Tietääkö kukaan onko tuo sh-team ay:n jämsä sama, joka hoitaa kontrolli-julkaisuja?
Olen yrittänyt saada asioita hoidettua ja rahoja palautettua (kuten he kirjeessä lupasivat) mutta ei saa mitään yhteyttä.
Joku Heidi Jämsä se oli, joka noita asioita hoiti tai jätti hoitamatta ainakin minun tapauksessa.
Mihinkähän rahat hävisivät? Ei ole näkynyt minulla ainakaan.
Mitä tehdä?
sh-team ay
epätietoinen asiakas
2
390
Vastaukset
- hjkl2
Ei mitään tietoa, mutta soita sinne ja vaadi tilille!
http://www.sh-team.fi/ - Kontrollia seurannut
On se sama ja sen mies on poliisi jämsä, joka on myös kontrollin toimittajia.
Vaadi SH-teamin Heidi Jämsältä rahoja, sillä sehän on kontrollin toimitusjohtaja ja vastuussa kirjanpidosta ja asioiden hoidosta.
Ihme, ettei ole saanut edes tuollaista maksettua.
Oli Kontrollilla mennyt laskuja tratalle viime vuonna jo. Ei taida Tuo Heidi Jämsä talousasioita hoitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292404
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181504Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k53917Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10881Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54731
- 18710
- 25699
- 135623