Internet Explorer hidastelee

exploreri

Miksi internet explorer hidastelee. Se miettii monta sekuntia aina ennenkuin avaa sivun ja pitää klikkaus ääntä. Klik klik klik kuuluu kaiuttimista monta kertaa ennenkuin sivu on auki.

Missä vika?

14

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exploreri

      Vai olisko tuo elektroniikka palsta parempi paikka kysyä.

    • Mistä IE ja Windows versiosta on kyse?

      Tämä on oikea palsta kysyä.

      • exploreri

        Minä en kirjoittanut toista viestiä sen on joku muu käynyt laittamassa piruillakseen koska kirjoitin ensin elektroniikka palstalle kun ei löytynyt tietokone palstaa.

        Internet explorer versio 8 ja windows xp.


    • Windows XP IE8 selain ei nykypäivänä ole oikein nopea verrattuna esim Chromeen. Vasta IE10 ja 11 pääsivät Chromen tasolle.

      Olen itse testannut ja todennut asian.

      Eli suosittelen selaimen vaihtoa. Saa paremman ja nopeamman selaimen.

      • exploreri

        Onko tämä ainoa mahdollisuus eikö Internet exploreria voi saada kuntoon? jotenkin tuntuu ettei se ole ihan kunnossa ei kai sen ominaisuuksiin voi kuulua se, että aina esim. uuden välilehden avatessa tai sivun avatessa se yleensä jäätyy hetkeksi?

        ja vaikka facebook vierittää alaspäin niin aina kun lataa lisää juttuja niin jäätyy hetkeksi ja koko ajan hirveä klik klik klik klik kuuluu kaiuttimista.


      • torjunta
        exploreri kirjoitti:

        Onko tämä ainoa mahdollisuus eikö Internet exploreria voi saada kuntoon? jotenkin tuntuu ettei se ole ihan kunnossa ei kai sen ominaisuuksiin voi kuulua se, että aina esim. uuden välilehden avatessa tai sivun avatessa se yleensä jäätyy hetkeksi?

        ja vaikka facebook vierittää alaspäin niin aina kun lataa lisää juttuja niin jäätyy hetkeksi ja koko ajan hirveä klik klik klik klik kuuluu kaiuttimista.

        Ettei sul vaan olis virus koneessa?


      • exploreri
        torjunta kirjoitti:

        Ettei sul vaan olis virus koneessa?

        Nyt sain sen kuntoon. Ruutu.fi sivu näytti pahalta ja ikkunassa luki että selain Explorer 7 vaikka käytössä 8 versio. Sitten päädyin resetoimaan koko Internet Explorerin ja sen jälkeen se alkoi toimimaan paremmin.

        Mutta ruutu.fi näyttää edelleen ettei selain ole tuettu, nyt se onneksi näyttää oikein Explorer 8 ja sivu näyttää muuten hyvältä ja toimii normaalisti. Eli homma on kunnossa.


      • exploreri
        exploreri kirjoitti:

        Nyt sain sen kuntoon. Ruutu.fi sivu näytti pahalta ja ikkunassa luki että selain Explorer 7 vaikka käytössä 8 versio. Sitten päädyin resetoimaan koko Internet Explorerin ja sen jälkeen se alkoi toimimaan paremmin.

        Mutta ruutu.fi näyttää edelleen ettei selain ole tuettu, nyt se onneksi näyttää oikein Explorer 8 ja sivu näyttää muuten hyvältä ja toimii normaalisti. Eli homma on kunnossa.

        Nyt se on vielä parempi. Olen säädellyt asetuksia ja saanut poistettua ylimääräiset kyselyt ja nopeutumaan vielä entisestään. Tosin en tiedä mitä kaikkea olen tehnyt mutta nyt Explorer toimii kunnolla.


    • SlaikkaG

      Hei voisiko joku tietää mikä minun koneessani on vialla? Samat versiot kun aloittajallakin. Koneeni tekee netissä aina seuraavaa. Sivu jumittuu ja sitten alareunaan tulee sanoma esim google.com ei vastaa. Poistuu vaan päivittämällä sivun, alkaakseen kohta taas uudelleen. Apuva. :(

    • dualboot

      Koneella kaksi käyttöjärjestelmää. Ensimmäiseksi koneeseen jo valmiina asennettu Windows 7 ja IE 9-selaimella. Toisessa Linux Mint 13 ja Firefox 26. Linux osiossa netin toiminta ja selaaminen huomattavasti nopeampaa kuin tuossa tahmessa Windows 7-osiossa. Jonkin verran paremmin toimii Firefox 28:n kanssa mutta ei pääse kyllä Mint/FF26 nopeuteen. Suurin syy on tämä Windowsin hidastuminen. Nykyisin olenkin jo siirtynyt netin käytössä enemmän tuohon Linux Mintin käyttöön.

    • SlaikkaG

      Komento takaisin, minulla onkin IE 11. Voisikohan tuo "ei vastaa" johtua Dna mokkulastani, että yhteys pätkisi?

      • ie pelaa kyllä

        Oletko kokeillut resetoida Internet Explorerin? Windows 7 sinulla on vähintään oltava jos IE11 asennettuna.


    • SlaikkaG

      Vaihdoin 4G mokkulaan, ongelmat ovat historiaa. Vanha mokkula oli aivan hajoamispisteessä...

    • asdsasfds

      Osaiskos joku kertoa että mistä johtuu se ettei IE ja WMP suostu toimimaan? Siinä samassa missä nämä ko. ohjelmat eivät toimi niin oletettavasti Skypekään ei toimi koska se on riippuvainen IE:n toiminnasta.

      Tein äsken uuden käyttäjätilin ja kokeilin että toimisiko mikään noista ohjelmista siellä ja kas kummaa, jokainen noista ohjelmista toimi. Mikähän mahtaa siis olla vialla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe