Tiedättekö kun lihas alkaa nykimään jossain kohtaa? Korvassani alkoi tuntua/kuulua sellainen nykimisen/sykkimisen ääni yht'äkkiä kun makasin sängyllä hieman huonossa asennossa, mutta se oli enemmän kuin lihas olisi nykinyt, aloin sitten hieromaan hartioita kun niskat on kipeänä ja jumissa olleet ja nykiminen loppui aika nopeasti sen jälkeen ja korvaa alkoi kuumottaa ja tuntua kun veri alkoi kiertämään, sitten se alkoi uudestaan vielä teki jotain 3-5 nykimis kertaa ja hieroin taas uudestaan, jolloin se loppui.. olisiko kyseessä ollut verenkiertohäiriö, joka sai korvan lihaksen nykimään, kun niskat on niin jumissa ja olin huonossa asennossa, vai pitäisikö alkaa huolestumaan?
(olen aika nuori ja säikähdän helposti, joten olisi kiva jos joku voisi auttaa täytän pian 19v, joten kyllä en tiedä vielä oikein millon pitäisi huolestua ja millon on kyseessä vain pikku vaiva tai verenkiertohäiriö)
Korvassa jännä nykimisen ääni
tietamaton2
1
190
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824727- 1842043
- 1321742
- 1741363
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161231- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16937Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78912