Hei! Olen 16 (Asun yhä kotona) Mulla On koira.
sellanen ongelma että..mulla on Muovi lattia mun huoneessa.. Huone ei ole iso eikä pieni..siitä väliltä..
joka pv. se on ihan koiran karvoissa ja kauheasti pölyä.
se näkyy varsinkin silloin kun pimeellä heijastaa valoa lattiaa..HYI! Nolottaa kutsua kamuja kylään tai yöksi..se pölyki leijailee ilmassa...
sit jos luutuan niin pöly ja karvat ei mee minnekään..heti likasta
(SORI EN OIKEE OSAA SELITTÄÄ)
Niin oisko kellää Helppoo tai halpaa siivois vinkkiä? Kun Meilläu ei oo paljoo mtn. siivois tarvikkeita.. 1 vanha moppi ja jtn. Aineita yms. Osaisko joku neuvvoa ?
Apua siivoukseen?
9
266
Vastaukset
- sanewhelp
Oho..Sori kirjotus virheet!
- imurointi helpointa
Jos kotoa löytyy ihan tavallinen lattiankuivain esim. suihkun nurkasta niin sillä vetelet karvat kasaan ilman mitään pyyhkeitä. Tai sitten imuroit lattian vain ja jos haluat pestä lattiasi niin älä kastele liian märäksi vaan kostutat vain hieman niin sillä lähtee paremmin kuin märällä, silloin ne vain liimautuvat lattiaan kiinni ja aineena käy ihan vain vaikka astianpesu aine kun en tiedä mitä kotoasi löytyy, mutta normaaliin siivoukseen voi sitäkin käyttää ja ihan pieni tippa ei liikaa, sillä jos pesuainetta jää lattiaan liikaa se vaan kerää likaa.
- sanewhelp
imurointi helpointa kirjoitti:
Jos kotoa löytyy ihan tavallinen lattiankuivain esim. suihkun nurkasta niin sillä vetelet karvat kasaan ilman mitään pyyhkeitä. Tai sitten imuroit lattian vain ja jos haluat pestä lattiasi niin älä kastele liian märäksi vaan kostutat vain hieman niin sillä lähtee paremmin kuin märällä, silloin ne vain liimautuvat lattiaan kiinni ja aineena käy ihan vain vaikka astianpesu aine kun en tiedä mitä kotoasi löytyy, mutta normaaliin siivoukseen voi sitäkin käyttää ja ihan pieni tippa ei liikaa, sillä jos pesuainetta jää lattiaan liikaa se vaan kerää likaa.
Kiitos! Joo löytyy Lattiakuivain. niin mut mulla on myös pölyy maassa et en tiiä lähteekö se? oon imuroinu varmaa yli 100 kertaa mut aina on uus kerros pölyä ja karvoi..en tiedä miksi..tai sitten ne on samat mutta ei irtoa. aa okei mut meil on vaa 1 paska moppi joku tosi vanha..varmaa 1000 vuottav vanha... mut kostutan niin ei mitää tapahdu? näyttää puhtaalta mutta pölyt ja karvat ei liiku. astian pesu? ai en tiennytkään.. oon käyttänyt yleis puhdistusainetta..sekoittanu veteen että tulee vaahtoa...(
- sanewhelp
KAIKKI IHMISET SAA AUTTAA! KERTOA OMAT VINKIT JA KOKEMUKSET.. KIITOS !
- hotdokki-----
Kebappi, tee siitä kebapi, niin oikeesti, kebapi, juu, tartteeko sitä p....an vääntäjää kattoa, kebappia vaan siittt...
- 4+19
No hei, tää nyt ei oo oikee palsta kysellä moisia....kokeilepa ennemmin tuolla niksinurkka /kodin niksit, ehkäpä siellä onnistuu.... tai jos oot facec nii siellä niksipirkot :)
- sanewhelp
No sori..en muuta palstaa keksiny :) jos ei mielytä niin mee vaan pois :)
- sillä siisti
Osta LATTIA MIKROKUITULIINA.
Laita Se siihen kuivaimen ympärille.
Ei tarvitse laittaa pesuainetta, jos ei ole kovin likaista.
Kostuta vähän
Liinan pitäisi olla nihkeä.
Kun peset kirjopyykkiä 60 asteessa, laita liina pesuun.
Linkouksen jälkeen se on sopivan nihkeä.- siivoilija
Ja mikroliinaa ei sitten saa laittaa kuivausrumpuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000600977824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2071746Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221491- 711000
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41947Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74852Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43802Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä76722