VFR vai XX?

paluumuuttaja..

Taukoa on takana ja mp taitaa taas olla hankintalistalla, että pääsee vanhat ajovarusteet taas töihin. Ikämies ja ajanut aikanaan kaikki pyörät. Teho ei enää ole ykköshaku. Honda on aikaisemmin vakuuttanut vaan kummalla sitä pääsisi edullisemmin harrastamaan? Noiden hankintahinnat menee samoihin, mutta vakuutuksissa taitaa olla eroja paljonkin?

9

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VFR:stä ei ole kokemuksia, mutta Äksästä on ja mielestäni siitä ei enää kovin paljon pyörä parane, joten suosittelen sitä. Kyllä sitä tehoa ja vääntöä on hyvä olla. On kevyempi ajella kun kuitenkin otat kuitenkin rouvan taakse istumaan ja lähdette kiertämään Suomea. :)

    • Kevättä odotellen

      Ittellä on vanhempi 800 VFR ja oon ollu erittäin tyytyväinen. Oon ajellu jonkunverran myös xx, mutta se ei ollu mun makuun. Oma mielipiteeni on että VFR on parempi.

    • <<<<<

      VFR ON PIRUN TYYLIKÄS. MÄ AINAKI OTTASIN TOLLASEN

    • cccb..

      1100xx siinä on miesten pyörä..

      • aloittaja...

        Kiitos vaan näistä kommenteista. Ei näissä mikään ole oikein tai väärin...pitänee mennä messuille hakemaan lohtua ja mahdollisia kylmiä tyyppejä. Siellähän on myös käytettyjä näytillä.


    • XX mies
    • Koukkuselkä

      Joko pyörä on hankittu, ja jos on, niin kumpi tuli? Ikämiehelle noista kumpikin vaihtoehto vaatii notkeata selkää ja vahvoja ranteita, joten pieni kuntoiluharjoitus ennen kevättä olisi paikallaan. Hondalla on toki tarjolla myös selkä suorassa ajettavia malleja.

      • 182 hv / 206 kg

        Kannattaa käydä koe-ajamassa molemmat mallit, eivät nuo omistajat tiedä itsekkään miksi oma malli on parempi, jos on...


    • paluumuuttaja..

      Ei ole vielä pyörää löytynyt. Hyvät rahoitustarjoukset ovat saaneet asian vaikeammaksi sillä rahoituksen avulla voisikin hankkia ihan minkä haluaa. Se on saanut miettimään ihan uusia ja uusiakin vaihtoehtoja.

      Totta ainakin on, että VFR:n ajoasento on itselleni huomattavasti miellyttävämpi. Sen olen huomannut pelkällä istumatestillä. Saas nähdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2515
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1595
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1548
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      105
      1368
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe