EVVK KOMMENTIT

yäk

Kohta lähtö Ao Nangiin. Taas. Miks kukaan menee tollaseen turisti rysään. Ja vielä pakettimatkalla. Etenkään Finnmatkoilla ja etenkään Thomssonilla. Koneet putoo ja on myöhässä, tarjoilijat töykeitä, ei oo mun lempi xo larssenia, ihan hanurista. Hotelli homeessa ja ryssät kävelee yli aamiaisella. Kärpäset pyörii ruokien päällä ja kahvi ihan kauheeta. Tuktukit ja mopotaksit paatuneita rosvoja, parin tunnin kiepasta kirkkain silmin saattavat pyytää jopa 10e. Ja ranta on sanonko taas mistä, sanonko. Jos haluu vähän huilata pitää lähtee rosvohintasilla puupurkeilla jossa ihan kauhee meteli jollekin saarelle missä ei oo mitään, saattaa vielä joutua jonkun swanten tai sergein viereen, hyi mille ne haisee. Ja siellä ei oo mitään, joku mutiainen tiristelee maissin tähkiä, varmaa hiilinä efelentin paskaa, yäk. Ja jos ostatte kadulta illalla pannukakun niin kattokaa sen paistajan käsiä, nehän on ihan ruskeet. Älkää missään tapauksessa menkö sinne. Kaikin puolin hirvee paikka. Vaihtakaa äkkiä kohdetta kun vielä kerkiätte, ja samalla matka toimistoa, mä nääs meen sinne kohta.

23

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yäk

      Ja hotellin unohin kokonaan. Joka ikinen kioski ihan homeessa, kaikenmaailman otuksia kämppä täynnä, paskapaperit aina loppu, henkilökunta töykeetä, hinnat ihan taivaista ja sieltä on ainakin 120m rantaan missä ei oo mitään. Sit siinä matkalla joku mister cock´s pitää jotain juottolaa keskellä jalkakäytävää missä hirvee härdelli, sikamaista. Perukaa matkanne vielä kun kerkiitte. Ihan oikeesti. Ja ne lennot kanssa. Minusta on paljon mukavempi kun kone on puolityhjä että voi keskipenkillä pitkällään ottaa nokoset. Nyt heti puhelin käteen ja peruutuksia menemään,

    • 28x...

      jeeee! Hra yäk on asialinjalla. Juurikin näin moni on kokenut lomamatkansa.
      Aivan huippuhienoa kerrontaa, tuohon kun lisäisi vielä tunnelmat eri tilanteissa olisi menestystarina valmista kamaa julkaistavaksi saakka. Tosin matkayhtiöt eivät olisi kustantajien listoilla että täytyisi maksajia etsiä muualta sitten.
      Tähän listaan täytyy vielä lisätä matka- sekä paikallisoppaiden aiheuttamat mielipahat, viivästykset sekä kaikki mahdollinen kakki mitä satunnaisen turistin päälle sitten kipataan.
      Eräs tosivalituksen aihe jota olin todistamassa oli ystäväni tekemä. Olimme Aurinkomatkojen 2:n viikon retkellä Pattiksen Ocean Wiev- hotellissa. Oppaan tapasi parina päivänä viikossa klo 9.00-10.00 jotain? Ystäväni oli nauttinut aamupäivän Mai- Thait jo hieman ennakkoon ja oli hyvin kiihtyneessä mielentilassa.
      Esitteli A- matkojen naisoppaalle thai- kondomia minkä oli virittänyt keskariinsa.
      Kieltämättä näyttikin istuvan oikein napakasti. Vaikeatahan sitä oli pokkaa pidellä mutta toisaalta asian vakavuus hieman auttoi. Valituksen tekijä oli sananvalmis ystäväni jonka kanssa edes minä en halunnut joutua sanantaistoon.
      Sanoi siinä sitten Aurinkomatkojen oppaalle että ottaako toimisto nyt vastuun kaikista mahdollisista sp- taudeista sekä mahdollisista syntyvistä thai- suomi- vauvoista koska nämä kumit nyt eivät vain mene päälle? Meitähän siinä virnuajia oli kai 4-5 mutta opas oli yksin ja hänen oli huomioitava vielä se ettei puhu sanaakaan ohi. Kiemurteluansa oli suorastaan nautinto seurata. Että pienistä asioista ne Pattiksen herkkuhetket saattavat irrota....

      • yäk

        Toivottavasti olette ne matkanne nyt peruneet että saan olla siellä rauhassa ryssien kynnysmattona. Jos nyt joku sinne vielä lähtee niin yks vinkki hotellille. Aina pitää olla käden ulottuvilla korkattu samg song pullo ja mielellään yksi täysi varalta. Yleensä ne kirkkaan vihreet kärmeet mitkä sieltä lattiakaivosta yöllä luikertelee, säikähtävät jo kun näkevät em. pullon. Minä kaadan ennen nukkumaan menoa n. 1dl vastapäivään kiertäen kaivon ympärille niin karttavat meidän huonetta. Toki niitä sitten on naapurissa sen verran enemmän mutta ei haittaa kun ne on ryssiä kuitenkin. Niin ja tietysti loppu pullo yömyssyksi puhelimeen ja jo vain nukkuu rauhassa.


      • taaskouluun
        yäk kirjoitti:

        Toivottavasti olette ne matkanne nyt peruneet että saan olla siellä rauhassa ryssien kynnysmattona. Jos nyt joku sinne vielä lähtee niin yks vinkki hotellille. Aina pitää olla käden ulottuvilla korkattu samg song pullo ja mielellään yksi täysi varalta. Yleensä ne kirkkaan vihreet kärmeet mitkä sieltä lattiakaivosta yöllä luikertelee, säikähtävät jo kun näkevät em. pullon. Minä kaadan ennen nukkumaan menoa n. 1dl vastapäivään kiertäen kaivon ympärille niin karttavat meidän huonetta. Toki niitä sitten on naapurissa sen verran enemmän mutta ei haittaa kun ne on ryssiä kuitenkin. Niin ja tietysti loppu pullo yömyssyksi puhelimeen ja jo vain nukkuu rauhassa.

        oikein kirjoitus ei ainakaan ole vahvuus laji,,,tai oiko luku ohjelma ei koneessa toimi...peru skoulun käyminen tulisi olla itsestään selvyys jokai sella..takas koulun penkille .


      • aapinenhukassa
        taaskouluun kirjoitti:

        oikein kirjoitus ei ainakaan ole vahvuus laji,,,tai oiko luku ohjelma ei koneessa toimi...peru skoulun käyminen tulisi olla itsestään selvyys jokai sella..takas koulun penkille .

        Näyttäs että sinä oot sinne vasta menny. Mä luulin että täällä keskustellaan mukavia eikä opiskella kielioppia.


    • buriman

      sorry vaan yök enää en peru ku kaks viikkoa lähtöön! noh mä menenki pattikselle hmm. hong thongia?? juomaan ja voi sitä ryssäparkaa jos minua hongi-päätä alkaa tönimään... tosiaan niistä russakoista valitti jo lähin opasneitokin kun soitin ja kyselin tunnelmia! höh pitääkö tosiaan Taas alkaa sotimaan PRKL käy kyllä!!! Kerran kai kolme pulloa sitä ponua juoneena vaelsin koko yön pitkin rantakatua ja havahduin baaritiskiltä kuuluvaan welcomiin, eiku siihen istumaan. noh taisin olla aika kuollut koska tytöt kylmää pyyhettä ja ruokaa tuli heti suuhun asti. onneks olin niin onnellisessa olotilassa että hyvää oli, kai... sit näin ku ehkä sata ihmistä juoksee ohi numerot selässä olin että huh mitä näkyjä, eihän pattijoella kukaan koskaan!! no se oli Pattayan marathon. sain sit iltapäivällä taluttajan kotiin joka "sulatti" kankkusen taidokkaasti pois ja hyvää yötä. kiitos :) TJ 14

    • kauheeta annettu

      öö, entäs ne tytöt, jotka vievät koirat, lapset, vaimot väkisin, jos ne vain kiinni sais. eikö se ole kauheeta kauheeta ??

      • yäk

        Toi edellinen ei kyllä menny jakeluun meikäläiselle mutta sou not. Joo herra Buriman, tolla asenteella ei tarvi peruukkaan matkaa, hälytän ao nangiin sit apuun jos varsin talloovat maan rakoon. Taitaa tuo hong tong ja sang som olla melko samaa pontikkaa, ei sitä kuitenkaa irvistämättä pysty ottamaan alle kahen promillen juupassa. Sit vielä niille jotka ei vielä perunu matkaansa niin sellanen vinkki että jos tapaat nukkua suu auki niin ei kannata lähteä ollenkaan, aamulla kun pontikan jäljiltä maistuu kissanp.ska suussa muutenkin niin on jokseenkin epämiellyttävää räkiä kekkoja suusta, tykkäävät kömpiä yöksi suuhun huilailemaan. Ovat ilmeisesti kuuroja kun viihtyyvät suikissa kuorsauksesta huolimatta.


    • ylihuomenna

      Niin siistii olis matkustaa yökin seurassa, hauskaa seuraa, ihanaa huumoria :) mut oman mieheni kanssa mennää,,,, ylihuomenna olis lähtö ....ja ihan ao nangin kurjuuteen ;)

      • yäk

        Perässä tullaan. Tehän sitten kerkiätte laittaa siellä paikat järjestykseen meille. Ei mutta nyt täytyy mennä katteleen kamoja kasaan. LM-pukineen (meni konkkaan -88) punainen tuulipuku onkin ompelijatädillä kun meni viimetalven reissulla haaruista rikki siellä rannalla kun ne apinat vai mitä gibboneita lienee kävivät kimppuun oikeen porukalla. Ei selvinnyt mikä niitä niin kovasti kiinnosti, minä vai ne housut mutta onneksi oli 3dl muovinen samg songi lesti taskussa. Sen kun kaivoin esiin niin jo lähti koko lauma kirkuen viidakkoon. 3 päivää oli lomaa siinä vaiheessa jäljellä eikä apinoita sen koomin näkyny. Niin että perukaa ne matkanne vielä kun kerkiätte, jos kauppiaat ja tuktukit ei ryöstä teitä niin apinat viimeistään. Hyvää matkaa ylihuomiselle kuitenkin.


      • ylihuomenna
        yäk kirjoitti:

        Perässä tullaan. Tehän sitten kerkiätte laittaa siellä paikat järjestykseen meille. Ei mutta nyt täytyy mennä katteleen kamoja kasaan. LM-pukineen (meni konkkaan -88) punainen tuulipuku onkin ompelijatädillä kun meni viimetalven reissulla haaruista rikki siellä rannalla kun ne apinat vai mitä gibboneita lienee kävivät kimppuun oikeen porukalla. Ei selvinnyt mikä niitä niin kovasti kiinnosti, minä vai ne housut mutta onneksi oli 3dl muovinen samg songi lesti taskussa. Sen kun kaivoin esiin niin jo lähti koko lauma kirkuen viidakkoon. 3 päivää oli lomaa siinä vaiheessa jäljellä eikä apinoita sen koomin näkyny. Niin että perukaa ne matkanne vielä kun kerkiätte, jos kauppiaat ja tuktukit ei ryöstä teitä niin apinat viimeistään. Hyvää matkaa ylihuomiselle kuitenkin.

        Kiitosta... HUI ihan kauhistuin, että mitä sä sieltä housuista kavoit, mutta onneks luinkin eteenpäin. Ja voin vannoa, että apinat kaikkoaa, kun rannalle bikinit päällä saavun ja luota tuktuk kuskitkaan kiertää mut kaukaa ;) että ihan rauhassa on saatu olla muualla muailmassa :DDD , vartta kun on ja leveyttä tosi vähän :)


    • ikikj
      • yäk

        Pieniä on nuo murheet mitä herra ikikj tuohon laittoi. Ao nangiin kun menee niin tuollaiset 6 sivua voi kirjoittaa eka päivänä venäläisistä, seuraavat 6 intialaisista ja pakistanilaisista räätäleistä. Ja tähän mennessä et oo kerinny poltta nahkasi kun kertaalleen vesikelloille. Ne on lähes saman näkösiä paukamia kun ne pikku hyyttyset saa aikaan. Nahka on kun marimekon pallokuosi.


      • Mummeli maalta
        yäk kirjoitti:

        Pieniä on nuo murheet mitä herra ikikj tuohon laittoi. Ao nangiin kun menee niin tuollaiset 6 sivua voi kirjoittaa eka päivänä venäläisistä, seuraavat 6 intialaisista ja pakistanilaisista räätäleistä. Ja tähän mennessä et oo kerinny poltta nahkasi kun kertaalleen vesikelloille. Ne on lähes saman näkösiä paukamia kun ne pikku hyyttyset saa aikaan. Nahka on kun marimekon pallokuosi.

        Kiitos saa nauraa todella näitä lukiessa, mutta näinhän se menee. Toivottavasti moni turhanvalittaja lukee näitä myös. Todella kelpo oivallus.


      • yäk
        Mummeli maalta kirjoitti:

        Kiitos saa nauraa todella näitä lukiessa, mutta näinhän se menee. Toivottavasti moni turhanvalittaja lukee näitä myös. Todella kelpo oivallus.

        Mutta nämähän on totta : ). Minä en valehtele, joskus saatan muistaa väärin tai puhua vain hieman muunneltua totuutta. Ja vielä Ylihuomiselle mikä tänään on vissiin huominen, ei sieltä housuista paljon muuta olis löytynytkään. Minä oon ollu jonon hännillä kun niitä juttuja on jaettu, vaikka silläkin vähäisellä oon kerinnyt hommata aika monta harmia itelleni.
        Mutta asiaan. Meressä uimisesta ei oo tullu vielä jutusteltua mitään. No kaikkihan tietää että paskavedet menee suoraan mereen siihen ao nangin ja nopharattaran väliin. Tuulista riippuen ne köntit sitten tulee siihen ao nangin rantaan killumaan ja pitkähäntäveneet silppuaa ne hienoksi, hyvällä säkällä jokunen isompi kontti saattaa lentää venäläisiä täynnä olevaan veneeseen ja jopa maatuskan kassiin mihin on aamulla kerännyt päivän eväät aamiaispöydästä. Oppaat kertoo että vesi on sameeta kun veneet pyörii ja tuuli sekottaa hiekkaa veteen. Ja jos joku ei vielä tiedä niin kusellahan käydään aina meressä niin siinä omassa rannassa kuin saarillakin. Ite en mee koskaan kun napaan asti et saa asian hoidettua. Jossain näissä keskusteluissa oli kanssa siitä kun nipistelee ja polttelee uidessa. Mitä lienevät pikku meduusoita tai matoja, minä luulen että sen on vaan edellisen illan samg songi jäänteitä jonkun pissistä. Jos tämän jälkeen ette peru matkojanne niin mulle on turha tulla valittamaan. En ota vastuuta.
        Ja ylihuominen/huominen, muistakaa olla kentällä viimeistään 18,00 että kerkiitte ottaa muutaman rohkasun ennen lentoa ja isännälle pikkunen työkalupakki mukaan, kuluu matka rattoisasti kun ruuvaille irtonaisia ja repottavia osia kiinni koneessa.


      • ylihuomenna
        yäk kirjoitti:

        Mutta nämähän on totta : ). Minä en valehtele, joskus saatan muistaa väärin tai puhua vain hieman muunneltua totuutta. Ja vielä Ylihuomiselle mikä tänään on vissiin huominen, ei sieltä housuista paljon muuta olis löytynytkään. Minä oon ollu jonon hännillä kun niitä juttuja on jaettu, vaikka silläkin vähäisellä oon kerinnyt hommata aika monta harmia itelleni.
        Mutta asiaan. Meressä uimisesta ei oo tullu vielä jutusteltua mitään. No kaikkihan tietää että paskavedet menee suoraan mereen siihen ao nangin ja nopharattaran väliin. Tuulista riippuen ne köntit sitten tulee siihen ao nangin rantaan killumaan ja pitkähäntäveneet silppuaa ne hienoksi, hyvällä säkällä jokunen isompi kontti saattaa lentää venäläisiä täynnä olevaan veneeseen ja jopa maatuskan kassiin mihin on aamulla kerännyt päivän eväät aamiaispöydästä. Oppaat kertoo että vesi on sameeta kun veneet pyörii ja tuuli sekottaa hiekkaa veteen. Ja jos joku ei vielä tiedä niin kusellahan käydään aina meressä niin siinä omassa rannassa kuin saarillakin. Ite en mee koskaan kun napaan asti et saa asian hoidettua. Jossain näissä keskusteluissa oli kanssa siitä kun nipistelee ja polttelee uidessa. Mitä lienevät pikku meduusoita tai matoja, minä luulen että sen on vaan edellisen illan samg songi jäänteitä jonkun pissistä. Jos tämän jälkeen ette peru matkojanne niin mulle on turha tulla valittamaan. En ota vastuuta.
        Ja ylihuominen/huominen, muistakaa olla kentällä viimeistään 18,00 että kerkiitte ottaa muutaman rohkasun ennen lentoa ja isännälle pikkunen työkalupakki mukaan, kuluu matka rattoisasti kun ruuvaille irtonaisia ja repottavia osia kiinni koneessa.

        YÖK !!! Juuri ollaan kentälle lähdössä :) lento lähtee 14 ... ja kaikki on mukana, itse kuitenkin aina toivon, että jos kone hajoaa niin kotimatkalla muuten menee rahat hukkaan ;) Mutta yritetään laittaa paikka teille valmiiksi Krabilla !!!!


    • yäk

      Hra 28x:ta olisin kysässyt tuosta kumi jutusta minkä kerroit. Minä jo tuossa yllä paljastin että en ollut jonon keulilla kun lemmenpamppuja jaeltiin, enempikin siellä jälkipään valvojana, niin nuo paikalliset kumit vois olla meikäläiselle sopivia. Kohottaisi mukavasti itsetuntoa kun joutuisi hieman virittelemään eikä menis ihan kevyesti rullaamalla. Toki enhän niitä muuten tarvi mutta jos rouva suivaantuu jostain ja pistää ulkoruokintaan niin sitten niille vois olla pikaista käyttöä. Eli onko paikallissa kaupoissa myytävät jotain xxs kokoa? Ja ei nyt sitten ruveta mitoista puhumaan. Jooko.

    • 28x...

      Hra yäkille tiedoksi että kokoasi ilmoittamatta et voi kokoasi vastaavaa kumia saada pamppuasi suojaamaan.
      Jos kokosi todellakin on kokoa thai niin ainakin 7/11 kauppatyttö kämmennensä kihertää että pahoittelen tässä sitten. Thai xxl- koko on juurikin napakka suomalaisen metsämiehen keskisormeen. Mutta eihän se sillä siinä sitten mitään tee että nauruhommeleiksi se sitten aivan toki siinä sitten menee. Siihen jos on vielä hommannut pohjaksi maailmankuulua thain nauruheinää niin kohtauksista tulee aivan hervottomia. Ulkopuolisen on tietystikin siihen väliin aivan turhaa tulla sanomaan yhtään mitään. Se vain laukaisee uuden joukkohysterian joka voi ilmetä vaikka millä tavalla. Yleisimpiä ovat pöytien ja tuolien kaatumiset ja kundien maassakiemurtelut vatsaansa pidellen. Tämä on siis aivan normaalia käyttäytymistä.
      Suosittelen ehdottomasti ettet ota koko asiaa puheeksi missään vaiheessa kenenkään kanssa. Panet vain paljaalla kuten minäkin olen tehnyt kymmeniä vuosia.....

      • yäk

        Kiitos hra Atama, omaasukua 28x. Että thaikkujen xxl sopii metsienmiehen keskisormeen ja on vielä tiukka siihenkin niin lohduttaa minua suuresti. Vaikka olin siellä jonon hännillä niin ilmeisesti aasialaiset ovat tulleet vasta seuraavalla junalla. Itsetuntoni kohosi suuresti. Voin siis mennä 7/11 ja pyytä rinta kaarella kolmen äksän spärdäreitä herättämättä kuvailemaasi hilpeyttä. Mutta nyt on myös kysyttävä että onko paikallisten oppaiden paikka mihin tämä kyseisellä välineellä varustettu kapistus asetetaan samalla asteikolla? Eli jos minä menen oppaan kanssa tekemään jutskia niin ettei se sano kesken kaiken että hankaa välillä tuota etelänpuoleistakin reunaa? Luotan vastauksessasi pitkään kokemukseesi alasta.


      • yäk
        yäk kirjoitti:

        Kiitos hra Atama, omaasukua 28x. Että thaikkujen xxl sopii metsienmiehen keskisormeen ja on vielä tiukka siihenkin niin lohduttaa minua suuresti. Vaikka olin siellä jonon hännillä niin ilmeisesti aasialaiset ovat tulleet vasta seuraavalla junalla. Itsetuntoni kohosi suuresti. Voin siis mennä 7/11 ja pyytä rinta kaarella kolmen äksän spärdäreitä herättämättä kuvailemaasi hilpeyttä. Mutta nyt on myös kysyttävä että onko paikallisten oppaiden paikka mihin tämä kyseisellä välineellä varustettu kapistus asetetaan samalla asteikolla? Eli jos minä menen oppaan kanssa tekemään jutskia niin ettei se sano kesken kaiken että hankaa välillä tuota etelänpuoleistakin reunaa? Luotan vastauksessasi pitkään kokemukseesi alasta.

        Ja ylihuomiselle mikä nyt taitaa olla toissapäiväinen. Kun nyt olet siellä paikan päällä niin annappa raportti livenä. Tässä on vielä monta pitkää päivää ennen kuin ollaan siellä. Oliko koneessa tilaa peruttujen matkojen takia? Minkälainen on hotellinne? Onko itänaapureita? Huijaako kauppiaat? Pistin viestiä kalakaverilleni Vladimirille, muistaakseni sukunimi oli Putin, oltiin tenolla kalassa toissakesänä ja kerroin pettymykseni hänen maanmiehiensä käyttäymisestä tuolla maailman turuilla ja Hän kertoi että heillä on tuloja ja rahaa niin paljon että 2015 on ostettu yli 90% thaimaasta heille. Siinä sitten iltanuotiolla hk sinistä tiristellessä paljasti että olis pitäny enste ostaa muutama valtio siitä välistä mutta kun kansa tykkäs niin kovasti siitä thaimaasta niin piti lykätä kambodtsan ja muutaman muun maan ostoa parilla vuodella. Kiina on kuulema pieni riippa mutta kyllä sekin ajan kanssa hoituu. Voi olla että puhu lämpimikseen mutta tiiä näistä, mikä lie Puuttini. Ihanaa lomaa toissapäiväsellä, kerro kuulumisia.


    • Kun nyt sitten sinne 7/11 menet niin älä nyt liikaa rintaa röyhistä kerran joudut pyytämään thain XXX- kokoa. Silloin voisit toki olla rinta tosi uljaalla kaarella jos tilaisit farangien suurinta kokoa. Silloin jo pyöristyisi myyjätytön silmät ja varkulla kysyisi mistä baarista Sinut iltasella löytää?
      Minulle kävi x niin kun vaihdoin kopista 500 eurosen pateiksi. Tästä sitten toiste.

      Kysyit myöskin oppaiden suhtautumista eri kokoisiin spärdäreihin. Minä nöösipoikana niitä muutaman x ehdin käyttää kunnes eräs opas sen päältäni pois otti ja heitti sen pois. Osui peilipöydän peiliin ettäs läsähti. Sen jälkeen en ole niitä käyttänyt eli rahansäästöä on kertynyt melkoisesti. Samalla kaikenlainen turhautuminen ja niiden kanssa ährääminen on tehnyt aktista vauhdikkaampaa ja riehakasta ilman ärsyttäviä katkoksia.

      Kyselit myös paikallisoppiden venymiskykyä vastata erikokoisten miesten asettamiin haasteisiin. Voinen vakuuttaa Sinulle että huolesi ovat täysin turhia tältä osin. Vanhat rataketut osaavat sovittaa paikkansa juuri sinulle sopivaksi ja siitä olet ilahtuva. Aamulla kiität luojaasi ihanasta yöstä ja samalla huomaat uuden lomapäivän alkaneen!!!...

      • yäk

        Kiitos Atamalle kannustavista ja lohduttavista kommenteista. Huomenna nähdään kuinka moni on perunut matkansa, että saanko nukkua keskipenkillä pitkälläni. Ja nähdään myös joudutaanko itänaapurin tallomaksi ja jäädäänkö nälkään aamupalalla kun maatuskit rosvoaa pöydän tyhjäksi. Kerron kyllä palattuni miten meni. En ota paineita ryssistä, jos heitä hotellilla on niin olkoon, rynniköön, ryöstäköön pöydät, kyllä ihanat taikkutytöt meille jotain tuo ettei nälkään kuolla. Eikä varmasti janoon. Kuulumisiin.


      • yäk kirjoitti:

        Kiitos Atamalle kannustavista ja lohduttavista kommenteista. Huomenna nähdään kuinka moni on perunut matkansa, että saanko nukkua keskipenkillä pitkälläni. Ja nähdään myös joudutaanko itänaapurin tallomaksi ja jäädäänkö nälkään aamupalalla kun maatuskit rosvoaa pöydän tyhjäksi. Kerron kyllä palattuni miten meni. En ota paineita ryssistä, jos heitä hotellilla on niin olkoon, rynniköön, ryöstäköön pöydät, kyllä ihanat taikkutytöt meille jotain tuo ettei nälkään kuolla. Eikä varmasti janoon. Kuulumisiin.

        Olemme saaneet hra yäkin kanssa aivan oman rupattelupalstamme.
        Olen itsekin tulossa kohta Pattikselle tarkastamaan opaslaumamme liukuvoidetilanteen sekä villapaitojen riittävyyden.
        Lisäksi olemme julistaneet sodan Phuketille . Muistaakseni joukoillemme on luvattu viikottain 100 tynnöriä riisiviinaa maalta. Se kuluu ankarien taistojen suunnittelussa. Resupekkalaumamme tulee lyömään ylimielisen vihollisen. Muistaakseni musta oli värimme ja luut tunnuksemme. Opasarmeija seuraa päälaumaa sekä vierittää muonatynnyreitä perässämme. Takatuupparit ovat hieman hidastaneet etenemistämme. Olenkin joutunut harkitsemaan ulapan yli tehtävää hyökkäystä. Etuna on että paateissa voi vedellä heinää aivan vapaasti. Poliisipelkoa ei ole. Vaarana on että tämä viesti joutuu vihollisen käsiin joten tämä on heti hävitettävä.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe