Sirkus on saapunut

22

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seuraavaksi esiintyy voimamies. Se olen minä. Muistakaahan hirmuinen kuulatulokseni, se alkaa kakkosella.

• Kohta on vuorossa pikku sessuni. Pari haukahdusta saa tyhmät porot paniikkiin. Se on tosi hupaisaa katseltavaa.

• Illan kohokohtana tulee olemaan arvattavasti petopelkurin säikäyttäminen. Kerron siitä sitten tarkemmin. Heh heh jo näin etukäteen.

• heksametri

Täytyy myöntää, että hauskaa on tässä sirkuksessa, tosi hyvä.

• Jagdpanther

Vakavaa asiaa ja varmasti tietävät asiasta paljon enemmän ku sinä!

• jäiköalvitmaksamatta

Noooooooooooooooooooooooooooooo, eikös jokaisena päivänä olekaan sirkuspellenäytöksiä.

Eilen yleisöä nauratteli sirkuspelle, jonka taiteilijanimi on otsikossa päivämäärän vasemmalle puolelle sinisellä kirjoitettu.

Pelle lavalle! Asiakkaat tömistelevät jo jalkojaan lattiaan.

• Noh, pitäähän se panna tänne ihan julkisesti näkösälle, kun noin hirveästi vaaditte ja tivaatte:

21,84 metriä. Ei siihen joka poika pysty. Tämä pelle, jos vaan innostun, niin voikin sitten räjäyttää potin seuraavissa Kalevan kisoissa. On siinä olympiakomiteat ihmeissään, heh heh, samaten kuin täällä itkevät petopelkurit.

• Susianalyytikko kirjoitti:

Noh, pitäähän se panna tänne ihan julkisesti näkösälle, kun noin hirveästi vaaditte ja tivaatte:

21,84 metriä. Ei siihen joka poika pysty. Tämä pelle, jos vaan innostun, niin voikin sitten räjäyttää potin seuraavissa Kalevan kisoissa. On siinä olympiakomiteat ihmeissään, heh heh, samaten kuin täällä itkevät petopelkurit.

Lisäksi sessuni on vain tuommonen pikku sekarotuinen sylipallero. Poro, ja sen omistaja se vasta niin tyhmä onkin, jotta panikoi sessuni haukastelusta. Tämä on tosi hupaisaa. Sirkukseni on eittämättä maailmanluokkaa. Odottakaahan vaan trapetsitaiteilijoita ja loppuhuipennusta.

• Astutko itse
        Susianalyytikko kirjoitti:

Lisäksi sessuni on vain tuommonen pikku sekarotuinen sylipallero. Poro, ja sen omistaja se vasta niin tyhmä onkin, jotta panikoi sessuni haukastelusta. Tämä on tosi hupaisaa. Sirkukseni on eittämättä maailmanluokkaa. Odottakaahan vaan trapetsitaiteilijoita ja loppuhuipennusta.

lavalla suden, vai astuuko susi sinut?

• 31.09.35
        Susianalyytikko kirjoitti:

Noh, pitäähän se panna tänne ihan julkisesti näkösälle, kun noin hirveästi vaaditte ja tivaatte:

Mikähän mahto olla kuulan paino?
        Tuskin 7,26kg tuota kaarta pukatessa.
        Vai keihäänheitto tuloksenko vahingossa ilmoitit?

• Eihän tuo hullumpi
        31.09.35 kirjoitti:

Mikähän mahto olla kuulan paino?
        Tuskin 7,26kg tuota kaarta pukatessa.
        Vai keihäänheitto tuloksenko vahingossa ilmoitit?

tulos ole tennispallolla tehtynä.

• ilmaherra
      • i4erfhpowierfjpw34i

Siinäpä vasta oikeaa ja reipasta suden käsittelyä!

Mistähän saisi muutaman tuommoisen kotkan...

• http://i.imgur.com/j

.

• +varjossa

Tunnelmia sirkuksen ammuntalaitteiden alueelta, kasa-ammunnan tulokset. Taustalla horisontissa oikealla oleva kasa ylsi kakkoseksi. Kelkkakasa kolmoseksi. Voittajakasa on kuvaajan selän takana ja sen varjo piirtyy kelkkojen takaa horisontissa olevalle kasalle.

//i.imgur.com/jamINpL.jpg

• lukashi vintovkaja

Tollast' se on Vennäällä, 2013 viranomaiset asetti tavoitteeksi 9000 takkuturkin lopettamisen, aivan tavoitteeseen ei ylletty, 7000 lopetetulla sudella.

• hirvien matkija

Aloitusviestissähän sirkuspelle onkin jo nimetty:

Lainaus:

""Susianalyytikko
      16.1.2014 10:43
      0
      Tervetuloa sirkukseen. Nyt esiintyy tosi huvittava pelle. Olkaapa hyvät, minä tarjoan kunnon naurunremakat:""

Entisenä lintujen metsästäjänä et ilmeisesti hirven pyynnistä kovin paljon tietäne, totean, että on vain hyväksi, jos koirat jää pois hirven pyynnistä, koirilla maitohapotetun stressilihan sijaan aletaan saaliiksi kaataa raikkaita lihoja, koskapa metsästettävä ei stressaannu- eihän kaadettavalla ole mitään havaintoa houkuttelevasta tai väijyvästä kaatajastaan.

Lisäksi vaatimustason hiemankin kasvaessa, hirvijahdin mielekkyys kohenee.

• Heh heh... Heh

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe