Sirkus on saapunut

22

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seuraavaksi esiintyy voimamies. Se olen minä. Muistakaahan hirmuinen kuulatulokseni, se alkaa kakkosella.

    • Kohta on vuorossa pikku sessuni. Pari haukahdusta saa tyhmät porot paniikkiin. Se on tosi hupaisaa katseltavaa.

    • Illan kohokohtana tulee olemaan arvattavasti petopelkurin säikäyttäminen. Kerron siitä sitten tarkemmin. Heh heh jo näin etukäteen.

    • heksametri

      Täytyy myöntää, että hauskaa on tässä sirkuksessa, tosi hyvä.

    • Jagdpanther

      Vakavaa asiaa ja varmasti tietävät asiasta paljon enemmän ku sinä!

    • jäiköalvitmaksamatta

      Noooooooooooooooooooooooooooooo, eikös jokaisena päivänä olekaan sirkuspellenäytöksiä.

      Eilen yleisöä nauratteli sirkuspelle, jonka taiteilijanimi on otsikossa päivämäärän vasemmalle puolelle sinisellä kirjoitettu.

      Pelle lavalle! Asiakkaat tömistelevät jo jalkojaan lattiaan.

      • Noh, pitäähän se panna tänne ihan julkisesti näkösälle, kun noin hirveästi vaaditte ja tivaatte:

        21,84 metriä. Ei siihen joka poika pysty. Tämä pelle, jos vaan innostun, niin voikin sitten räjäyttää potin seuraavissa Kalevan kisoissa. On siinä olympiakomiteat ihmeissään, heh heh, samaten kuin täällä itkevät petopelkurit.


      • Susianalyytikko kirjoitti:

        Noh, pitäähän se panna tänne ihan julkisesti näkösälle, kun noin hirveästi vaaditte ja tivaatte:

        21,84 metriä. Ei siihen joka poika pysty. Tämä pelle, jos vaan innostun, niin voikin sitten räjäyttää potin seuraavissa Kalevan kisoissa. On siinä olympiakomiteat ihmeissään, heh heh, samaten kuin täällä itkevät petopelkurit.

        Lisäksi sessuni on vain tuommonen pikku sekarotuinen sylipallero. Poro, ja sen omistaja se vasta niin tyhmä onkin, jotta panikoi sessuni haukastelusta. Tämä on tosi hupaisaa. Sirkukseni on eittämättä maailmanluokkaa. Odottakaahan vaan trapetsitaiteilijoita ja loppuhuipennusta.


      • Astutko itse
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Lisäksi sessuni on vain tuommonen pikku sekarotuinen sylipallero. Poro, ja sen omistaja se vasta niin tyhmä onkin, jotta panikoi sessuni haukastelusta. Tämä on tosi hupaisaa. Sirkukseni on eittämättä maailmanluokkaa. Odottakaahan vaan trapetsitaiteilijoita ja loppuhuipennusta.

        lavalla suden, vai astuuko susi sinut?


      • 31.09.35
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Noh, pitäähän se panna tänne ihan julkisesti näkösälle, kun noin hirveästi vaaditte ja tivaatte:

        21,84 metriä. Ei siihen joka poika pysty. Tämä pelle, jos vaan innostun, niin voikin sitten räjäyttää potin seuraavissa Kalevan kisoissa. On siinä olympiakomiteat ihmeissään, heh heh, samaten kuin täällä itkevät petopelkurit.

        Mikähän mahto olla kuulan paino?
        Tuskin 7,26kg tuota kaarta pukatessa.
        Vai keihäänheitto tuloksenko vahingossa ilmoitit?


      • Eihän tuo hullumpi
        31.09.35 kirjoitti:

        Mikähän mahto olla kuulan paino?
        Tuskin 7,26kg tuota kaarta pukatessa.
        Vai keihäänheitto tuloksenko vahingossa ilmoitit?

        tulos ole tennispallolla tehtynä.


    • ilmaherra
      • i4erfhpowierfjpw34i

        Siinäpä vasta oikeaa ja reipasta suden käsittelyä!

        Mistähän saisi muutaman tuommoisen kotkan...


    • http://i.imgur.com/j

      .

    • +varjossa

      Tunnelmia sirkuksen ammuntalaitteiden alueelta, kasa-ammunnan tulokset. Taustalla horisontissa oikealla oleva kasa ylsi kakkoseksi. Kelkkakasa kolmoseksi. Voittajakasa on kuvaajan selän takana ja sen varjo piirtyy kelkkojen takaa horisontissa olevalle kasalle.

      //i.imgur.com/jamINpL.jpg

    • lukashi vintovkaja

      Tollast' se on Vennäällä, 2013 viranomaiset asetti tavoitteeksi 9000 takkuturkin lopettamisen, aivan tavoitteeseen ei ylletty, 7000 lopetetulla sudella.

    • hirvien matkija

      Aloitusviestissähän sirkuspelle onkin jo nimetty:

      Lainaus:

      ""Susianalyytikko
      16.1.2014 10:43
      0
      Tervetuloa sirkukseen. Nyt esiintyy tosi huvittava pelle. Olkaapa hyvät, minä tarjoan kunnon naurunremakat:""



      Entisenä lintujen metsästäjänä et ilmeisesti hirven pyynnistä kovin paljon tietäne, totean, että on vain hyväksi, jos koirat jää pois hirven pyynnistä, koirilla maitohapotetun stressilihan sijaan aletaan saaliiksi kaataa raikkaita lihoja, koskapa metsästettävä ei stressaannu- eihän kaadettavalla ole mitään havaintoa houkuttelevasta tai väijyvästä kaatajastaan.

      Lisäksi vaatimustason hiemankin kasvaessa, hirvijahdin mielekkyys kohenee.

    • Heh heh... Heh

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe