Järj.UI

Järjui

Mikä on Järj.UI ? Löytyy ainakin Notessa sieltä mistä näkee akun tilan (ohjelmat mitkä vievät tällä hetkellä akkua). Tänään huomasin siellä tuollaisen. Kuvakkeena punainen androidin pää? Painaessa "pakota lopetus", se poistaa taustakuvan.

33

15034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku Android järjestelmän sovellus tai prosessi.

      Näitä ei kannata pysäyttää.

    • samsunkimies

      Mulla tulee kans. Menee ihan sekaisin jos yrittää pysäyttää..

    • Juu noita ei kannata pysäyttää. Siitä voi koitua "harmeja".

      • samsunkimies

        No se tuli kyllä harvinaisen selväksi. Nyt huomasin ongelman, ruudunkaappausta eli "screenshot:ia" ottaessa tulee ilmoitus "järj UI". Ruudunkaappauksen tallennuksessa menee jopa puoli tuntia.. Auttaisikohan puhelimen nollaus, eli tyhjentäisin tiedot ja kaiken muun? Jos muu ei auta niin vien takaisin kauppaan takuukuittia vastaan.


      • Nauristikku

        Kannattaa painaa asetuksista "palauta sovellusten asetukset" mulla ainakin auttoi.


    • Luulisi auttavan.

    • Hukassakosiisolen

      Mikähä se sitten on kun puhelimen vasemmassa ylänurkassa vilkkuu lähes koko ajan "sijainnin" merkki ja ilmoituksissa lukee "haetaan gps:n avulla...". Antaa sovelluksen tiedoksi tuon "android järj. ui. Ilmeisesti yrittää paikantaa jotain?

    • Fkfkff

      Nfkdkdkfkfkkfflfkkfkfkkrkrnrbrbfnfjjrjrjjrjtbffbfhfbfbf

    • nawla

      mulla sanoo ¨Järj. Ul pysäytetty.¨ ei pysty painaa muutakun ok. tulee vaan sillon, kun yrittää ottaa käynnissä olevat sovellukset pois. Osaako joku neuvoa miten saa pois?

      • kekkone8

        Mulla on ollu parin päivän ajan ihan sama ongelma kuin nawlalla.


      • inhottaatuo

        Tätä samaa asiaa tulin myös kysymään. Eilen tuli tämä sama juttu sen jälkeen, kun olin sammuttanut edestakaisin puhelimen. Miten sen saa pois??? Tulee aina, kun yritän poistaa etukuvakkeesta se sivut joissa olen käynyt. Pakko painaa ok:ta ja samalla sitten taustakuvakin häipyy :/


      • Saargee

        Sama homma itellä. Ollu pari päivää nyt. Kun yrittää ottaa käynnis olevat sovellukset pois nii lukee järj UI on pysäytetty ja näyttö menee osittain hetkeks pimeeks.


      • Mapa1952

        Meillä molemmilla sama juttu puhelimet olleet 2vuotta 12.1.17.eli takuu meni Justus umpeen .puhelin Samsung s3 et silleen .


      • Mapa1952
        inhottaatuo kirjoitti:

        Tätä samaa asiaa tulin myös kysymään. Eilen tuli tämä sama juttu sen jälkeen, kun olin sammuttanut edestakaisin puhelimen. Miten sen saa pois??? Tulee aina, kun yritän poistaa etukuvakkeesta se sivut joissa olen käynyt. Pakko painaa ok:ta ja samalla sitten taustakuvakin häipyy :/

        Ei saa pois .kannattaa hankkia uus puhelin ei auta vaikka palauttaa tehdas asetukset tulee takaisin.


      • Joskusnäinkäy

        Itellä oli kans sama ongelma (Tuli sen jälkeen ku päivitin ohjelmia), onnistuin korjaamaan asian poistamalla Google soveluksen päivitykset(Palautin sen soveluksen siis tehdas asetuksiin)|Asetukset -> Tallenustila -> Sovellukset -> Google = Poista päivitykset|


      • onnistui
        Joskusnäinkäy kirjoitti:

        Itellä oli kans sama ongelma (Tuli sen jälkeen ku päivitin ohjelmia), onnistuin korjaamaan asian poistamalla Google soveluksen päivitykset(Palautin sen soveluksen siis tehdas asetuksiin)|Asetukset -> Tallenustila -> Sovellukset -> Google = Poista päivitykset|

        Kiitti vinkistä


      • RoieiRollo
        Joskusnäinkäy kirjoitti:

        Itellä oli kans sama ongelma (Tuli sen jälkeen ku päivitin ohjelmia), onnistuin korjaamaan asian poistamalla Google soveluksen päivitykset(Palautin sen soveluksen siis tehdas asetuksiin)|Asetukset -> Tallenustila -> Sovellukset -> Google = Poista päivitykset|

        Kiitos hyvästä ohjeesta,sama ongelma ratkesi minullain tuolla ohjeella.


      • tyhmämäkyselen
        Joskusnäinkäy kirjoitti:

        Itellä oli kans sama ongelma (Tuli sen jälkeen ku päivitin ohjelmia), onnistuin korjaamaan asian poistamalla Google soveluksen päivitykset(Palautin sen soveluksen siis tehdas asetuksiin)|Asetukset -> Tallenustila -> Sovellukset -> Google = Poista päivitykset|

        No eikö se sitten enää päivitä mitään jos poistaa Googlen päivituksen?????


      • oonnoviisi
        Joskusnäinkäy kirjoitti:

        Itellä oli kans sama ongelma (Tuli sen jälkeen ku päivitin ohjelmia), onnistuin korjaamaan asian poistamalla Google soveluksen päivitykset(Palautin sen soveluksen siis tehdas asetuksiin)|Asetukset -> Tallenustila -> Sovellukset -> Google = Poista päivitykset|

        Minullakin se poisti tuon jutun, MUTTA..tänään Google päivitti kuitenkin ja se tuli takaisin. En tajua miksi??

        Vaikuttaako tuo poisto Chromeen?


      • ärsyttävää
        oonnoviisi kirjoitti:

        Minullakin se poisti tuon jutun, MUTTA..tänään Google päivitti kuitenkin ja se tuli takaisin. En tajua miksi??

        Vaikuttaako tuo poisto Chromeen?

        Minulle kävi samoin,tuli takaisin kun kävin sähköpostissa.Sain taas kuntoon,saa näkyä kuinka pian taas samajuttu.


      • Note2android4.4.2

        Kiitos vinkistä! Google-sovelluksen eliminominen auttoi!


      • Näim
        Joskusnäinkäy kirjoitti:

        Itellä oli kans sama ongelma (Tuli sen jälkeen ku päivitin ohjelmia), onnistuin korjaamaan asian poistamalla Google soveluksen päivitykset(Palautin sen soveluksen siis tehdas asetuksiin)|Asetukset -> Tallenustila -> Sovellukset -> Google = Poista päivitykset|

        Tämä toimii. Kukapa olisi uskonut moisen vaikuttavan asiaan?


    • MrHolker

      Miten järjestelmän ui sais toimii? Asetuksista en saanu. Voisko joku kertoa kiitos...

    • Sairaslomalla

      Kiitokset "joskusnäinkäy"! 😚

    • ärsyttävää

      Sama homma,ollut jo muutaman päivän sama vika.Pitää yrittää yllä olevilla ohjeilla saada kuntoon.

    • ärsyttävää

      Kiitokset nimim.joskusnäinkäy! .Nyt taas puhelin toimii. Olin jo vähällä heittää puhelimen menemään..

    • SamsungGalaxyAce3

      Mulla tuli sama ongelma muutaman sovelluksen päivityksen jälkeen. Yritin mennä tekemään tuon joskusnäinkäyn ohjeen mukaan. Kun painoin Google -sovelluksessa, että "poista päivitysten asennus", niin tulee teksti "Kaikkien Android-järjestelmäsovellusten päivitysten asennukset poistetaan" ja vaihtoehdot peruuta ja ok. Mitä tuo tarkoittaa? Poistaako se tosiaan kaikkien kännykässä olevien sovellusten päivitykset? Miten saan sen jälkeen päivitykset uudestaan vai enkö voi saada niitä enää? Puhelin on kolme vuotta vanha.

      • ärsyttävää

        Minä ainakin painoin ok,saa näkyä alkaako päivittämään itsestään.Pitää katsoa kun käy sähköpostisivuilla ym.meneekö taas Ul-ilmoitus päälle.
        Seuraavaksi kyllä yritän laittaa tehdasasetuksille jos se auttaisi.


    • Eldarand

      Tehdasasetusten palautus ei hyödytä, mutta tuo Google-sovelluksen päivitysten poisto auttoi :)

      • aikamoineriesa

        Mutta miten vaikuttaa eli tuleeko Chromeen enää päivitystä? Tarvin sitä. Kertokaa jos joku tietää.


      • tumpeliini

        Kiitos "joskusnäinkäy":lle! Ohje auttoi.


    • Anonyymi

      Samsung on hyvä

    • Anonyymi

      Akku liian lämmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4723
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4562
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      617
      4168
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3117
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2671
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2203
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      220
      2152
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1765
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe