Mikä tää googlen vittuilu on taas !!

fenno.maani

Mikä tää googlen vittuilu on taas !!

Mä en pääse toiselle tilille vaikka raksin sen ettei pidä mua kirjautuneena

Ohje :
Tilinvalitsin
Voit määrittää Googlen kirjautumissivun muistamaan tilit, joita käytät usein. Voit kirjautua sisään valitsemalla haluamasi tilin ja antamalla sen salasanan.
Tilien lisääminen tilinvalitsimeen
Tilin lisääminen tilinvalitsimeen on helppoa: kirjaudu tiliin ja pidä Pysy kirjautuneena -valintaruutu valittuna.
Jos haluat lisätä muita tilejä, valitse tilinvalitsimessa Lisää tili, jotta pääset kirjautumissivulle. Kirjaudu sisään ja pidä Pysy kirjautuneena -valintaruutu taas valittuna.


Sitten tämä : >>>>>>> Tilien poistaminen tilinvalitsimesta

Jos haluat poistaa tilin tilinvalitsimesta, siirry Googlen kirjautumissivulle ja klikkaa tililuettelon alla näkyvää Poista-painiketta.


Misso on tilinvalitsin ?

siirry Googlen kirjautumissivulle ja klikkaa tililuettelon alla näkyvää Poista-painiketta.

víttu kun ei siellä oo sellaista


Pitääkö google ihan vitun tyhminä ihmisiä?

Miksi ne laittaa ton osoitteen tohon valmiiksi ihan kun en osaisi sitä itse kirjoittaa ?

En pääse enää muille tileille ennenkö vedän piuhat irti enkä voi tehdä sitä kun on monta juttua auki ja tarviin toisen sivun auki nyt ja tässä! Ja sitten pitää mennä …..

Miksei googlella ole asiakaspalautetta – víttu ne on homoja !

Miksei tässä maassa ole yhtäkään asiallista sähköposti lootaa missään?

Tää suolen loota tyhjentää itse kaiken mitä tallentaa
ja avaa ihmisten salaisiksi raksittamat nimet

Yahooseen yritin tehdä mutten osannut

hotmail on pyllystä !

Google oli ennen hyvä miks ne teki tollasen idiootti jutun ?

Osaako joku auttaa ?

sori kirosanoista mutta pääni ei tyhjene jos en saa kirjoittaa mitä ajattelen

16

727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt pitää lähteä enkä saanut tehdyksi sitä mitä tahdoin vaikken enää muista mitä piti tehdä kun pitää jo mennä
      Mutta jos tulevaisuutta varten joku neuvoisi miten sinne googlelle pääsee sanomaan oman mielipiteensä

      Tai miten ton ongelman poistaisi ettei ole valmiina sisään kirjautuneena

      tai onks jollain vaikka pommin teko ohjeet sekin auttaisi


      VOI V**** täälläkään ei oo ketää mailla halmeilla


      Viestien määrä:
      92

      Uusien viestien määrä (24h):
      0
      Loistavaa -----

    • "... pääni ei tyhjene jos en saa kirjoittaa mitä ajattelen"

      Älä käytä niitä väkijuomia liian usein.

      • Väkijuomat on juotu jo ajat sitten - ei mummolla kunto enää kestä kuin pikkuisen haistella ja nuoruuttaan muistella.


    • "Miksei tässä maassa ole yhtäkään asiallista sähköposti lootaa missään?"

      Minulla on ollut Applen iCloudissa tili jo melkein sen syntymästä saakka, ja kertaakaan en ole pettynyt. Ei minkäänlaisia mainospaskoja riesana ja ainakin minulla toiminut aina ja iänkaikkisesti :)

    • Ai moi strange.cyborg - sä olitkin ehtinyt vastaaman tänne
      Just kirjoitin privan sulle .

      "Applen iCloudissa tili "
      ou nou mikä se on?

      Mutta miten saan sen gmailin silleen ettei siinä ole sitä valmista rastia
      Luin jostain että olit poistanut itsesi fb tw ja googlesta


      Eilen mä sen gmailin avasin ja varmaan otin sen raksin siitä pois.
      Sitten kun yritin toiseen tiliin niin enpä päässytkään kun samaan tiliin vaan enää pääsin sen raksin takia.

      Onko tietoo miten saa viestiä googlelle?
      tai mistä sais sen automaatin pois päältä.
      Aivan idioottimainen idea pitää ihminen automaattisesti sisään kirjautuneena, ettei pääse toiselle tilille.

      No toivottavasti ei tänään toistu sama virhe ettei tarvi olla kiukussa.

      • iCloud - Löydät tietoa lisää hakukoneella. Ja tämä ei ole mitään helvetin Apple-propagandaa, armon yhteiskunnan vastaiset GNU/Linuxistit.


    • Tää on aivan idioottimaista !!!!
      Sieltä gmailin – onko se sosiaalinen media – ei ainakaan minulle, lähinnä raivostuttava media, mutta nyt kopsasin näitä juttuja, joista en tajua miten pääsen siitä raksista eroon ?
      En minä tahdo olla rekisteröityneenä automaattisesti – toi on idioottimainen idea.
      SE pitäisi olla omista tiedoista mahdollisuus asentaa tai ottaa pois.
      Ei voi olla tolleen että ne määrää mitä minä tahdon !
      Ihan sama kuin jos kauppa määräisi ostaa kaljaa vaikka tahdon ostaa maitoa.
      Tahdon sen raksin vex tai menee uudestaan hermo!
      ________________________

      Turvallinen kirjautuminen Googleen

      Kun kirjaudut Google-tiliisi laitteella, jonka ainoa käyttäjä olet, sinun kannattaa pitää Pysy kirjautuneena -valintaruutu valittuna. Näin et joudu antamaan salasanaasi toistuvasti ja sinun on helpompi kirjautua sisään TILINVALITSIMEN avulla.

      Kun käytät laitetta, jonka jaat muiden käyttäjien kanssa, voit edelleen jättää valintaruudun valituksi, mutta noudata seuraavia suosituksia turvallisuuden varmistamiseksi:


      Useiden henkilöiden käyttämät laitteet
      Esimerkkejä: kirjastojen tai nettikahviloiden tietokoneet

      Muutaman henkilön jakamat laitteet
      Esimerkki: perheen tietokone

      Jos et voi käyttää mitään näistä suojausvaihtoehdoista, emme suosittele Google-tiliisi kirjautumista. Jos kuitenkin päätät kirjautua sisään, sinun kannattaa poistaa Pysy kirjautuneena -valintaruudun valinta.
      ________________________

      Yleisiä turvallisuustietoja
      Haittaohjelmien poistaminen tietokoneesta
      Tuotekohtaiset käytännöt
      Tilin pitäminen suojattuna
      Tietoja tietojenkalastelusta
      Tietoja haittaohjelmista

    • ja siitä linkistä
      TILINVALITSIN

      • "Tahdon mennä jokaiselle tilille erikseen "

        Oletko todellakin valmis menemään tilille kaikesta tekemisestäsi?


      • strange.cyborg kirjoitti:

        "Tahdon mennä jokaiselle tilille erikseen "

        Oletko todellakin valmis menemään tilille kaikesta tekemisestäsi?

        Sitäkin se elämä on, joka päivä olemme tilillä tekemisistämme jollekin - emmehän elä kuplassa. Niin se vero-ilmoitus pitäisi taas tehdä ja tilittää hyvä ja pahat verottajalle.
        Mää en oo tehny kai mitään mutta joka kerta se pitää sanoa että mettä on pystyssä ja mökki on yhtä matala kuin ennenkin ja muuta tyhmää.

        okei et siis jaksa paneutua tuohon gmailin ongelmaan.
        Ajattelin että jos jossain säädöissä olisi jokin juttu minkä poistamlla voisi olla aina pois automaattisesta sisäänkirjautumisen automatiikasta.


      • fenno.maani kirjoitti:

        Sitäkin se elämä on, joka päivä olemme tilillä tekemisistämme jollekin - emmehän elä kuplassa. Niin se vero-ilmoitus pitäisi taas tehdä ja tilittää hyvä ja pahat verottajalle.
        Mää en oo tehny kai mitään mutta joka kerta se pitää sanoa että mettä on pystyssä ja mökki on yhtä matala kuin ennenkin ja muuta tyhmää.

        okei et siis jaksa paneutua tuohon gmailin ongelmaan.
        Ajattelin että jos jossain säädöissä olisi jokin juttu minkä poistamlla voisi olla aina pois automaattisesta sisäänkirjautumisen automatiikasta.

        "okei et siis jaksa paneutua tuohon gmailin ongelmaan"

        Kyllä minä autan jos voin, mutta täältä käsin on vaikea tehdä mitään. Pitäisi olla se sinun kone nenän edessä, jotta voin edes harkita. En ole ikuisuuteen koskenut Gmailiin, joten mahdoton muistaa mitä kaikkea paskaa siellä tällä kertaa on.


      • strange.cyborg kirjoitti:

        "okei et siis jaksa paneutua tuohon gmailin ongelmaan"

        Kyllä minä autan jos voin, mutta täältä käsin on vaikea tehdä mitään. Pitäisi olla se sinun kone nenän edessä, jotta voin edes harkita. En ole ikuisuuteen koskenut Gmailiin, joten mahdoton muistaa mitä kaikkea paskaa siellä tällä kertaa on.

        Se on nyt uusi juttu !! alkoi muistaakseni viime kesänä

        Jos avaat apri tiliä niin huomaat ettei niiden välillä voi hyppiä ellei poista raksia
        Tahdon sen raksin pois pysyvästi


    • Etsivä löytää

      Tilin poistaminen Googlen tilivalitsimesta onnistuu nykyään näin:

      Valitse kirjautumissivulla linkki "Kirjaudu sisään käyttäen eri tiliä" (löytyy kirjautumisboksin alapuolelta) -> klikkaa "Poista" -> klikkaa "ruksia" tilin kohdalla, jonka haluat poistaa -> klikkaa "Valmis"


      Jostain syystä Googlen ohjeisiin ei ole tätä polkua selkeästi ainakaan suomen kielellä sanottu. Toivottavasti tästä on apua! :)

    • Inijan

      KIITOS! Minullakin oli kiukuttava olo kun jostain syystä rupesi tuo tilivalitsin työntämään valmiiksi kirjoitettua sähköpostiosoitetta, just sitä jota en käytä kuin jos pelkään että tulee sitten roskapostia takaisin.

      "Fenno maani" ilmaisi hyvin tuntemukset, jotka minäkin koin.
      "Etsivä löytää", olit oikea kunnon lähimmäinen kun autoit minuakin! Kiitos!

    • Aivot

      Sehän on niin sanottua putkivittuilua - aivovoimistelua ilman aivoja

    • ni-on

      GMX on hyvä, toiminut hyvin jo vuosia lisäksi ilmainen, googlet joutaa hevonvittuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe