että netissä sivuja lukiessani näyttö välillä siirtyy väkisin dashboardille. Monesti alkaa heilumaan ensin edestakaisin ja sitten ei anna valita hiirellä mitään ennen kuin olen käynyt dashboardilla ja tullut takaisin. Toiminto jää siis päälle ja ei lähde pois ennenkuin olen pyyhkäissyt sivun dashboardille ja takaisin.Todella kiusallista kun pitää jatkuvasti olla tarkkana hiiren kanssa. Miten tämän ongelman saisi loppumaan, mitä säätöjä pitäisi tehdä?? Vai enkö osaa käsitellä hiirtä oikein? Voi kun joku osaisi vastata tähän ja ymmätäisi mitä tarkoitan. Kysykää lisää jos kysymys ei "auennut".
Mistä johtuu
5
78
Vastaukset
- MacWin
Mahdatko painella vääriä nappuloita? Ctrl nuolinäppäin tekee tuon. Muista, että Windowsissa ja Macissa on hieman eri näppäinsidonnat.
- '''
En painele napppuloita ainoastaan käytän hiirtä kun tuo tapahtuu.
- cccmmm
Eipä tuossa auta muu kuin se vanha: kun olet tassipoortissa, nojaudu taaksepäin, ja kun se heittä sinut nettisivulle, nojaudu eteenpäin. Toista tätä liikettä ja ala laulaa rytmikäästi: "Musta Pekka, hököhössön hisseihin, ilkkuen, ihmisten, sormet tyrkkii tisseihin"! Kun jatkat tätä jokinverran, heilahtelu loppuu, eikä palaa koskaan enää takaisin.
- Turha puro
Huumori on vaikea laji.
- Korjaantui
Turha puro kirjoitti:
Huumori on vaikea laji.
Minullakin oli samoja ongelmia ja kokeilin asiaa tarttumalla eukkoni tisseihin. Sain litsarin poskelle mutta hiiri lakkasi hyppelemästä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399