkaittesi seksuaalisuus.


      • Anonyymi

        Naiset osaavat hieroa genitaalinsa itsekin. Siihen ei äijää tarvita. Suuseksiä kai haluavat lähinnä miehet, harva nainen siitä pitää, jos kukaan. Useimpia naisia suuseksi oksettaa.


    • henkilömäinen

      Suurta kysyntää yhdistelmähieronnasta jossa käydään kevysti läpi kroppaa siirtyen vaiheittain genitaalien alueelle välihan ympäröiville alueille asiakkaan mieltymyksen mukaan. Etenkin naishierojille oiva markkinarako!

    • sauvälliha

      Aluksi klassinen hieronta päättyen hitaaseen kesialueen sivelyhierontaan lopulta paineenpoisto.

    • Anonyymi

      Menen ensi viikolla. Etusormi anukseen, ym...

    • Anonyymi

      Miksei mies hiero itse omia genitaalejaan? Saisi sellaista hierontaa kuin haluaa. Mihin siinä naista tarvitaan?

      Ei naisen elämän tarkoitus voi olla miehen genitaalien hieronta!

    • Anonyymi

      Viekoittelevaa hierontaa aluksi ja lopuksi varresta vetoja pussien tyhjennykseen.
      Asiakas tippaa mielellään lopuksi paperirahalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe