Olen hankalassa tilanteessa irtisanomisuhan alla tai voin itsekin irtisanoutua, niin saisin "kultaisen kädenpuristuksen". Olen sairauslomalla ja svpvr-kausi päättyy piakkoin. En ole vielä työkykyinen, niinpä on haettava tk-eläkettä. Se todennäköisimmin tulisi määräajaksi.Olen ihmeissäni, kun työantaja ei ehdota mitään muuta ratkaisua kuin työsuhteen lopettamisen. Voísihan kenties työkuvaa muuttaa ja voisin tehdä vaikka osa-aikatyötä ja olla osatk-eläkkeellä. Vai onko minun nyt aika lähteä uusille urille´, olenhan ollut tässä talossa jo yli 20 vuotta.Mutta mitä se uusi sitten olisi? En tiedä. Entä jos irtisanoudun enkä saa mitään uutta työtä mahdollisen osatk-eläkkeen lisäksi? Soviteltu työttömyyspvraha on niin pieni, että en saa taloutta pysymään pystyssä.-millaista taas eläkeläisen elämä on? Kertokaa etenkin te, joilla on diagnoosina masennus. Tällä hetkellä tuntuu olevan liikaa näitä pohdittavia ja selvitettäviä asioita elämässä, kun on kaksi muutakin vakavaa asiaa/ongelmaa keskeneräisenä. Voimat ovat vähissä ja lisää kuormaa vain tulee ennen kuin on entisetkään selvitettynä.
sairauslomalaisen irtisanominen
tien haarassako?
0
158
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623