vedot häviää

golf1

auto on 03vm 1,9tdi golf. Autosta häviää aina silloin tällöin vedot kokonaan, ihan kun turbo tipahtaisi pelistä pois. Pyörii kyllä hyvin. Mikä vois olla vika, joku anturi vika?

7

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huimaavan häikäisevä

      Saksalaisen insinööritaidon huipentuma kenties?........

    • lotto...

      Tai veikkauksessa väärät numerot......

    • Eiks je

      Tossa näkee hyvin vaparin ja turbolla terästetyn moottorin eron. Veto loppuu kokonaan kun turbo on pois pelistä.

    • golf1

      Hahahaa löyty vika, korjaus maksoi 34,50€. Siinä teille,heh heh... On kyllä turhinta ja tyhmintä väkeä mitä olen missään tavannu.

      • golf0.7

        kummasti vain kyselet apua täältä kaltaistesi joukosta


    • ei Vagenin tuotteita

      Minulla oli 1,9 TDI passat -98, jossa ilmeni samantyyppinen vika. Kovemmassa kiihdytyksessä tehot melkein puolittui kesken kiihdytyksen. Vika taisi olla magneettiventtilissä, joka ohjaa turbon ahtopainetta ohutta putkea pitkin sille ns hukkaportin kalvoventtiilille. Aina kun kyseinen vika ilmeni painoin kytkimen pohjaan ja sammutin moottorin kesken ajon ja starttasin uudestaan minkä jälkeen tehot oli taas käytössä. Kyseiseltä harmilta säästyi kun ajoi korkeintaan puolikaasulla. En alkanut korjaamaan kyseistä vikaa vaan vaihdoin vikapesäni kokonaan toiseen merkkiin

      • varmasti

        Australiassa vaadittiin VAG:tä vastuuseen samanlaisesta viasta, joka aiheutti ohitustilanteessa nuoren naisen kuoleman. Tuulilasin kestotesti Golfista katosi moottoritien rampissa jarrut, koska tehostimesta katosi alipaine. Suomessa ei tehdä mitään, vaikka automallissa olisikin hengenvaarallisia vikoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe