Internet Explorer hidastelee

exploreri

Miksi internet explorer hidastelee. Se miettii monta sekuntia aina ennenkuin avaa sivun ja pitää klikkaus ääntä. Klik klik klik kuuluu kaiuttimista monta kertaa ennenkuin sivu on auki.

Missä vika?

14

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exploreri

Vai olisko tuo elektroniikka palsta parempi paikka kysyä.

• Mistä IE ja Windows versiosta on kyse?

Tämä on oikea palsta kysyä.

• exploreri

Minä en kirjoittanut toista viestiä sen on joku muu käynyt laittamassa piruillakseen koska kirjoitin ensin elektroniikka palstalle kun ei löytynyt tietokone palstaa.

Internet explorer versio 8 ja windows xp.

• Windows XP IE8 selain ei nykypäivänä ole oikein nopea verrattuna esim Chromeen. Vasta IE10 ja 11 pääsivät Chromen tasolle.

Olen itse testannut ja todennut asian.

Eli suosittelen selaimen vaihtoa. Saa paremman ja nopeamman selaimen.

• exploreri

Onko tämä ainoa mahdollisuus eikö Internet exploreria voi saada kuntoon? jotenkin tuntuu ettei se ole ihan kunnossa ei kai sen ominaisuuksiin voi kuulua se, että aina esim. uuden välilehden avatessa tai sivun avatessa se yleensä jäätyy hetkeksi?

ja vaikka facebook vierittää alaspäin niin aina kun lataa lisää juttuja niin jäätyy hetkeksi ja koko ajan hirveä klik klik klik klik kuuluu kaiuttimista.

• torjunta
        exploreri kirjoitti:

Onko tämä ainoa mahdollisuus eikö Internet exploreria voi saada kuntoon? jotenkin tuntuu ettei se ole ihan kunnossa ei kai sen ominaisuuksiin voi kuulua se, että aina esim. uuden välilehden avatessa tai sivun avatessa se yleensä jäätyy hetkeksi?

ja vaikka facebook vierittää alaspäin niin aina kun lataa lisää juttuja niin jäätyy hetkeksi ja koko ajan hirveä klik klik klik klik kuuluu kaiuttimista.

Ettei sul vaan olis virus koneessa?

• exploreri
        torjunta kirjoitti:

Ettei sul vaan olis virus koneessa?

Nyt sain sen kuntoon. Ruutu.fi sivu näytti pahalta ja ikkunassa luki että selain Explorer 7 vaikka käytössä 8 versio. Sitten päädyin resetoimaan koko Internet Explorerin ja sen jälkeen se alkoi toimimaan paremmin.

Mutta ruutu.fi näyttää edelleen ettei selain ole tuettu, nyt se onneksi näyttää oikein Explorer 8 ja sivu näyttää muuten hyvältä ja toimii normaalisti. Eli homma on kunnossa.

• exploreri
        exploreri kirjoitti:

Nyt sain sen kuntoon. Ruutu.fi sivu näytti pahalta ja ikkunassa luki että selain Explorer 7 vaikka käytössä 8 versio. Sitten päädyin resetoimaan koko Internet Explorerin ja sen jälkeen se alkoi toimimaan paremmin.

Mutta ruutu.fi näyttää edelleen ettei selain ole tuettu, nyt se onneksi näyttää oikein Explorer 8 ja sivu näyttää muuten hyvältä ja toimii normaalisti. Eli homma on kunnossa.

Nyt se on vielä parempi. Olen säädellyt asetuksia ja saanut poistettua ylimääräiset kyselyt ja nopeutumaan vielä entisestään. Tosin en tiedä mitä kaikkea olen tehnyt mutta nyt Explorer toimii kunnolla.

• SlaikkaG

Hei voisiko joku tietää mikä minun koneessani on vialla? Samat versiot kun aloittajallakin. Koneeni tekee netissä aina seuraavaa. Sivu jumittuu ja sitten alareunaan tulee sanoma esim google.com ei vastaa. Poistuu vaan päivittämällä sivun, alkaakseen kohta taas uudelleen. Apuva. :(

• dualboot

Koneella kaksi käyttöjärjestelmää. Ensimmäiseksi koneeseen jo valmiina asennettu Windows 7 ja IE 9-selaimella. Toisessa Linux Mint 13 ja Firefox 26. Linux osiossa netin toiminta ja selaaminen huomattavasti nopeampaa kuin tuossa tahmessa Windows 7-osiossa. Jonkin verran paremmin toimii Firefox 28:n kanssa mutta ei pääse kyllä Mint/FF26 nopeuteen. Suurin syy on tämä Windowsin hidastuminen. Nykyisin olenkin jo siirtynyt netin käytössä enemmän tuohon Linux Mintin käyttöön.

• SlaikkaG

Komento takaisin, minulla onkin IE 11. Voisikohan tuo "ei vastaa" johtua Dna mokkulastani, että yhteys pätkisi?

• ie pelaa kyllä

Oletko kokeillut resetoida Internet Explorerin? Windows 7 sinulla on vähintään oltava jos IE11 asennettuna.

• SlaikkaG

Vaihdoin 4G mokkulaan, ongelmat ovat historiaa. Vanha mokkula oli aivan hajoamispisteessä...

• asdsasfds

Osaiskos joku kertoa että mistä johtuu se ettei IE ja WMP suostu toimimaan? Siinä samassa missä nämä ko. ohjelmat eivät toimi niin oletettavasti Skypekään ei toimi koska se on riippuvainen IE:n toiminnasta.

Tein äsken uuden käyttäjätilin ja kokeilin että toimisiko mikään noista ohjelmista siellä ja kas kummaa, jokainen noista ohjelmista toimi. Mikähän mahtaa siis olla vialla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      235
      1815
    2. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      46
      1073
    3. Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...

Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion
      Viihde ja kulttuuri
      14
      1009
    4. Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä

No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      965
    5. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      247
      929
    6. PERUSSUOMALAISET HALPA-HALLILLA

On varmaa tietoa, että huomenna lauantaina on Haapaveden Halpa-Hallin edessä klo 10 alkaen tavattavissa perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaita läh
      Haapavesi
      180
      817
    7. Neljä lasta! Minttu Murphy-Kaulanen rehellisenä uusperheestä Sampon kanssa: "Me ei olla pidetty..."

Lapset on lahja. Tsemppiä suurperhe-elämään Minttu ja Sampo! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/nelja-lasta-minttu-murphy-kaulanen-rehellisena-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      779
    8. Muistatko kun sähläsin

Edessäsi nainen? Hienomotoriikkakin sakkasi katseestasi ♥️
      Ikävä
      47
      739
    9. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      259
      722
    10. Mitä jos...

Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle? PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit
      Ikävä
      52
      658
    Aihe