Pergo vai Cello laminaatti

hukka456

Kokemuksia näistä laminaateista? Vanhoja keskusteluja löytyi mutta kaipaan tuoreita kokemuksia tämän päivän laadusta. Natiseeko, alkaako elämään, onko karhea, miten puhtaanapito onnistuu? En halua vastausta että älä laita laminaattia.

2

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Celloa

myydään ainakin reilusti enemmän. Kunnollisella, riittävän tasaisella alustalla kumpikaan ei natise. Molemmat elävät kokolailla saman verran, kuten kaikki laminaatit tekevät, noin 1mm/lattiametri. Kunnolliset elämisvarat vain seinille sekä kiinteisiin rakenteisiin ja riittävän leveät jalkalistat, niin elämisliikkeiden kanssa ei ole mitään ongelmia. Karheuden voi todeta kauppojen malleista. Puhtaanapito on helppoa, kun ei itse tee siitä vaikeaa. Ei saippuapohjaisia puhdistusaineita, hieman pienempi annostus kuin puhdistusaineen ohjeissa on. Lattiapinta ei saa jäädä puhdistuksen jälkeen märäksi, koska silloin lattiapintaan kuivuu kiinni kaikki pesuveden mukana olleet (puhdistusaine pesuveden likaisuus). Sellaisilla paikkakunnilla, joissa on kova vesi (esim. Oulu, Seinäjoki) puhdistusta ei saa tehdä pelkällä vedellä, koska silloin puhdistettaville pinnoille tarttuu kalkkijäämiä. Niiden poistamiseen taas tarvitaan hapan puhdistusaine,j os sellaisia kalvoja pääsee syntymään. Tavalliset (alkaaliset) puhdistusaineet eivät toimi kalkkijäämissä.

• Hyvät ominaisuudet..

Onko Rutanoff hyvä Auto ?

Minun mielestäni erinomainen.

Sitä vain pitää käyttää oikein. Sateella ei missään nimessä pidä ajaa. Vain hieman kostealla "nihkeällä" saa ajaa "kuten ohjeissa lukee".
      Jotkut väittävät sitä kylmäksi. Siihen auttaa Villasukat ja Pilkkihaalari.
      Kopina ajaessa kuuluu Rutanoffin normaaleihin ominaisuuksiin.

Myyjä ainakin kehui kovasti. Pitää vain muistaa käyttää sitä oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2383
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1362
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      914
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      798
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe