auto on 03vm 1,9tdi golf. Autosta häviää aina silloin tällöin vedot kokonaan, ihan kun turbo tipahtaisi pelistä pois. Pyörii kyllä hyvin. Mikä vois olla vika, joku anturi vika?
vedot häviää
7
330
Vastaukset
- huimaavan häikäisevä
Saksalaisen insinööritaidon huipentuma kenties?........
- lotto...
Tai veikkauksessa väärät numerot......
- Eiks je
Tossa näkee hyvin vaparin ja turbolla terästetyn moottorin eron. Veto loppuu kokonaan kun turbo on pois pelistä.
- golf1
Hahahaa löyty vika, korjaus maksoi 34,50€. Siinä teille,heh heh... On kyllä turhinta ja tyhmintä väkeä mitä olen missään tavannu.
- golf0.7
kummasti vain kyselet apua täältä kaltaistesi joukosta
- ei Vagenin tuotteita
Minulla oli 1,9 TDI passat -98, jossa ilmeni samantyyppinen vika. Kovemmassa kiihdytyksessä tehot melkein puolittui kesken kiihdytyksen. Vika taisi olla magneettiventtilissä, joka ohjaa turbon ahtopainetta ohutta putkea pitkin sille ns hukkaportin kalvoventtiilille. Aina kun kyseinen vika ilmeni painoin kytkimen pohjaan ja sammutin moottorin kesken ajon ja starttasin uudestaan minkä jälkeen tehot oli taas käytössä. Kyseiseltä harmilta säästyi kun ajoi korkeintaan puolikaasulla. En alkanut korjaamaan kyseistä vikaa vaan vaihdoin vikapesäni kokonaan toiseen merkkiin
- varmasti
Australiassa vaadittiin VAG:tä vastuuseen samanlaisesta viasta, joka aiheutti ohitustilanteessa nuoren naisen kuoleman. Tuulilasin kestotesti Golfista katosi moottoritien rampissa jarrut, koska tehostimesta katosi alipaine. Suomessa ei tehdä mitään, vaikka automallissa olisikin hengenvaarallisia vikoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991