Onko muilla Canonin digivideokameran omistajilla ollut sitä ongelmaa, että kone ei löydä kameraa, vaikka se on asiallisesti kytketty toimivaan firewire-korttiin? Itselläni on 750i, eikä mitään tapahdu. Kortti on kyllä toiminut toisen kameran kanssa, eikä kamerani suostu toimimaan myöskään muiden korttien kanssa, sillä sitäkin olen kokeillut.
Canonin TS on aivan hyödytön. Siellä ongelmaa ei tunneta, eikä puhelimen päässä ollut henkilö tuntunut tuntevan digivideokameroita, luki ainoastaan manuaalia. Tietenkin hän ehdotti laitteen toimittamista huoltoon, mutta olen aivan 100% varma, että huolto ei ratkaise tätä ongelmaa. Aavistelen, että ongelma on käyttispohjainen. Eli XP ei välttämättä tunnista kaikkia kameroita. Voin tietysti olla väärässä.
Mitä neuvoisitte tekemään?
Canon + firewire = no connection
Heppu
1
500
Vastaukset
- Digiootti
Tämän linkin kysyjällä auttoi Didect X 9 asentaminen samaan ongelmaan.
http://www.digivideo.fi/forum/read.php?f=2&i=15794&t=15794
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627