Hei!
Mitä veikkaatte? Olen 36-vuotias sinkkunainen, ainakin vielä. Minulla on selkeä visio neljästä lapsesta, siis että haluisin suurperheen ja olla useamman vuoden lasten kanssa kotona. Mitä luulette, onnistuuko? Miksikäs ei? Mutta annattehan minulle kannustavia vinkkejä. Sen verran olen tulevaa ajatellut, etten enää ehkäisyä hommaa vaan kaikki seksuaalinen kanssakäyminen tapahtukoon luomuna ja kaikki lapset ovat tervetulleita, jos heitä vielä on tullakseen. Uskon myös, että mahdollisen miehen kanssa ei enää ehdi kihlojen ja naimisiinmenon kautta perhettä perustaa, vaan ensin lapset ja sitten parisuhde kehittyköön siinä rinnalla. Rohkeutta peliin.
Neljän lapsen äitejä?
KOKEMUKSIA x 4
1
124
Vastaukset
- Juubajuuu
Provo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu172387- 1692278
- 1151870
- 1521829
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4801423- 921225
- 551021
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa426951- 49931
- 85899