Harrastusehdotuksia?

pohtija1

Mä tahtoisin alottaa hirveesti jonkun kivan harrastuksen. Voi olla vaikka kokki-, urheilu- tai musiikkiharrastus.. Ilmoitelkaas mulle jotain kivoja :) -12v tyttö vailla harrastusta :)

1

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lue tämä tärkeä tieto

Hei!!! Ajattelin ensin ryhmitellä luonteenlaadun ja sitten siihen muutaman harrastuksen! Elikkä:
      Jos olet rohkea valitse esim: Lumilautailu, ratsastus, kiipeily (esim. jääkiipeily) tai jääkiekko!

Jos olet taiteellinen ja luova valitse: Tanssi, pianon, viulun, kitaran, sellon tai jokun puhallinsoittimen soitto, maalaaminen tai vaikka piirtäminen!

Jos olet todella urheilullinen valitse: Kilpa-juoksu, pituushyppy, korkeushyppy, jalkapallo, sulkapallo, tennis kuulan työntö yms.

Itse harrastan ratsastusta ja viulun soittoa. Haluain heti sanoa, että ratsastus ei ole sitä, että istutaan vaan hevosen selässä!!!! Siinä kumpikin ratsukosta tekee TÖITÄ!!! Se on raskasta, koska joutuu käskyttämään hevosta ja korkeammalla tasolla hypitään esteitä ja mennään vaikka ilman satulaa esteitä... Se käy voimille!!!!!!!!!! Ratsastus on myös vaarallista ja jännittävää. Olen itse tippunut 12 kertaa!! Pari kertaa on sattunut pahemmin, hengissä ollaan pysytty!!! ratsastustunteja ennen pitää harjoitella hevosen hoitamista: harjaaminen, varusteitten laitto, ym. Kaikki tuokin kuullostaa helpolta, mutta DE EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE. Hevonen voi olla niin korkea ettet saa sille satulaa. Satulavyöhön tarvitaan niin paljon voimaa, että aikuisenkin saatta olla vaikea
      kiristää sitä. Hevonen ei anna välttämättä laittaa kuolaimia suuhun. Hevonen nostaa pääyään kun laitat sille suitsia. Se purra tai joskus jos on liian hiljaa se voi potkasta. Se voi myös pyöriä karsinnassa niin paljon, että sitä on vaikea käsitellä. Viimeeksi kun olin ratsastamassa yksi toinen tyttö tippui ponin selästä 10 kertaa. Se oli hurjalla päällä. Eikä ratsastus ole ainoastaan tyttöjen laji!!!!!!! Minunki ratsastusryhmässä on myös poika!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3899
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3505
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      78
      3338
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2638
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      124
      1608
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1516
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1114
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1102
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1016
    Aihe