Helppoa rahaa todella paljon!!!

Voita lotossa

Saat sitä ihan ilman vaivaa käytännössä, sinun ei tarvitse oikeastaan tehdä mitään. Tämä ON lottovoitto! Voit löhötä vaikka sohvalla ja tehdä työtä kotona, sen mitä itse haluat ja näin päätät siis itse mitä tienaat. Haluatko lisätietoja, niitä saat kysymällä, sillä itse työstä en kerro mitään. Oletan että ne ketkä todella ovat kiinnostuneita, ihan itse kysyvät ja luottavat siihen että asiallinen työpaikkailmoitus lupaa epärealistisia asioita, ei kerro itse työstä oikeastaan mitään, palkka ja työn määrä eivät ole missään suhteessa todelliseen maailmaan ja ilmoitus on epämääräinen.
Toinen vaihtoehtoni olisi tietenkin etsiä dynaamista, kielitaitoista, elämänsä työlle omistautunutta ihmistä, missä olisi jotain spesiaalisia, myy itsesi meille, kerro miten sinä olisit paras, kaunein ja tehokkain: olethan tottunut työskenetelemään kiireisessä ympäristössä ja olethan joustava työaikojen suhteen, jotka siis saattavat vaihdella rajustikin! Vaadin sinulta täydellistä sitoutumista itse antamatta sitä ollenkaan. Olethan koulutettu monelle alalle, olethan tehnyt kaikkea, olethan sosiaalinen, mukava, hyvä tyyppi, reilu, rehellinen, luotettava, edustava ja haluat helppoa rahaa, paljon?
Muista kuitenkin, että koska työllistän ihan hyväntekväisyyttäsi, en tokikaan siksi, että tarvitsisin työntekijöitä, olet minuun nähden alisteisessa asemassa. Tietenkin teen reilun sopparin eikä sinun tarvitse lukea sitä ollenkaan.

Haluatko siis helpoa rahaa, ilmaiseksi? Ota pikavippi, sen maksaa helposti takaisin. Jos sinulla olisi rahaa velan maksuun, sinulla olisi rahaa säästöön, mutta näin saat kaiken heti. Tule minulle töihin, sillä helppoa rahaa on ja tippuu syliisi. Elämä on sellaista, helppoa rahaa, ilmaisia lounaita, helppoja töitä isolla palkalla ja ilman koulutusta, ota selvää, sillä tämä on paras tarjous, mitä ikinä tulet saamaan ja toimi nopeasti!!!
Helppoa rahaa ON tässä ja nyt, saat sitä, helposti, ilmaiseksi, tekemättä mitään!

Jos ilmoitus oli sekava, et kelpaa meille, sillä me haluamme ihmisiä, jotka ymmärtävät asioita! Kokemus on välttämätön!

1

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moikka! täällä reilu ja reipas media-assistentiksi valmistunut 29v nuorekas tyttönen vantaalta olisi kiinostunut töistä! kerro ihmeessä lisää! [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe