Internet Explorer hidastelee

exploreri

Miksi internet explorer hidastelee. Se miettii monta sekuntia aina ennenkuin avaa sivun ja pitää klikkaus ääntä. Klik klik klik kuuluu kaiuttimista monta kertaa ennenkuin sivu on auki.

Missä vika?

14

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exploreri

      Vai olisko tuo elektroniikka palsta parempi paikka kysyä.

    • Mistä IE ja Windows versiosta on kyse?

      Tämä on oikea palsta kysyä.

      • exploreri

        Minä en kirjoittanut toista viestiä sen on joku muu käynyt laittamassa piruillakseen koska kirjoitin ensin elektroniikka palstalle kun ei löytynyt tietokone palstaa.

        Internet explorer versio 8 ja windows xp.


    • vapunen

      Windows XP IE8 selain ei nykypäivänä ole oikein nopea verrattuna esim Chromeen. Vasta IE10 ja 11 pääsivät Chromen tasolle.

      Olen itse testannut ja todennut asian.

      Eli suosittelen selaimen vaihtoa. Saa paremman ja nopeamman selaimen.

      • exploreri

        Onko tämä ainoa mahdollisuus eikö Internet exploreria voi saada kuntoon? jotenkin tuntuu ettei se ole ihan kunnossa ei kai sen ominaisuuksiin voi kuulua se, että aina esim. uuden välilehden avatessa tai sivun avatessa se yleensä jäätyy hetkeksi?

        ja vaikka facebook vierittää alaspäin niin aina kun lataa lisää juttuja niin jäätyy hetkeksi ja koko ajan hirveä klik klik klik klik kuuluu kaiuttimista.


      • torjunta
        exploreri kirjoitti:

        Onko tämä ainoa mahdollisuus eikö Internet exploreria voi saada kuntoon? jotenkin tuntuu ettei se ole ihan kunnossa ei kai sen ominaisuuksiin voi kuulua se, että aina esim. uuden välilehden avatessa tai sivun avatessa se yleensä jäätyy hetkeksi?

        ja vaikka facebook vierittää alaspäin niin aina kun lataa lisää juttuja niin jäätyy hetkeksi ja koko ajan hirveä klik klik klik klik kuuluu kaiuttimista.

        Ettei sul vaan olis virus koneessa?


      • exploreri
        torjunta kirjoitti:

        Ettei sul vaan olis virus koneessa?

        Nyt sain sen kuntoon. Ruutu.fi sivu näytti pahalta ja ikkunassa luki että selain Explorer 7 vaikka käytössä 8 versio. Sitten päädyin resetoimaan koko Internet Explorerin ja sen jälkeen se alkoi toimimaan paremmin.

        Mutta ruutu.fi näyttää edelleen ettei selain ole tuettu, nyt se onneksi näyttää oikein Explorer 8 ja sivu näyttää muuten hyvältä ja toimii normaalisti. Eli homma on kunnossa.


      • exploreri
        exploreri kirjoitti:

        Nyt sain sen kuntoon. Ruutu.fi sivu näytti pahalta ja ikkunassa luki että selain Explorer 7 vaikka käytössä 8 versio. Sitten päädyin resetoimaan koko Internet Explorerin ja sen jälkeen se alkoi toimimaan paremmin.

        Mutta ruutu.fi näyttää edelleen ettei selain ole tuettu, nyt se onneksi näyttää oikein Explorer 8 ja sivu näyttää muuten hyvältä ja toimii normaalisti. Eli homma on kunnossa.

        Nyt se on vielä parempi. Olen säädellyt asetuksia ja saanut poistettua ylimääräiset kyselyt ja nopeutumaan vielä entisestään. Tosin en tiedä mitä kaikkea olen tehnyt mutta nyt Explorer toimii kunnolla.


    • SlaikkaG

      Hei voisiko joku tietää mikä minun koneessani on vialla? Samat versiot kun aloittajallakin. Koneeni tekee netissä aina seuraavaa. Sivu jumittuu ja sitten alareunaan tulee sanoma esim google.com ei vastaa. Poistuu vaan päivittämällä sivun, alkaakseen kohta taas uudelleen. Apuva. :(

    • dualboot

      Koneella kaksi käyttöjärjestelmää. Ensimmäiseksi koneeseen jo valmiina asennettu Windows 7 ja IE 9-selaimella. Toisessa Linux Mint 13 ja Firefox 26. Linux osiossa netin toiminta ja selaaminen huomattavasti nopeampaa kuin tuossa tahmessa Windows 7-osiossa. Jonkin verran paremmin toimii Firefox 28:n kanssa mutta ei pääse kyllä Mint/FF26 nopeuteen. Suurin syy on tämä Windowsin hidastuminen. Nykyisin olenkin jo siirtynyt netin käytössä enemmän tuohon Linux Mintin käyttöön.

    • SlaikkaG

      Komento takaisin, minulla onkin IE 11. Voisikohan tuo "ei vastaa" johtua Dna mokkulastani, että yhteys pätkisi?

      • ie pelaa kyllä

        Oletko kokeillut resetoida Internet Explorerin? Windows 7 sinulla on vähintään oltava jos IE11 asennettuna.


    • SlaikkaG

      Vaihdoin 4G mokkulaan, ongelmat ovat historiaa. Vanha mokkula oli aivan hajoamispisteessä...

    • asdsasfds

      Osaiskos joku kertoa että mistä johtuu se ettei IE ja WMP suostu toimimaan? Siinä samassa missä nämä ko. ohjelmat eivät toimi niin oletettavasti Skypekään ei toimi koska se on riippuvainen IE:n toiminnasta.

      Tein äsken uuden käyttäjätilin ja kokeilin että toimisiko mikään noista ohjelmista siellä ja kas kummaa, jokainen noista ohjelmista toimi. Mikähän mahtaa siis olla vialla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe