Menin asentamaan skypen toiselle koneelleni. Asetukset olivat jo jokseenkin outoja. Ensiksi kävi niin, että äänet katosivat kajareista mutta koneessa toimivat(kajari piuha kiinni), sen jälkeen kadotti kokonaan äänet. Täytyi käynnistää kone uudelleen poistin koko skypen? Sain äänet takaisin. Nyt vain se ongelma, että kadottaa vähän väliä äänet koneesta(ei onneksi vielä montaa kertaa)ja jouduin taas uudelleen käynnistämään. Onkohan kellään mitään hajua mitä toi skypen (kakka) microsoft meni tekees koneelle?
Minulla on toisellakin koneella skype eikä tämmöistä ongelmaa ole ollut, todellakaan.
skype
skypetys
1
351
Vastaukset
- Sküpe
Käynnistä > Kaikki ohjelmat > kirjoita Laitehallinta ja katso, onko keltaisia huutomerkkejä.
SKYPE ei muuta mitään. SKYPE:issa vaan ääniasetuksita valitset toisen vaihtoehdon
http://www.skype.com/fi/download-skype/skype-for-computer/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 45472