Hei!
Mitä veikkaatte? Olen 36-vuotias sinkkunainen, ainakin vielä. Minulla on selkeä visio neljästä lapsesta, siis että haluisin suurperheen ja olla useamman vuoden lasten kanssa kotona. Mitä luulette, onnistuuko? Miksikäs ei? Mutta annattehan minulle kannustavia vinkkejä. Sen verran olen tulevaa ajatellut, etten enää ehkäisyä hommaa vaan kaikki seksuaalinen kanssakäyminen tapahtukoon luomuna ja kaikki lapset ovat tervetulleita, jos heitä vielä on tullakseen. Uskon myös, että mahdollisen miehen kanssa ei enää ehdi kihlojen ja naimisiinmenon kautta perhettä perustaa, vaan ensin lapset ja sitten parisuhde kehittyköön siinä rinnalla. Rohkeutta peliin.
Neljän lapsen äitejä?
KOKEMUKSIA x 4
1
159
Vastaukset
- Juubajuuu
Provo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot473508Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe182901- 282584
- 702329
- 182191
- 502108
- 561901
- 581696
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola111573- 171475