Menin asentamaan skypen toiselle koneelleni. Asetukset olivat jo jokseenkin outoja. Ensiksi kävi niin, että äänet katosivat kajareista mutta koneessa toimivat(kajari piuha kiinni), sen jälkeen kadotti kokonaan äänet. Täytyi käynnistää kone uudelleen poistin koko skypen? Sain äänet takaisin. Nyt vain se ongelma, että kadottaa vähän väliä äänet koneesta(ei onneksi vielä montaa kertaa)ja jouduin taas uudelleen käynnistämään. Onkohan kellään mitään hajua mitä toi skypen (kakka) microsoft meni tekees koneelle?
Minulla on toisellakin koneella skype eikä tämmöistä ongelmaa ole ollut, todellakaan.
1
351
Vastaukset
- Sküpe
Käynnistä > Kaikki ohjelmat > kirjoita Laitehallinta ja katso, onko keltaisia huutomerkkejä.
SKYPE ei muuta mitään. SKYPE:issa vaan ääniasetuksita valitset toisen vaihtoehdon
http://www.skype.com/fi/download-skype/skype-for-computer/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381