Smart Entry -avaimeton sisäänkäynti- ja käynnistysjärjestelmä

The Köle

Joko on palstalaisilla kokemusta?

1. paristojen kestoikä?
2. vaatiiko koodausta pariston vaihto?

Itsellä on moinen varuste ja 1v. 3kk. takana. -toistaiseksi ei pienintätään ongelmaa,,,,,

PS. -en edes tiennyt ostaessani edes kaipaavani ko. varustetta, mutta pakko sanoa, että tykkään...

-esim. jos huomaa autossa autossa pihalla, että puhelin jäi sisälle, ei tarvitse sammuttaa autoa, saadakseen ulko-oven tuvasta auki.......

-edellisessä autossani virtalukon pohja oli ongelmakohta, tässä ei tule ainakaan samaa mekaanista kulumisongelmaa......

33

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takkari
      • The Köle

Kiitos vastauksesta! -palstaa yli 10v. seuranneena olisi kai pitänyt muistaa ja huomata, mutta Tojo kai jo pehmentänyt muistini :-)

Koska kohta 2. on "ei", aion toimia kuin sinä kohdassa 1

-mitä sitä huolia itselleen parin muutaman euron pariston takia......

• The Köle

Perun aikaisemman aloituslauseeni.....

Noissa linkeissä ei puhuttu paristoista eikä koodaamisesta mitään......

• takkari
        The Köle kirjoitti:

Aattelin, että kysyt yleensä ja tuo paristojuttu olis vaan detsku

• otsikko ja aihe
        The Köle kirjoitti:

oisit sitte tehnyt alotusotsikkosi kysymyksiis liittyen ja jättäny viestistä muut höpinät pois

• The Köle
        otsikko ja aihe kirjoitti:

oisit sitte tehnyt alotusotsikkosi kysymyksiis liittyen ja jättäny viestistä muut höpinät pois

-ja saanut sitten yhden vastauksen..... -minulla on periaatteena, että on aloituksessa olisi asiaosa ja vähän mielipiteidenkin vaihtoa......

• tojo 2010

Avensis 9/2010 ajettu 85000km nyt meni eka patteri,eli hyvin kestää eikä mitään ongelmaa ole ollut systeemin kanssa

• Leuhka "tero"?

Mitä v***ua! Avaako se tojotan kaukosäädin oven sun tvastakin vai mitä ihmettä yrität selitellä?

• Leuhka "tero"?

Siis tuvastakin

• The Köle

:-)

Petterille rautalankaa.......

Kotiavain on auton avaimien kanssa samassa nipussa.

-kun avainnippua ei tarvitse pitää autossa virtalukossa, voi käydä tuvassa autoa sammuttamatta.......

• voe
        The Köle kirjoitti:

:-)

Petterille rautalankaa.......

Kotiavain on auton avaimien kanssa samassa nipussa.

-kun avainnippua ei tarvitse pitää autossa virtalukossa, voi käydä tuvassa autoa sammuttamatta.......

Autonavain ja tuvanavain samassa buaah, buaahhhhhhhhhhh. ( naurua tuolle ).

• Valedoc
        voe kirjoitti:

Ota hyvä ihminen ne lääkkeet ajallaan, muuten tajunnantaso heittlehtii aivan liian paljon.

• sinä amaootta
        voe kirjoitti:

kaikenlaisia liikkeellä, pilaamassa hyvät keskustelut

• The Köle
        sinä amaootta kirjoitti:

kaikenlaisia liikkeellä, pilaamassa hyvät keskustelut

On noissa mukulien huumorispläjäytyksissä se hyvä puoli, että pystyy hahmottamaan omaa "kalkkeutumistaan"....... -taas on tullut lisää :-)

-meinaan minulle ei kyllä avaudu, mitä nauramista on pitää jokapäiväiset avaimet samassa nipussa, jolloin ei unohda mitään avaimia kotiiin tai töihin....

• tapansa kullakin
        The Köle kirjoitti:

On noissa mukulien huumorispläjäytyksissä se hyvä puoli, että pystyy hahmottamaan omaa "kalkkeutumistaan"....... -taas on tullut lisää :-)

-meinaan minulle ei kyllä avaudu, mitä nauramista on pitää jokapäiväiset avaimet samassa nipussa, jolloin ei unohda mitään avaimia kotiiin tai töihin....

Noin voi ainakin estää, ettei kukaan muu esim. vaimo saa käyttää autoa ilman lupaa. Muista sitten huollossa pyytää tuvan ja duunin avaimet mukaasi :)

• yksinkertaista
        tapansa kullakin kirjoitti:

Noin voi ainakin estää, ettei kukaan muu esim. vaimo saa käyttää autoa ilman lupaa. Muista sitten huollossa pyytää tuvan ja duunin avaimet mukaasi :)

Vaimolla on toinen autoni avain.
        Huoltoon mennessä irroitan auton avaimen avaimenperästä eli siis annan vain auton avaimen ja huollon jälkeen saan vain sen takaisin.

• The Köle
        yksinkertaista kirjoitti:

Vaimolla on toinen autoni avain.
        Huoltoon mennessä irroitan auton avaimen avaimenperästä eli siis annan vain auton avaimen ja huollon jälkeen saan vain sen takaisin.

Jep! -kahdet avaimet on minullakin!

-vaimo ei yleensä auton edes avaimian tarvitse, koska auto on lähes aina minun käytössäni, joten huoltoonkin jätän ne toiset avaimet, jos sattuvat joukkoon....... -vaimolla on sitten vielä kolmas avainnippu, mm. kotiin......

• buhahahahaaa
        Leuhka "tero"? kirjoitti:

Siis tuvastakin

Eiks sun bimmeris ole kun kateus nousee pintaan - siis avaimetonta?

• 2024
        The Köle kirjoitti:

Jep! -kahdet avaimet on minullakin!

-vaimo ei yleensä auton edes avaimian tarvitse, koska auto on lähes aina minun käytössäni, joten huoltoonkin jätän ne toiset avaimet, jos sattuvat joukkoon....... -vaimolla on sitten vielä kolmas avainnippu, mm. kotiin......

Olen Kölen kanssa samaa mieltä siitä että auton ja asunnon avain kannattaa pitää samassa nipussa etenkin kun teillä on nuo hienot pelit ja vehkeet.
        Minun täytyy kertoa hauska tarina siitä kun tälläinen vanha tekniikan kuski laitetaan ajamaan tälläistä modernia kärryä.
        Pari vuotta sitten kun en tiennyt mitään tästä herkusta pyysi naapuri minua ajamaan uutta premium luokan autoaan. Ajo sujui ihan mukavasti, mutta kun jäin yksin lukitsemaan kärryä ja kokeilin kahvasta että onko se nyt lukossa - eihän se tietenkään ollut. Aikani yritin sitä lukita ja kun en onnistunut läksin kysymään omistajalta että mikäs vika siihen nyt tuli.
        Arvaatte varmaan mikä oli vastaanotto-:)

• The Köle
        2024 kirjoitti:

Olen Kölen kanssa samaa mieltä siitä että auton ja asunnon avain kannattaa pitää samassa nipussa etenkin kun teillä on nuo hienot pelit ja vehkeet.
        Minun täytyy kertoa hauska tarina siitä kun tälläinen vanha tekniikan kuski laitetaan ajamaan tälläistä modernia kärryä.
        Pari vuotta sitten kun en tiennyt mitään tästä herkusta pyysi naapuri minua ajamaan uutta premium luokan autoaan. Ajo sujui ihan mukavasti, mutta kun jäin yksin lukitsemaan kärryä ja kokeilin kahvasta että onko se nyt lukossa - eihän se tietenkään ollut. Aikani yritin sitä lukita ja kun en onnistunut läksin kysymään omistajalta että mikäs vika siihen nyt tuli.
        Arvaatte varmaan mikä oli vastaanotto-:)

Kerroit juuri tarinan autoni ensikohtaamisesta :-)

-kävin Rinta-Joupilla sitä katsomassa jo ennen auton luovutusta......hetki siinä meni, ennenkuin tajusin, että kuskin ovesta ei voi kokeilla lukkiumista, jos avaimet on taskussa..........

• voe
        The Köle kirjoitti:

-kävin Rinta-Joupilla sitä katsomassa jo ennen auton luovutusta......hetki siinä meni, ennenkuin tajusin, että kuskin ovesta ei voi kokeilla lukkiumista, jos avaimet on taskussa..........

Ei toyotan omistaja tajua.Buaahhhhhhhhhhhhh ( naurua ).

• The Köle
        voe kirjoitti:

Ei toyotan omistaja tajua.Buaahhhhhhhhhhhhh ( naurua ).

-niin, en omistanut sitä vielä silloin :-)

PS. -olekko muuten pipi päästäs, sellaiset hekkottelee alati itsekseen?

• voe
        The Köle kirjoitti:

-niin, en omistanut sitä vielä silloin :-)

PS. -olekko muuten pipi päästäs, sellaiset hekkottelee alati itsekseen?

Toyotan omistaja olit kuitennii buaahhhhhhh ( naurua ).
        PS -olen Volkkarin omistaja.

• The Köle
        voe kirjoitti:

???

• toyota tero deluxe
        voe kirjoitti:

Se selittääkin aika paljon... mielenterveys onkin varmaan kovilla Plussapiste-pajakierteessä, kun tsih laukeaa ja dsg huutaa hoosiaaaaannaaaa daaavidin poika

• näinolenkokeillut
        The Köle kirjoitti:

Voi kokeilla! Kun ottaa kahvan sivuilta kiinni, eikä laita kättä kahvan ympäri!

• keskittykää...
        toyota tero deluxe kirjoitti:

Se selittääkin aika paljon... mielenterveys onkin varmaan kovilla Plussapiste-pajakierteessä, kun tsih laukeaa ja dsg huutaa hoosiaaaaannaaaa daaavidin poika

...aiheeseen eikä lapsellisuuksiin.
        antakaa amisten purkaa pahaa mieltään...

• Lippistiukastipäässä

Sana "Smart" ja "tojo" eivät oikein sovi samaan ketjuun ;)

• nimittäin BMW -86:s

Onneksi nimimerkin "Lippistiukastipäässä" autossa on laadukas, perinteinen avain, joka työnnetään autonoven lukkopesään ja väännetään lukko auki.

• 70-luvulle takaisin

Kehitystäkö ei saisi tapahtua?

• back to the sixties
        70-luvulle takaisin kirjoitti:

Kehitystäkö ei saisi tapahtua?

eiku samantien

• hieno nimi

tuo Smart Entry. En vaan ymmärrä mitä äykästä siinä on. Minulla on lisäksi kotiautotallin oven kauko-ohjain ja duunin p-hallin induktioavain mutta ei niissä ole mitään älykästä, ei edes nimessä.

• tyhmä avain

jos ei osaa ajoissa kertoa milloin paristo on tyhjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4756
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3155
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2641
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2615
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2348
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1559
    Aihe