Pergo vai Cello laminaatti

hukka456

Kokemuksia näistä laminaateista? Vanhoja keskusteluja löytyi mutta kaipaan tuoreita kokemuksia tämän päivän laadusta. Natiseeko, alkaako elämään, onko karhea, miten puhtaanapito onnistuu? En halua vastausta että älä laita laminaattia.

2

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Celloa

myydään ainakin reilusti enemmän. Kunnollisella, riittävän tasaisella alustalla kumpikaan ei natise. Molemmat elävät kokolailla saman verran, kuten kaikki laminaatit tekevät, noin 1mm/lattiametri. Kunnolliset elämisvarat vain seinille sekä kiinteisiin rakenteisiin ja riittävän leveät jalkalistat, niin elämisliikkeiden kanssa ei ole mitään ongelmia. Karheuden voi todeta kauppojen malleista. Puhtaanapito on helppoa, kun ei itse tee siitä vaikeaa. Ei saippuapohjaisia puhdistusaineita, hieman pienempi annostus kuin puhdistusaineen ohjeissa on. Lattiapinta ei saa jäädä puhdistuksen jälkeen märäksi, koska silloin lattiapintaan kuivuu kiinni kaikki pesuveden mukana olleet (puhdistusaine pesuveden likaisuus). Sellaisilla paikkakunnilla, joissa on kova vesi (esim. Oulu, Seinäjoki) puhdistusta ei saa tehdä pelkällä vedellä, koska silloin puhdistettaville pinnoille tarttuu kalkkijäämiä. Niiden poistamiseen taas tarvitaan hapan puhdistusaine,j os sellaisia kalvoja pääsee syntymään. Tavalliset (alkaaliset) puhdistusaineet eivät toimi kalkkijäämissä.

• Hyvät ominaisuudet..

Onko Rutanoff hyvä Auto ?

Minun mielestäni erinomainen.

Sitä vain pitää käyttää oikein. Sateella ei missään nimessä pidä ajaa. Vain hieman kostealla "nihkeällä" saa ajaa "kuten ohjeissa lukee".
      Jotkut väittävät sitä kylmäksi. Siihen auttaa Villasukat ja Pilkkihaalari.
      Kopina ajaessa kuuluu Rutanoffin normaaleihin ominaisuuksiin.

Myyjä ainakin kehui kovasti. Pitää vain muistaa käyttää sitä oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72