Sähköposteihin tullut kalasteluviestejä - älä reagoi

Hei,

Olemme saaneet ilmoituksia, että sähköpostin käyttäjiä on lähestytty Suomi24:n adminin nimissä. Viestissä pyydetään päivittämään käyttäjätunnuksen tietoja.

Älä koskaan luovuta näitä tietoja eteenpäin, sillä kyse on ns. kalastelusta, jolla rikolliset tahot pyrkivät saamaan yksityisyystietojasi. Suomi24 Ylläpito ei tiedustele koskaan asiakkaiden salasanoja.

Terveisin,
Suomi24 Ylläpito

19

3010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole tällaista huomannut, mutta s-postiini ei tule s-postit. Verkkokaupan tilausvahvitus puuttuu, Tori.fi:n s-posti ei ole tullut, plus monet muut. Missähän vika? Alkoi eilen illasta kyseinen ongelma.

    • Miksihän minulle tulee roska postia jatkuvasti vaikka kiellän kyseiset postin lähettäjät niin aina vaan tulee.Onko joku myynyt minun sähkö postini koska en ole tilannut mitään kyseisistä paikoista,ekä tilaa.

      • Ei-EN-ääJäsen.

        On myyty!
        Ylläpito sanoi myynensä kaiken Suomi24-sivuillaan Venäjälle, mainosti siitä pari viikkoa sitten "vuoden 2013 suur-uutisena"


      • Ei-EN-ääJäsen.
        Ei-EN-ääJäsen. kirjoitti:

        On myyty!
        Ylläpito sanoi myynensä kaiken Suomi24-sivuillaan Venäjälle, mainosti siitä pari viikkoa sitten "vuoden 2013 suur-uutisena"

        @velia huomaa!


      • kii2

        Opetele suomikieli ja yhdys sanat


    • Hei käyttäjät!

      Tänään olemme saaneet viestejä, että uusia tietojen kalastelu sähköposteja on tullut käyttäjillemme. Tällaiseen ei pidä reagoida!

      >Aihe: Ylläpitäjä SUOIMI24
      >
      >
      >varoitus: sähköpostin käyttäjän SUOIMI24,
      >
      >olet ylittänyt kiintiön rajan SUOIMI24 sähköpostitili 250 MB ja
      pyydetään pidentää määräaikaa 48 tuntia tai enemmän web-sähköpostitili on poistettu käytöstä SUOIMI24 meidän tietokantaan. Vain klikkaa tästä täydelliset tiedot tarvitaan kasvattaa omistusosuutensa SUOIMI24 sähköpostitili; 2GB.
      >
      >Kiitos, että käytät postipalveluiden SUOIMI24 kiitos.
      >
      >copyright © 2013/14 SUOIMI24 mail tietokeskus.

      • Ai tollanen Miksen mä saa ?

        Miksi aina mua syrjitään?


      • fennis kirjoitti:

        Ai tollanen Miksen mä saa ?

        Miksi aina mua syrjitään?

        Sitä vastoin suoni24 tyhjentää aina kaikki talletetut viestit

        siksi pitää tallettaa muiden firmojen sähköposteihin.

        Tallennustila

        27.0 Kt / 1.0 Gt


    • ""??????????????????

      Joku lähettelee Suomi24 postissani maileja niin, että niissä on lähettäjänä se minun mailiosoitteeni. Sen ei kaiketi pitäisi onnistua ellei asianomainen pääse postiini. Seksiin liittyviä lyhyitä viestejä joskus sinne kirjoittelee.
      E-mailiani jota käyttäen olen Suomi24 postin luonut(ja joka ei enää ole käytössäni) pyytelee aina joskus päivittämään, sanoo että se pitäisi päivittää varmuuden vuoksi, mutta päivitys ei onnistutu. Siinä päivitysyrityksen yhteydessä sitten ilmeisesti salasanani saanut.

      • assssssssssssss

        Kyllä pystyy näyttämään sp:n lähettäjänä ihan minkä tahansa sähköpostiosoitteen.


    • Ei-EN-ääJäsen.

      Viitaten vuoden 2013 - suur-uutiseen pari viikkoa sitten:

      - Niin siinä käy, kun kerroitte myyneenne yrityksenne kokonaan Venäjälle. Ruplan kiilto silmässänne pilasitte palvelunne itse.

      Virukset -ja yms. KissanKuvaviestit estävät palvelunne käytön, joten meidän perheestä lähti 6 sähköposti-osoitetta pois virusmokanne takia.

      Emme perheenä: halua olla osa venäläistä Kalastelujärjestöä, kun sähköpostissanne kerran vakoilaan tietoja.

      Sähköpostissa on usein tärkeitä tietoja, joten niiden säilytyspaikkana en luota Siperian-Sepen serverihuoneeseen

      Kiitos ja hyvästi

    • Miksi niitä pitäisi kalastella tehän tiedätte ne muutenkin!
      ??????

    • jannikkz

      minll tulee koko ajan mitä kummempia vestejä vaikken ole miinkäään liittyny jne.

      • jannikkz

        Pirihuorat perkele, nyt lähti sähköpostit poistoon

        Ryssien palvelua en käytä.


    • OUTO JUTTU

      Tori.fi vuodenkin samaa tuotetta annetaan (ei puh numeroa), eri nimillä ja samoilla kuvilla, tuntuu olevan sähköpostiosoitteen kalastajia? olen tuotteesta lähettänyt viestiä eikä vastattu, säpoon tullut kummallisia "tarjouksia"

      • kirjavakissa

        mun suomi24 spostiin ilmoittamat tiedot on täysin keksitty hatusta =) rekatun nikkini takana on on kaikki tiedot väärin, ei tulisi mielenkään laittaa oikeaa nimeä


    • KUTUAIKA

      Ei mikään ihme että on kalasteluita verkossa koska kohta on mateen kutuaika.
      Minulla on kuusi syöttikalaa porstuassa pitää vaan viedä järveen kun on vielä koukkupyynti voimissaan.
      Sitten vielä ne verkot ja verkottautuminen.....

    • Lasten suusta kuulee totuuden.

    • natashatatjanakatjus

      Deittipalstoilla, myös suomi24ssä usein ulkomaalaiset, monesti venäläiset naiset ottavat yhteyttä ja sitten kalastelevat emailia.
      Näitä meilejä sitten kaupataan urakalla eteenpäin jotta saataisiin lähetettyä mainoksia yms.roskaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe