Voiko chromebookilla katsoa katsomo.fi ohjelmia? Kun yritän niin tulee teksti ''Asenna silverlight.'' Asensin sen, mutta kone ei voi avata tämän muotoista tiedostoa ja käskee etsiä google myymälästä ohjelman joka niitä avaa. tiedosto oli .exe muotoinen, mutta en tiedä mitä ohjelmaa etsin jolla niitä voisi avata??
Acer chromebook ja katsomo.fi ??
8
613
Vastaukset
Ei voi. Silverlight ei tue Chromebook käyttistä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11617504
- eljii
Acerissa kai on Intelin prossu eli voi vaihtaa kunnollisen käyttöjärjestelmän
- Mintz4
eljii kirjoitti:
No miten se käytännössä tehdään! Mulla sama onkelma :)
- Ubuntububuntu
eljii kirjoitti:
Minun mielestäni Chrome OS on ensimmäinen kunnollinen käyttöjärjestelmä johon olen pitkän elämäni varrella törmännyt, rajoittuneisuudestaan huolimatta tai ehkäpä juuri sen vuoksi. Silverlightin puuttuminen ei paljon paina.
- pöllämystynyt
no ompa hölmöä jos Crome ei tue niinkin yleistä sovellusta kun Silverlight. Kyllä tuki pitäis olla kauttalinjan, pois turhat rajoitukset.
Ei muuten tue Linux:kaan, silverligh:tiä vastaavan moonlight:n (mono) saattaa saada toimimaan mutta silti kaikki ei aukea kunnolla.
Katsomo ja Filmnet ovat naimisissa Windowsin kanssa eivätkä halua muita asiakkaita.
Toimii jollakintavalla: http://linux.fi/wiki/MTV3:n_Katsomo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799