Hurghada, Regina Style Resort

2xn.30v. sinkkuneidot

Olemme lähdössä marraskuun lopussa Hurghadaan ja nyt kovasti mietityttää, kun lukee näitä viestejä. Onko kenelläkään mitään hyvää sanottavaa?! Hotellina Regina Style Resort, sijaitsee aivan keskustassa ja rannassa. Onko kokemuksia? Vieläkö on silloin lämmintä?

5

1367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kass

      ...negatiivista, mitä kerrotaan. Olimme viime helmikuussa (30 pariskunta) ko. hotellissa, eikä valittamista. Kaunis näkymä parvekkeelta merelle, hiljaista vaikka keskustassa eli sijainti MAINIO! Ja hyvinkin hintansa väärti. Jotkut valittelevat, että kassit tutkitaan sisään mennessä joissakin hotelleissa, ettei vie ruokaa tai juomaa, mutta ei meitä tutkittu kertaakaan.
      Vietimme aikamoisen aktiiviviikon, sillä reissasimme 2 päivää Kairossa, yhden Luxorissa ja muutaman tunnin veneretkellä snorklaillen, joten itse Hurghada jäi vähän vähemmälle. Hotellin rannalla olimme parina päivänä, ja se oli ihan jees. Kannattaa asennoitua valmiiksi pitkällä pinnalla kauppiaiden suhteen, eli jos ei jaksa tinkiä, kävelee määrätietoisesti ohi sivuilleen vilkuilematta. Vaikka rasittavia jotkut, emme kohdanneet aggressiivisuutta tai vastaavaa.
      Me vietimme ainakin mahtavan loman, joka loppui kesken;) Olisi kaivannut vielä paria lepopäivää kaiken reissuamisen päälle!
      Lämpötila vaihteli 20-28 asteen välillä, riitti hyvin meille. Ekana päivänä tosin tuuli niin, että oli suut silmät täynnä hiekkaa, eikä silloin rannalla tarennut. Marraskuussa on varmaan lämpimämpi.
      Avoimin mielin matkaan vaan ja menkää ihmeessä paikallisten retkille (meidän retket n.1/4 esim. Aurinkomatkojen tai vastaavien järjestäjien hinnoista)!!

      • 2xn.30v sinkkuneidot

        Kiitokset vastauksesta. Siskoni oli poikaystävänsä kanssa viime syksynä Hurghadassa ja kehuivat kovasti paikkaa. Sen takia olinkin kovin hämmästynyt, kun lueskelin viestejä. Mutta uskoakseni me viihdymme hyvin. Kunhan vaan aurinkoa riittää, eikä vatsatauti yllätä :)


      • syysruska

        Hei!
        Olen tasan samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa. Liekö oltu samassa hotellissa samaan aikaan mutta ihan oli samat fiilarit mullakin sekä kokemukset. Hotelli ihan ok, puutarha-alue rantaan asti upea, ystävällinen henkilökunta kuten näköjään egyptiläiset ylipäätänsä ovat ihan ok. porukkaa, kunhan alkushokista selviää näiden myyjäpoikien roikkuessa liepeissä koko ajan. Mutta parissa päivässä oppii systeemin. - Paikallisiahan Hurghadassa on vähän, 1960-luvulla perustettuun kaupunkiin tullaan palveluammatteihin töihin lähinnä muualta Egyptistä. - Olin kaikenlisäksi yksin liikenteessä naisena, - rakas ukkoni ei saanut työvapaata. Mutta minua ei ahdisteltu mitenkään kun en antanut siihen aihettakaan ja mukavia matkakavereita hotellista,tuli iso ihana jengi, jotka kaikki sitten hengailtiin jossain iltaisin syömässä yhdessä tai pienemmissä porukoissa. -Retkillä kannattaa käydä, erityisesti Luxorin reissu ja Kuninkaiden laakso teki lähtemättömän vaikutuksen. Viikon reissulla en lähtenyt pyramideja katsastamaan kun matkaan olisi mennyt 2 päivää, mutta seuraavalla reissulla sitten... Hintataso alhainen vielä, mutta oletanpa että se nousee lähitulevaisuudessa kun turismi sinne on jo nyt kovassa nousussa. Mitään varasteluja enkä muutakaan hämärää kuullut sattuneen. Alkoholihan muslimimaissa on periaatteessa kielletty mutta oluella käytiin kuitenkin iltaisin terasseilla ja pubeissa, joka oli ihan ok. Yhtään kännääjää en nähnyt mutta ihanan vesipiipun polttelijoita näkyi, mekin kokeilimme, suosittelen. (Oli aivan lailliset aineet höysteenä.) Käsihygieniasta kannattaa pitää huolta, desinfiointiaine laukusta käsiin aina ennen kuin suuhun jotain laitat. Olin kai ainoita, joka välttyi paikalliselta ripulilta.Nautinnollista matkaa avoimin mielin!


      • Katja

        Moi!

        Ollaan mieheni kanssa lähdössä Hurghadaan 21.10 ja hotelli on sama kuin teillä. Ollaan mietitty noita retkiä Luxoriin ja Kairoon. Jos ne on kerran niin paljon halvempia paikallisten kautta, mistähän niitä sieltä alkaa kyselemään? Ovatko yhtä turvallisia, kuin matkanjärjestäjän kautta hankitut? Ja sitten jos viitsisit vielä valaista meitä siitä Kairon reissusta. Kun sinne on sitä matkaa 500 km, niin millanenhan se bussi oli millä menitte? Älä vaan sano, että perinteinen paikallisbussi ilman wc:tä ja ilmastointia?! Kuljettiinko bussimatkat yöllä, vai meneekö osa päivistä kuumassa bussissa istumiseen? Hirveesti himottais nähdä pyramidit, kun kerran Egyptiin asti menee, mutta onko se sen väärti? Ja jos valitsee jomman kumman Kairon tai Luxorin reissun, niin kumpaa ei kannata missata? Kiitoksia vaan jo etukäteen, jos vastailet!


      • minna
        Katja kirjoitti:

        Moi!

        Ollaan mieheni kanssa lähdössä Hurghadaan 21.10 ja hotelli on sama kuin teillä. Ollaan mietitty noita retkiä Luxoriin ja Kairoon. Jos ne on kerran niin paljon halvempia paikallisten kautta, mistähän niitä sieltä alkaa kyselemään? Ovatko yhtä turvallisia, kuin matkanjärjestäjän kautta hankitut? Ja sitten jos viitsisit vielä valaista meitä siitä Kairon reissusta. Kun sinne on sitä matkaa 500 km, niin millanenhan se bussi oli millä menitte? Älä vaan sano, että perinteinen paikallisbussi ilman wc:tä ja ilmastointia?! Kuljettiinko bussimatkat yöllä, vai meneekö osa päivistä kuumassa bussissa istumiseen? Hirveesti himottais nähdä pyramidit, kun kerran Egyptiin asti menee, mutta onko se sen väärti? Ja jos valitsee jomman kumman Kairon tai Luxorin reissun, niin kumpaa ei kannata missata? Kiitoksia vaan jo etukäteen, jos vastailet!

        kuulemma ihan hyvä paikallinen toimisto on GEM TRAVEL siinä aivan reginan luona. siel edulliset matkat kairoon ja luxoriin. olen lukenut tämän keskustelupalstoilta..itse kun samaan hotelliin menoos 27.1


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe