Tiedättekö kun lihas alkaa nykimään jossain kohtaa? Korvassani alkoi tuntua/kuulua sellainen nykimisen/sykkimisen ääni yht'äkkiä kun makasin sängyllä hieman huonossa asennossa, mutta se oli enemmän kuin lihas olisi nykinyt, aloin sitten hieromaan hartioita kun niskat on kipeänä ja jumissa olleet ja nykiminen loppui aika nopeasti sen jälkeen ja korvaa alkoi kuumottaa ja tuntua kun veri alkoi kiertämään, sitten se alkoi uudestaan vielä teki jotain 3-5 nykimis kertaa ja hieroin taas uudestaan, jolloin se loppui.. olisiko kyseessä ollut verenkiertohäiriö, joka sai korvan lihaksen nykimään, kun niskat on niin jumissa ja olin huonossa asennossa, vai pitäisikö alkaa huolestumaan?
(olen aika nuori ja säikähdän helposti, joten olisi kiva jos joku voisi auttaa täytän pian 19v, joten kyllä en tiedä vielä oikein millon pitäisi huolestua ja millon on kyseessä vain pikku vaiva tai verenkiertohäiriö)
Korvassa jännä nykimisen ääni
tietamaton2
1
320
Vastaukset 1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591541- 261174
- 851038
- 42857
- 65816
- 92784
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.14737Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19715Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131715- 115676
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �144614- 4612
- 43591
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19546
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t73537- 43536
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17487