Asun kerrostaloalueella jossa on paljon eläkeläisiä.
Olen pannut merkille että leskeksi jääneitä naisia on moninkertainen määrä saman ikäisiin miehiin verrattuna.
Naapurissa asuu leskimies, hän on kuumaa tavaraa, kilpailu on kovaa, kaikki keinot ovat luvallisia.
Olen vähän nuorempaa ikäluokkaa kuin nuo eläkeläiset, käyn vielä töissä, eläkkeelä kohta minäkin.
Nyt tämä leskirouvien unelmien kohde on iskenyt silmänsä minuun, pelottaa mitä tästä seuraa. En ole kovin imarreltu huomiosta, olen ollut tyytyväinen elämääni yksin asuvana eronneena.
Hienovarista torjuntaa ukkeli ei ymmärrä, johtuu varmaan siitä että on niin naisten hemmottelema.
Haluan kuiten väliemme säilyvän hyvänä. En kysy mitään, kunhan kirjoittelin aikani kuluksi.
Mietin kuitenkin, varmaan olisi myöhemmällä iällä käytännöllisempää jos nainen olisi vanhempi, todennäköisyys leskeytymisestä olisi pienempi.
Naislesket
86
715
Vastaukset
- omanarvontunto
En käsitä viimeistä lausettasi. Meille opetettiin jo koulussa, että naisen kannattaa ottaa 4-6 vuotta nuorempi mies.
"En kysy mitään, kunhan kirjoittelin aikani kuluksi." Siis kirjoitit tämän, vain vainko te kirjoittelette toisillenne.
Teet kuin tykkäät. Jos et tykkää, sanot senkin, ei tarvi muita myötäillä.
Omakotialueella ei ole moista kontrollia.- rouva asunnosta 8
Kirjoittelen aikani kuluksi kuten varmaan muutkin, tietenkin voi vastata jos haluaa.
Kyllähän se totta on että jonkinverran nuorempi saisi mies olla. Täälläkin ikäisemme miehet haukkuvat samanikäisiä naisia romukoppaan viskattaviksi. Ei onneksi kaikki, mutta yllättävän paljon on miehiä jotka eivät vanhene omasta mielestään. Vieläkin mies on suhteessa vanhempi, lähes aina. Se hyväksytäänkin helpommin. Onneksi ajatuskanta alkaa vähitellen muuttua.
Me sodan jälkeen syntynyt sukupolvi ollaan nuorekkaampia kuin esiäitimme 60 ikäisinä.
- Otapa ..
Nigerialainen opiskelijapoika kuten ne muutkin, sivistyneet tekee. Kyllä siinä loksahtaa naapuri ämmien suut.
- rouva asunnosta 8
Kambiassa vai Sambiassako mummoilla on kysyntää. Olisi minulla tilaa jos kestää pakkasta, tämä iso pakastin nimeltä suomi saattaa olla liikaa.
- Otapa ..
rouva asunnosta 8 kirjoitti:
Kambiassa vai Sambiassako mummoilla on kysyntää. Olisi minulla tilaa jos kestää pakkasta, tämä iso pakastin nimeltä suomi saattaa olla liikaa.
Kysynnästä en tiä mitään, mutta ainakin täällä pohjanmaan rannalla noita nigerialais opiskelijapoikia on pilvin pimein, joten ei ku valitsemaan niistä jonkun, tosin, kyllä niitä joka vuosi tulee lisää tällä politiikalla. Et ei ole mitään pelkoa että jää mummut ilman poikia, naislääkärithän on jo omansa valinnut.
- muumi-muki
Otapa .. kirjoitti:
Kysynnästä en tiä mitään, mutta ainakin täällä pohjanmaan rannalla noita nigerialais opiskelijapoikia on pilvin pimein, joten ei ku valitsemaan niistä jonkun, tosin, kyllä niitä joka vuosi tulee lisää tällä politiikalla. Et ei ole mitään pelkoa että jää mummut ilman poikia, naislääkärithän on jo omansa valinnut.
Eiköhän ne pojat saa muitakin kuin eläkeläismummeloita.
- Otapa ..
muumi-muki kirjoitti:
Eiköhän ne pojat saa muitakin kuin eläkeläismummeloita.
Varmaan, mutta rahan perähän ne on lähtenyt, vai mitäs luulet ?
En minä ainakaan lämmöstä tänne pakkasen lähtisi, kyllä siellä nuoria naisia on siinä kun täälläkin.
Ei siinä katsella ikää, ku asunnon ja ilmaisen piian saavat, joka vieläpä kustantaa hyvässä lykyssä huvituksetkin. Samoinhan ne nuoret naisetkin tekevät, kun lapsilleen isää hakee ! - onne-kas
Otapa .. kirjoitti:
Varmaan, mutta rahan perähän ne on lähtenyt, vai mitäs luulet ?
En minä ainakaan lämmöstä tänne pakkasen lähtisi, kyllä siellä nuoria naisia on siinä kun täälläkin.
Ei siinä katsella ikää, ku asunnon ja ilmaisen piian saavat, joka vieläpä kustantaa hyvässä lykyssä huvituksetkin. Samoinhan ne nuoret naisetkin tekevät, kun lapsilleen isää hakee !Mitä se muille kuuluu, mitä kaksi aikuista keskenään tekee.
Ei kiinnosta, kun on omakin elämä.
Jos vaikka kumpikin on osassaan onnellinen.
Niinhän sitä minäkin kuvittelin, että minua seuraa, kun naapurin lesken miesystävä vääntäytyi aina pihalle ja juttusilleni kun olin menossa jonnee, kunnes tajusin, että hän oli puhelias ja kova tupakkimies.; )) ei saanut tupakoida sisällä.
- ..hups !
60 Naiset ovat kuin menneen talven lumia
..hups ! kirjoitti:
60 Naiset ovat kuin menneen talven lumia
Niin ollaankin ja siksi minulla on vanhempi mies ; ))
- ||:)
korppis kirjoitti:
Niin ollaankin ja siksi minulla on vanhempi mies ; ))
Vanhat miehet ei aina kinua
- ...hähh
korppis kirjoitti:
Tarkoitatko seksiä?
Joo jos tekis mieli, eikä kumppanilla seiso
- kysyjä?
...hähh kirjoitti:
Joo jos tekis mieli, eikä kumppanilla seiso
...hähh
pidän kummallisen käsitystä että seksi on ainoastaan sitä että miehellä seisoo.
Jos ei seiso niin ei ole seksiä, tämä taitaa olla tämän meidän ikäryhmän yleinen käsitys, vai? kysyjä? kirjoitti:
...hähh
pidän kummallisen käsitystä että seksi on ainoastaan sitä että miehellä seisoo.
Jos ei seiso niin ei ole seksiä, tämä taitaa olla tämän meidän ikäryhmän yleinen käsitys, vai?Mietin tuota viestiä myös. ...hähh kirjoitti. "jos mieli tekis eikä kumppanilla seiso"
Naisen näkökulma, josta kuvastuu perinteinen lähetyssaarnaaja-asento.
Mies voisi kirjoittaa... jos mieli tekis eikä vaimolla kostu.
Halutessa seksiä on haluajasta kiinni saako kumppaniltaan seksuaalisen tyydytyksen haluilleen.- häh häh
korppis kirjoitti:
Mietin tuota viestiä myös. ...hähh kirjoitti. "jos mieli tekis eikä kumppanilla seiso"
Naisen näkökulma, josta kuvastuu perinteinen lähetyssaarnaaja-asento.
Mies voisi kirjoittaa... jos mieli tekis eikä vaimolla kostu.
Halutessa seksiä on haluajasta kiinni saako kumppaniltaan seksuaalisen tyydytyksen haluilleen.Ootko kokeillut eri asentoja miehesi kanssa
häh häh kirjoitti:
Ootko kokeillut eri asentoja miehesi kanssa
Minulla on ollut useampia elämäni miehiä. Nuoruuden avoliitto, avioliitto ja nyt tämä aikuisiän liitto. Kaikenlaista on tullut kokeiltua ; ))
- Tykkään miehistä
korppis kirjoitti:
Minulla on ollut useampia elämäni miehiä. Nuoruuden avoliitto, avioliitto ja nyt tämä aikuisiän liitto. Kaikenlaista on tullut kokeiltua ; ))
Hyvä korppis, olet elänyt täyttä elämää.Minullakin on ollut pitkiä suhteita ovat kestäneet 7-20v ja tämä viimeinen voimassaoleva on kestänyt yli 12 vuotta, tämä on hyvä suhde, ikäerokin sopiva, olen vanhempi..
Erojen jälkeen on ollut useita kokeiluja jotka eivät johtaneet mihinkään.
Aina jokin aika pisti vastaan.
Päätin kun erosin ekasta miehestäni että ei enää naimisiin, avioliiton omaisessa suhteessa olen kyllä elänyt monesti, mutta niin että molemmilla oma oma asunto. Ollaan vuoron perään toistemme asunnolla, maksetaan kulut puoliksi. Tykkään miehistä kirjoitti:
Hyvä korppis, olet elänyt täyttä elämää.Minullakin on ollut pitkiä suhteita ovat kestäneet 7-20v ja tämä viimeinen voimassaoleva on kestänyt yli 12 vuotta, tämä on hyvä suhde, ikäerokin sopiva, olen vanhempi..
Erojen jälkeen on ollut useita kokeiluja jotka eivät johtaneet mihinkään.
Aina jokin aika pisti vastaan.
Päätin kun erosin ekasta miehestäni että ei enää naimisiin, avioliiton omaisessa suhteessa olen kyllä elänyt monesti, mutta niin että molemmilla oma oma asunto. Ollaan vuoron perään toistemme asunnolla, maksetaan kulut puoliksi.Erojen jälkeiset suhteet eivät todellakaan johtaneet mihinkään. Tyhjiä lupauksia ja tyhjiä sessioita, joissa seisova esitti pääroolissa.
Nykyinen suhteeni on kuin kypsä omena. Olemme molemmat tulisieluja, paukumme ja räjähtelemme, sovimme ja rakastelemme ; )
Ihan jees!
- ei enää kiinosta
moinen touhu pysyttelen itsenäisenä leskeydessäni,
toisten sikalan ruuhet ei kiinosta, yöök
AHAH , olet alkanu näytellä Bookea, teillä on siellä menossa kauniit ja rohkeat mummelit,
ei ku sota käyntiin,
sivusta on kiva seurata ku mummot tapelee yhdestä uroksesta
,- kysyjä?
Onko teillä leskillä, jota ei enää mieskumppani kiinnosta, ollut ikävä ja vaikea puoliso?
- Lorena*
On tiedostettava oma fysiologia ja sen mukana tuomat muutokset sekä miesten että naisten elämään. Uskon että monen naislesken elämässä ne saappaan kiillotuskurssit on käyty ja menneeseen ei ole paluuta ja mitäpä sitä kävisikään seisovaan veteen uudelleen seisomaan.
Kyllä on mukava seurata risteily ym reissuilla yksinäisten naisten ja miesten valloitus yrityksiä. Parhaimpana pidän eräällä reissulla eronneen 68v naisen miehen isku yrityksiä. Istuimme samassa pöydässä, parin alkurepliikin jälkeen 68v kaivoi käsilaukustaan käyntikortin johan piirsi huoneen numeron ja antoi niitä vähänkin kiinnostavan oloisille herroille.
Opiskelu aikana, silloin ennen, pidettiin käsilaukussa intiimisuojia, jos sattuu olemaan kysyntää! Ajat ovat muuttuneet, elämänkuviot ovat ohjautuneet muihin kiinnostuksen kohteisiin. Jos sitä koskettelua haluaa, tilaa ajan hierojalta siinä sitä kunto kasvaa ja jäykistyneet nivelet saavat uutta puhtia.- kysyjä?
Oliko kysyntää?
- Missä peräkammarin p
Kai 68-vuotias sai seuraa, jos on hyväkuntoinen ja terve, aina halukkaita miehiä löytyy. Minkä pari kertaa olen laivoilla käynyt, siellä on paljon yksinäisiä naisia, miehiä on vähemmän.Pitää ottaa järeät konstit käyttöön jos aikoo jotain saada mukaansa.
minulla oli mukana miesseuraa.
Kuten lorena kirjoitti:
>On tiedostettava oma fysiologia ja sen mukana tuomat muutokset sekä miesten että naisten elämään.<
Sen mukaan on mentvä kun on paukkuja.
- kysyjä?
Esitä asiasi sille ukkelille suoraan ja sanallisesti, kohteliaasti. Ei hän varmaan täältä sitä ymmärrä käydä lukemassa.
- ♡ Nainen Ihanainen ♡
Jos välit haluat säilyttää naapurin leskimiehen kanssa, niin parempi luovia tilanteesta - välttää kohtaamisia, olla useimmiten kuin ei huomaisikaan miestä. Silloin voitte molemmat olla jatkossa kuin mitään ei olisi ollutkaan. Tosiasiassa tuskin juuri mitään onkaan.
Naisten huomiosta villiintynyt mies on kuin saksanseisoja: seisoo kärpäsellekin ;) - Lorena*
kysyjä? @
Nuoruus ja ne hassuttelu ajat ovat mennyttä aikaa, nyt huvittaa miten hassu sitä opiskelu aikana oli. Ne intiimisuojat olivat sen ajan muoti villitys tyttöjen keskuudessa.
Nyt on mukava muistella tyttöjen sitseillä näitä melko hupsuja tapahtumia. Olen erittäin tyytyväinen itsenäiseen elämään, Kello käy samaa aikaa kun parisuhteissa elävilläkin lisänä vapaus. Nyt lähden Inter Sportin alennusmyynteihin ostoille. Onhan siinä se ongelma että tilanne muuttuu noloksi jos kaikki olikin vain vilkkaan mielikuvituksen tuotetta...
- ei koskaan enää
Olen ollut leskenä yhdeksän vuotta. Olen elänyt parisuhteessa yli neljäkymmentä vuotta elämästäni ( kaksi avioliittoa). Ja totta Loreena, menneeseen ei ole paluuta. Olen urakoinut mieheni omaishoitajana viisi vuotta, eikä liitto ollut mikään ruusutarha. Hänen kuoleman jälkeen hoidin lapsenlapsiani seitsemän vuotta.
Nyt olen vapaa kuin taivaan lintu, kukaan ei vaadi , pompota tai marise. Saan syödä mitä haluan, mennä minne haluan, jopa ajatella omilla aivoilla ja säilyttää oman mielipiteeni asioista. Ensimmäistä kertaa aikuisen elämäni aikana olen todella vapaa ja nautin siitä.
Tuttavapiirissäni on enemmän yksinelosta nauttioita kuin miehenkipeitä leskiä.
Myytti miehenkipeistä leskistä taitaa olla niiden rakentama jotka tuntevat epävarmuutta parisuhteeessaan.- Hei kun keikuskelen
"ei koskaan enää"
Minäkin tunnen monta leskeä ja itsekin olen leski.
"Miehenkipeät lesket"-lausahdus lähinnä naurattaa.
Aloituksesta saisi hauskan sketsin.
Talossa yksi leskimies ja kauhia kasa naisleskiä tekee vaikka mitä, saadakseen leskimiehen huomion. Mitään keinoja ei kaihdeta ja kiirusta pitelöö, kun kintut sukkelaan ryntäävät suorittamaan punottuja juoniaan.:)
Aloittajalle sanoisin sen verran, että ihmisellä on SUU, jolla puhua. Mitäpä sitä muuta, kuin jos ei piittaa tästä leskimiehestä, joka on silmänsä sinuun luonut ihastuksen värinät sieraimissa, niin voihan sitä kohteliaasti ilmoittaa, että et ole kiinnostunut ja tykkäät kovasti asua yksin eronneena ihmisenä. Se olisi reilua sanoa noin. Onhan sitä minullakin ollut joitakin vastaavia tilanteita ja olen Heti sanonut, että en tahdo en tahdo en tahdo. - rouva asunnosta 8
Hei kun keikuskelen kirjoitti:
"ei koskaan enää"
Minäkin tunnen monta leskeä ja itsekin olen leski.
"Miehenkipeät lesket"-lausahdus lähinnä naurattaa.
Aloituksesta saisi hauskan sketsin.
Talossa yksi leskimies ja kauhia kasa naisleskiä tekee vaikka mitä, saadakseen leskimiehen huomion. Mitään keinoja ei kaihdeta ja kiirusta pitelöö, kun kintut sukkelaan ryntäävät suorittamaan punottuja juoniaan.:)
Aloittajalle sanoisin sen verran, että ihmisellä on SUU, jolla puhua. Mitäpä sitä muuta, kuin jos ei piittaa tästä leskimiehestä, joka on silmänsä sinuun luonut ihastuksen värinät sieraimissa, niin voihan sitä kohteliaasti ilmoittaa, että et ole kiinnostunut ja tykkäät kovasti asua yksin eronneena ihmisenä. Se olisi reilua sanoa noin. Onhan sitä minullakin ollut joitakin vastaavia tilanteita ja olen Heti sanonut, että en tahdo en tahdo en tahdo.Kirjoitit hyvin :)
Juuri tuollaista meillä on. tunnen itseni Brookeksi joka vie kaikki miehet:) ei vaiskaan, olen yksin viihtyvää sorttia.
Meillä on ollut sellainen suhde tämän leskimiehen kanssa että hän auttaa minua "miesten hommissa" , ei kuitenkaan makkarissa. Minä taas olen opastanut joissakin töissä mitä vaimonsa oli tehnyt eikä mies osannut vielä. Nyt hän on alkanut osoittaa kiinnostusta muuhunkin, tämä on häirinnyt hyvin sujunutta kaveruutta ja vielä enemmän muita naispuolisia asukkaita. Kyllä minä tästä selviän.
Uskoisin että suurinta osaa leskiä ei mies kiinnostaisi tosipaikan tullen, kun on aikaa miettivät kaikenlaista. On kyllä sellaisiakin jotka eivät ihan oikeasti osaa elää yksin, mies pitäisi saada vaikka väkisin. On minut haukuttukin asian tiimoilta. Sain hyvät naurut "hei kun keikuskelen", olen sairaslomalla joten on aikaa kirjoitella. - Hei kun keikuskelen
rouva asunnosta 8 kirjoitti:
Kirjoitit hyvin :)
Juuri tuollaista meillä on. tunnen itseni Brookeksi joka vie kaikki miehet:) ei vaiskaan, olen yksin viihtyvää sorttia.
Meillä on ollut sellainen suhde tämän leskimiehen kanssa että hän auttaa minua "miesten hommissa" , ei kuitenkaan makkarissa. Minä taas olen opastanut joissakin töissä mitä vaimonsa oli tehnyt eikä mies osannut vielä. Nyt hän on alkanut osoittaa kiinnostusta muuhunkin, tämä on häirinnyt hyvin sujunutta kaveruutta ja vielä enemmän muita naispuolisia asukkaita. Kyllä minä tästä selviän.
Uskoisin että suurinta osaa leskiä ei mies kiinnostaisi tosipaikan tullen, kun on aikaa miettivät kaikenlaista. On kyllä sellaisiakin jotka eivät ihan oikeasti osaa elää yksin, mies pitäisi saada vaikka väkisin. On minut haukuttukin asian tiimoilta. Sain hyvät naurut "hei kun keikuskelen", olen sairaslomalla joten on aikaa kirjoitella.Hyvä Brooke.. eiku Rouva asunto kaheksasta, uskon että selviät tuosta mieslesken kiinnostuilemisista muuhunkin, kuin vain noihin neuvojen kyselyihin.
On pieni todennäköisyys, että sattumalta justiin samassa taloyhtiössä asuisi se oikealta tuntuva kumppaniehdokas. Siis semmonen, joka saisi sydämen väpättämään.
Siinä on semmonen vaara (mun mielestä), että jos kovin pyytelee apuja miesten hommissa, niin itselle tulee tunne, että olisi vastavuoroisesti autettava sitä toista osapuolta. Meinaan, että menis auttelut fifti-fifti, ettei tulis tunne käyttävänsä hyväksi toista. Niin ja siinä sitten taas olis se vaara, että toinen alkais silleen kröhöm kiinnostumaan muutenkin. Jos itte ei olis siinä mielessä kiinnostunut, niin plörinäksi menis hyvin alkanut kaveruus.
Jos tarvitsen miesten hommissa apua, pyydän joko omaa poikaa tai sitten ostan palvelun. Saman taloyhtiön miestä en antaisi tulla tekemään mun hommia. Ja kaipa leskimiehillä on omiakin tuttuja/sukulaisia, joilta neuvoa kyselee, ettei tartte Brookeilta kysellä. :)
Nääs, on hyvä olla varovainen näis miesjutuis:)
Kaiken kukkuraksi, jos alkaiskin vispilöitä kalisuttelemaan ja hetken kalistelun jälkeen hokais, että ei toi oo yhtään miun maun mukkainen, niin ei olis kiva asua samas taloyhtiös, jos entinen olis siinä koko ajan vähäkö näkösällä.
- leskipapat rulaa
Täällä meidän taloyhtiössä vähän sama tilanne, leskimiehiä kaksi ja yksinäisiä naisia reippaasti toista kymmentä. Lokoisat oltavat on papoilla kun mummelit kantaa heille leivonnaisiaan ja kutsuvat kilpaa pappoja syömään luokseen, sitä en tiedä tarjoavatko päiväkahvitkin ;))
Luulen ettei pappojen kannata tyytyä vain yhteen, saattaisi palvelu huonontua.- tämä on tosi
Kaveri kertoilee huvittuneena kun yksinäiset naiset pörräävät toisilleen kateellisina hänen ympärillä.
- raavas mies
tämä on tosi kirjoitti:
Kaveri kertoilee huvittuneena kun yksinäiset naiset pörräävät toisilleen kateellisina hänen ympärillä.
Eikö oo sama täälä palstallaki, puutteessa eläville kelpaa mikä vaan
raavas mies kirjoitti:
Eikö oo sama täälä palstallaki, puutteessa eläville kelpaa mikä vaan
Helppo konsti vapautua häirinnästä: ilmoita olevasi varattu.
- raavas mies
yohuuhkaja kirjoitti:
Mä olenkin.
- kysympä vaan
yohuuhkaja kirjoitti:
Oletko varattu ?
- ..vai niin
yohuuhkaja kirjoitti:
Totta kai...
Ai olet siis onnellisesti naimisissa ?
- toivon että kestää..
..vai niin kirjoitti:
Ai olet siis onnellisesti naimisissa ?
Pöllö on onneksi viimeinkin saanut jonkun sirkuttajan napattua, siksi nykyään haukkuu ja nimittelee naisia huomattavasti vähemmän. Se saa hymyn naamaan, kun alkaa saamaan... lallalllaaaaa
toivon että kestää.. kirjoitti:
Pöllö on onneksi viimeinkin saanut jonkun sirkuttajan napattua, siksi nykyään haukkuu ja nimittelee naisia huomattavasti vähemmän. Se saa hymyn naamaan, kun alkaa saamaan... lallalllaaaaa
no jaa... kuka nappasi kenet... eikä tämä luonteeni tästä ole mihinkään muuttunut. Kanat ovat aina kanoja, lentävät vaikka ilman päätä, ei se miun vikani ole...
Tosin joukosta löytyy joskus joku ihan asiallinenkin, ei usein, koska ehdin tässä olla itsekseni jo vuosikymmenen... Täältä palstoilta sellaisen etsiminen on kuitenkin turhaa,kuten naisväen kommentit osoittavat.- ::))
yohuuhkaja kirjoitti:
no jaa... kuka nappasi kenet... eikä tämä luonteeni tästä ole mihinkään muuttunut. Kanat ovat aina kanoja, lentävät vaikka ilman päätä, ei se miun vikani ole...
Tosin joukosta löytyy joskus joku ihan asiallinenkin, ei usein, koska ehdin tässä olla itsekseni jo vuosikymmenen... Täältä palstoilta sellaisen etsiminen on kuitenkin turhaa,kuten naisväen kommentit osoittavat.Eikö olis sinunkin kiva käydä eukon viereen
- :()
::)) kirjoitti:
Eikö olis sinunkin kiva käydä eukon viereen
Oletko lukutaidoton.
Onhan hän kertonut, että rakas on hänelläkin. ::)) kirjoitti:
Eikö olis sinunkin kiva käydä eukon viereen
Noooo... eukko... kyllä tässä taidetaan olla vielä ihan liian hyväkuntoisia molemmat ukoksi tai eukoksi. Liikunta luonnossa ja hyvä ravinto pitävät fysiikan kunnossa joten läheisyyttä ei kummankaan tarvitse hävetä...
- rakkaus on ikuista
ei tyhjänpäiväistä kikatusta, eikö höpertämisä,
Mä en kattele miehiä, miehet kattelee mun perään,
jos uroksella on niinpaljon rohkeutta että tulee puhumaan kanssa , juttelen niitä näitä, en tyrkytä omaa seuraani,
kattelen hittaasti ja pitkään josko suostun tarjoukseen,
uroksen on oltava sinnikäs,
sillä jos meikä lopulta suostuu lähempää seurusteluu ja tutustumiseen , silloin saattaa roihahtaa ja se tuli poltaa koko kaupungin,- raavas mies
Voi luoja teitä mummeleita, huvittavia ootte
- pimu A
raavas mies kirjoitti:
Voi luoja teitä mummeleita, huvittavia ootte
Voi sinua arvostelijaa, huumoria sitä olla pitää muuten tää elo olisi varsin nuivaa ja yksiniitistä kuten kuopiolaiset sanovat. Mitä näistä miehen turjakkeista varsinkaan lökäpöksyistä, prässit ne pitää miehen housuissa olla plus vetoketju kiinni.
Eiköhän kaikilla palstalaisilla ole jo kuumimmat höyryt päästetty vainioille, joten uudesta kummpanista ei ole pulaa.
- pimupyöreä
Onhan näitä miestuttuja. Muutama sana vaihdetaan, kun pihalla kohdataan ilman sen kummempia ajatuksia. Lounaskutsuja on tullut, mutta kyllä aina jokin syy on kieltäytyä. Joku luulee, että muutaman sanan vaihto tarkoittaa syvää kiinnostusta. Vain harva mies kiinnosti nuorena, nyt kohderyhmä on harventunut. Sattumalla pitää olla osansa, jos joku hyvä kohdalle osuu. Miehet ovat kylläkin passivoituneet, kun tyrkyllä olijoita riittää.
- tlr56
meidän talossa on kaikki lesket jo kuolleet
täällä ei asu kun aviopari
jotka molemmat saa ajatella omilla aivoillaan
eikä kukaan ahdista ketään mihinkään nurkkaan
saa olla ihan oma ittensä
tehdä omat päätöksensä
(toinen puolisko yleensä vaan haluaa että sen puolesta päätetään)
lapsenlasta hoidetaan toisinaan
mutta sekään ei ahdista
toinen toistamme tukien ja täydentäen
jaamme tämän talon
mitä nyt joskus lähiseudun
omaishoitaja neitiä tai voi sanoo jo vanhaa piikaa
sillon tällön autellaan
kumpi auttaa se riippuu tarpeesta... - Lorena*
Tähän rimps´rampsuun sopii ehdottomasti tää juttu:
http://www.youtube.com/watch?v=meFab6XpNig- ´minä mummi
Ei rakkaudella ole ikärajaa, kumpaankaan suuntaan.
Sama kaipuu on mommonkin rinnassa.
Kiitos kauniista musiikista.
- Vanharouva 4
Mitä se tarkoittaa kun sanotaan mummoksi , mistä semmoinen nimitys johtuu . Omasta mielestäni olen vanha nainen ja minulla on nimi , olen myös rouva . Jos haluaa voi sanoa vanha rouva tai pelkkä rouva kuten asioidessa minua kutsutaan . Luin tuolta aiemmin että mummot tappelee papoista , miksi ei niin että naiset tappelee miehistä , sitähän elämä on vanhoilla ja nuorilla , kaveri olisi kiva olla jokaisella . Toiset taistelee loppuun asti ja toiset antavat suosiolla periksi .
Ajankuluksi voi naiset nahistella talon ainoasta elossa olevasta miehestä , se voi olla
elämää ylläpitävä voima ja seuraleikkiä . Juoruilu sen tiimoilta hauskaa . Tuskinpa
mitään vakavaa .- iso-iso-mummi
Eihän kaikki vanhemmat rouvat ole mummoja. Ainoastan ne joilla on lapsenlapsia. On monta muutakin nimitystä mummoille.
Kyllä pelkkä rouva riittää, vanharouva ei kuulosta hyvältä.
- L - L
Talomme leskimummeleilla kova kohtalo. Ei yhtään miesleskeä!
Tosin minun on vaikea kuvitella näitä mammoja ahdistelemassa ketään miestä muuten kuin jossakin käytännön hätätilanteessa eikä silloin ole leskeydellä väliä.
Joskus hamassa muinaisuudessa, eksyttyäni naisten tansseihin, oli tilanne kuvaamasi kaltainen.
Ikävintä oli se, että "väärät" naiset ahdistelivat minua.- ,,,,,,
Kun kysynnän ja tarjonnan laki on noin epäsuopea iäkkäämmille naisille, väkisinkin tulee kilpailua.
Paras voittakoon! - ukkonen.
,,,,,, kirjoitti:
Kun kysynnän ja tarjonnan laki on noin epäsuopea iäkkäämmille naisille, väkisinkin tulee kilpailua.
Paras voittakoon!Kyllä tilanne on tuttu kaikkialla missä asuu paljon iäkkäämpää porukkaa.
Vähälukuiset miehet ovat kysyttyjä myös taloyhtiössämme.
Juoruilua ja panettelua esiintyy niitä kohtaan jotka ovat saaneet ikioman ukkelin. - Sopivin
,,,,,, kirjoitti:
Paras voittakoon!Ei kai parhain vaan sopivin, kyllä kaikki ihan hyviä varmaan on . Vakka kantensa valitsee .
- aika vaihtaa mullat?
Höpö pöpön
- eiköpähän jokaisella ole jaksamista omissa oloissaan.
Aina ei elämässä kaikki asiat hienosti ja hyvin mene,
mut mun mielestä jonkun parisuhteeseen ei syytä mennä
sähläämään tehdäkseen uusia leskiä.
Olkoon onnellisia onnestaan niin kauan kuin hyvää oloa kestää.
Toinen juttu että seksuaalisuus harvemmin on vanhojen ihmisten juttu,
päällimäisenä mielessä - elämän onni muodostuu toisenlaisista
asioista. Vähemmän "läärättävistä".
Omaa rauhaakin tarttee joka iikka -siksikin että mielenkiinto suuntautuu
eri ihmisillä hyvin erilaisiin asioihin. - onko kateellinen?
Kaikista hassuinta on, et nää varatut naiset vahtii sinkkunaisia,ja kertovat muille talona asukkaille, jos sinkulla käy mies kylässaä
Ei se tarkoita, et niitä miehiä juoksee naisen luona, jos on hyvä miesystävä, miksi ei sais käydä kylässä?
Ja kaiksita pervointa kun nainen vahtii naista?- Huomaaja.
Niin se on täällä palstallakin huomattu.
- ei kannata
Huomaaja. kirjoitti:
Niin se on täällä palstallakin huomattu.
Otatko tosiaan tosissasi nämä palstan höpinät?
- ♡ Nainen Ihanainen ♡
"pysyttelen itsenäisenä leskeydessäni,
toisten sikalan ruuhet ei kiinosta, yöök"
"seksuaalisuus harvemmin on vanhojen ihmisten juttu,"
Voi hitsi teidän kanssanne, sano.
Läpäti, läpäti :)))))
Rakastelu on ihanaa!
Ettekö muista? Vai eikö teillä ollut ihanaa?
Jos on yksin yli 6-kymppisenä, niin vaikein vaihe on löytää hyvä mies (miehellä nainen), jota rakastaa ja joka rakastaa. Rakastelu sujuu kyllä.
Ja tietäisivätpä vaan nuoremmat naureskelijat, miten ihanaa seksi rakkaan kanssa on tässä iässä. Kypsempää kuin nuorena, kypsynyt kuin hyvä viini.- Romantiikkaakin
Kannattaa liikkua kotipihaa kauempana ettei tule talon ainokaisella kakslahkeisella
runsaudenpulaa . Siinähän menee pää sekaisin kun vanhoillapäivillä on lauma
seireeniä kintereillä viekoittelemassa laguuneihinsa . - --------------------
kuhan et toisen miestä vikittele niin kaikki hyvin,
on paljon leskiä ja nuuteki naisia jotka himoitsee toisen naisen aviomiestä tai mies ystävää ja sallaa käyttää hyväkseen, siis tunkeutuu miehen kipeydessään pariskunnan väliin, se on väärin, ja tuomittavaa - Naapurin Kepa
Romantiikkaakin kirjoitti:
Kannattaa liikkua kotipihaa kauempana ettei tule talon ainokaisella kakslahkeisella
runsaudenpulaa . Siinähän menee pää sekaisin kun vanhoillapäivillä on lauma
seireeniä kintereillä viekoittelemassa laguuneihinsa .Meillä kävi niin että viereisen talon leskimies alkoi lähetellä kukkia ja osoitti mielenkiinto minua kohtaan.
En edes tiennyt että eräs toinen leskirouva oli merkannut hänet omakseen. Mies ei ollut yhteistyöhaluinen hänen kanssaan mutta siitä tämä ihminen viis veisasi.
Siitä tulikin mahdoton sotku, tämä napurin rouva alkoi vainota minua, puhui perättömiä kunnes kaikki naapurit alkoivat katsella kieroon.
Jouduin muuttamaan muutamaksi vuodeksi läheiselle paikkakunnalle kunnes myrsky laantui, asunnon vuokrasin siksi aikaa.
Nyt tämä kiistakapula on kuollut ja elämä jatkuu rauhallisena, täällä lähistöllä asuu lukuisin naisleskien lisäksi yksi hyvin huonokuntoinen leskimies.
Tämä on tosi juttu vaikka lienee vaikea uskoa kuinka kamala voi mustasukkainen nainen olla. - ♡ Nainen Ihanainen ♡
-------------------- kirjoitti:
kuhan et toisen miestä vikittele niin kaikki hyvin,
on paljon leskiä ja nuuteki naisia jotka himoitsee toisen naisen aviomiestä tai mies ystävää ja sallaa käyttää hyväkseen, siis tunkeutuu miehen kipeydessään pariskunnan väliin, se on väärin, ja tuomittavaa@--------------------:
"paljon leskiä ja nuuteki naisia jotka himoitsee toisen naisen aviomiestä tai mies ystävää"
Onko sinulla lainkaan havaintoa taikka tietoa siitä, miten paljon varattut miehet vikittelevät naisia ;)
Kertovat kylmästä vaimosta, joka ei kosketellen helli, Ei syty hyväilyistä vaan torjuu. Ei tyydyttävää seksiä ole ollut miesparalla vuosikausiin - vain kylmä akti peiton alla pikaisesti.
Kaipaavat naisen lämpöä. Haluaisivat antaa ja saada hellyyttä, rakastelua, jossa molemmat nauttivat ja saavat tyydytyksen.
Jos vaimo pitää aviomiestään tunnekylmyydessä, niin se on kidutusta. " se on väärin, ja tuomittavaa" - kokemusta'
♡ Nainen Ihanainen ♡ kirjoitti:
@--------------------:
"paljon leskiä ja nuuteki naisia jotka himoitsee toisen naisen aviomiestä tai mies ystävää"
Onko sinulla lainkaan havaintoa taikka tietoa siitä, miten paljon varattut miehet vikittelevät naisia ;)
Kertovat kylmästä vaimosta, joka ei kosketellen helli, Ei syty hyväilyistä vaan torjuu. Ei tyydyttävää seksiä ole ollut miesparalla vuosikausiin - vain kylmä akti peiton alla pikaisesti.
Kaipaavat naisen lämpöä. Haluaisivat antaa ja saada hellyyttä, rakastelua, jossa molemmat nauttivat ja saavat tyydytyksen.
Jos vaimo pitää aviomiestään tunnekylmyydessä, niin se on kidutusta. " se on väärin, ja tuomittavaa"Niin, nainen on aina syyllinen vaikka ei aktiivinen osapuoli olisikaan.
Kyllä ukkomiehet ovat melkeinpä aktiivisempia vikittelemään kuin lesket.
Voihan sitä kieltäytyä, itse en koske kepin nenälläkään ukkomiehiin. - SAMAN takaan
kokemusta' kirjoitti:
Niin, nainen on aina syyllinen vaikka ei aktiivinen osapuoli olisikaan.
Kyllä ukkomiehet ovat melkeinpä aktiivisempia vikittelemään kuin lesket.
Voihan sitä kieltäytyä, itse en koske kepin nenälläkään ukkomiehiin.ja allekirjoitan kuin nikki "kokemusta".
- Kyyninen leski
Luulenpa että yli 60 vuotiaana ei se seksi näyttele kovin suurta osaa naisen jos miehenkään elämässä . Taitaa olla kaveruutta lähinnä . Useimmin miehet hinkuu mutta se kyvykkyys on mitä sattuu olemaan , joskus vahingossa onnistuu , kuka semmoista tuhraamista viitsii . Jännää kun heikolla jäällä kävely , paremmin näin talvella osaa sanoa . Ei siinä mitkään ihmetemput auta , ja naisessa vika tietysti
kun nainen on niin vanha ettei sytytä . Muuten , milloinkahan se syy on miehessä ,
kertokaa jos olette kuulleet .- myös kyyninen
100% samaa mieltä.
- 70+
C. Shaplin isäksi 70 ikäisenä. P. Lipponenkin oli uudeksi isukiksi ikämies.
Nuo tulevat heti mieleeni.
Olen itse kokenut 6:n viikon impotensijakson jo alle 6-kymppisenä.
Kamala kokemus. Syynä oli seturauhasta supistavan klääkityksen aloittaminen.
Onneksi olotila oli ohimenevä.
Miehen kunto ja naisen rooli ovat ratkaisevia.
60 naisen kanssa on koko tunne-elämän oltava kunnossa ja kiintymyksen riittävän syvä.
Pitkässä suhteessa myös tunnetaan, puolin ja toisin,kumppanin mieltymykset.
Oma "latautumisaikani" vaihtelee muutamasta tunnista pariin vuorokauteen riippuen arkitouhuista tai niiden puutteesta.
Terve, stressitön elämä on hyvä perusta.
Useamman "kädestäpitämispäivän" jälkeen vaimoni näkee jo tyytymättömästä ilmeestäni sen mistä kiikastaa.
Ps. Mainos. Minulle ei ole tullut "huteja" sitten tuon kauhujakson.
Läheisyyttä on päivittäin ja vaimoni kaipaa syvempää yhteyttä pari kertaa viikossa.
Saman ikäisen vieraan kanssa en lähtisi kokeilemaankaan. Ainakaan näillä näkymin. - Höpsistä
70+ kirjoitti:
C. Shaplin isäksi 70 ikäisenä. P. Lipponenkin oli uudeksi isukiksi ikämies.
Nuo tulevat heti mieleeni.
Olen itse kokenut 6:n viikon impotensijakson jo alle 6-kymppisenä.
Kamala kokemus. Syynä oli seturauhasta supistavan klääkityksen aloittaminen.
Onneksi olotila oli ohimenevä.
Miehen kunto ja naisen rooli ovat ratkaisevia.
60 naisen kanssa on koko tunne-elämän oltava kunnossa ja kiintymyksen riittävän syvä.
Pitkässä suhteessa myös tunnetaan, puolin ja toisin,kumppanin mieltymykset.
Oma "latautumisaikani" vaihtelee muutamasta tunnista pariin vuorokauteen riippuen arkitouhuista tai niiden puutteesta.
Terve, stressitön elämä on hyvä perusta.
Useamman "kädestäpitämispäivän" jälkeen vaimoni näkee jo tyytymättömästä ilmeestäni sen mistä kiikastaa.
Ps. Mainos. Minulle ei ole tullut "huteja" sitten tuon kauhujakson.
Läheisyyttä on päivittäin ja vaimoni kaipaa syvempää yhteyttä pari kertaa viikossa.
Saman ikäisen vieraan kanssa en lähtisi kokeilemaankaan. Ainakaan näillä näkymin.Shaplin saanut pönkittää miesten mainetta , nyt tuli sitten Lipponen , eihän siihen tarvita kovin suuria saavutuksia .
- kawe
Kovasti henkilökohtaisista asioista nyt käydään keskustelua - toisaalta onhan tällä joukolla kokemusta monenlaisesta kanssakäymisestä.
Tunnen sekä mies-.että naisleskiä ja ihan rauhallisesti käyttäytyvät, mutta villiintymistä on ennemminkin eronneiden naisten joukossa,- kova vauhti - koko ajan meininkiä ympäriinsä. Sattumaa tietysti, mutta eikös se ole niin, että tilaaja maksaa jos törmäyksiä hollille osuu.
Sattuma voi aina tuoda juuri sen kaikkein parhaan mahdollisen ihmisen elämään ja se on suorastaan kaunista, minulla ilmeisesti naapurissa on näin upeasti käynyt kahdelle leslkelle, Onnekkaita ovat.-,.,.- - älä pelkää
Väärin on sekin et yksin asuvaa naista pidetään uhkana omalle parisuhteelle. Ne vihamieliset katseet ilman syytä, parisuhteessa olevilta naisilta on tullut huomattua.
- eikö vaan...
Se on totta. Aika nololle tuntuu, kun naapurin kanssa vaihtaa ohimennen jonkun sanan ilmoista pihan yli kulkiessaan ja hänen vaimonsa seuraavalla näkemällä ilmoittaa, että "hän on minun mieheni".
- Tuo on tosiaan
eikö vaan... kirjoitti:
Se on totta. Aika nololle tuntuu, kun naapurin kanssa vaihtaa ohimennen jonkun sanan ilmoista pihan yli kulkiessaan ja hänen vaimonsa seuraavalla näkemällä ilmoittaa, että "hän on minun mieheni".
yksi tämän leskeyden ikävistä yllätyksistä. En ollut yhtään etukäteen tajunnut, että sellaisia epäluuloja vaimoilla on niin paljon.
- jääkarhu
Tuo on tosiaan kirjoitti:
yksi tämän leskeyden ikävistä yllätyksistä. En ollut yhtään etukäteen tajunnut, että sellaisia epäluuloja vaimoilla on niin paljon.
Jos tellä on leskiyden kanssa ongelmia. Kerronpa midän pienestä kylästä jotain. Naapurissa asusta eronnut nainen 50v. Hänen ympärillään on meitä eronneita miehiä useita. On yksi vanhapoikakin. Naisella on ollut kaveri ja sinkku. Keskustelin hänen kanssaan asiasta ja miten naapurit ja kyläläiset seuraavat tarkoin kenen auto kävi. Samoin kauempana olevat talon ohi ja käyvät kääntymässä jossain. Ei minua asia ainakaan häiritse ja käyn kylässä. Me olemme hyviä ystäviä olleet aina. Pitäkäähän lippu korkealla tytöt
- QQQQ----
jääkarhu,
kohta taitaa teidän kylällä yks jos toinen ukkeli sairastua kummasti johonki aivoperäiseen tautiin,
pienen pienet spiraali pöpöt on kumman tehokkaita tuhoamaan juuri aivokudoksia,
alzhaimeria alkaa ilmestyä paljon niillä seuduilla,
kantsii varoa jakorasiaa, se usein on hyvin siivonton loukku,- Mihin
Sinusta on näyttänyt alkavan . Mihin olet töpselisi työntänyt ? Kerrohan nyt
tarkkaan ....
- vanha apuhoitaja
Perversioita pullollaan lienee
elämä joillakin,
semmoinen käsitys mulla.
Ei tarvitse kuin tiellä ohikulkiessä solmia aienuutta kengännauhaa,
niin naapurinrva syöksyy ilmoittamaan että meidän tälon kohdalla
on turha pyllistellä ja persuuksiaan esittää.
Ongelmallista aikoinaan oli myös kun saavuin klo 23 aikoihin iltavuorosta kotiin niin
puhelin soi klo 24 jälkeen juuri kun olin vaipunut rankan työvuoron jälkeen uneen.
Soittajana toinen naapurinrva, joka aina halusi tiedustella, pelkäänkö murhaajia
yksinollessani - yksinäiset naiset kun on niin "helppoja saaliita".
Ihmisten kärsimystarinoita on niin monenlaisia - omanikin, satojen hyökkäysten ja kimppuunkäymisten kohteena ollut. - kulmakunnan brooke
En voinut mitään sille että alkoi naurattamaan. En naura sinulle vanha apuhoitaja, vaan naapurinrouvalle. Vaikeasti pideltävä ukkeli hänellä :)
En epäile hetkeäkään etteikö sinulla olisi kestämistä naapurissasi.
Yksin asuvana naisena olen joutunut naimisissa olevien miesten ehdotuksia kuuntelemaan.
Vaikka ei olisi tehnyt mitään, aloitteesta puhumattakaan, syy on minussa jos joku näkee ukkelin auton pysäköitynä pihaani.
Olen ottanut järeät aseet käyttöön, on pakko sanoa pahasti että uskovat, olen jopa uhannut soittaa vaimolleen.
Monen on vaikea uskoa että nainen voi viihtyä ihan hyvin ilman miestä. On ollut mies ja miehiä aikanaan, omiksi tarpeiksi. - Kyyninen leski
Samantapaisia kokemuksia kun olen ollut montavuosikymmentä leski . Kavereita on ollut mutta yksin olen asunut . En ole kiinnostunut kuka missäkin käy , käykööt missä haluaa . Enkä ole vaaraksi pariskunnille kun en huoli varattuja . En sotke elämääni .
Itsellinen elämä ei ole ollut hassumpaa , minulla on ollut hyvä elämä . Olen tehnyt työtä yhtäjaksoisesti eläkeikään asti . Kaikenlainen juonittelu ja venkoilu on mielestäni tylsää , ohitan kaiken sellaisen juohevasti . Myös ilkeä juoruilu saa minut vaivaantuneeksi . - Anonyymi
Mun luona ei tarvitse pelätä .Olen entinen ilmavoimien.kersantti.
Asun maalla vaimoni kuoli hiljattain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1673549Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi332674Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem532638Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k152445Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️232293Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.12061Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien871986Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill91928Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1641871Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31693