Osaatteko viisaammat neuvoa noviisia..
Mietin tarjouksen tekoa asunnosta jossa on putkiremontti valmistumassa (havittelemani asunnon osalta jo valmistunut), mutta kustannukset remontista tulevat maksuun vasta n. puolen vuoden päästä kun remontti valmistuu koko yhtiössä. Myyjän sekä isännöitsijän mukaan maksimikustannus ko. asunnon osalta on 35000 euroa.
Mutta kysymys kuuluukin - miten tuo maksimikustannus on laskettu ja mitä se kattaa? ko. asuntoon on nimittäin tehty myös paljon muuta samalla, mm. uusi keittiö sekä sauna, ja myös kylpyhuoneen laatat on valittu paremmasta päästä (tämän myyjä itse mainitsi).
Onko siis mahdollista että nuo ko.asuntoon tehdyt "lisätyöt" tulevatkin uuden ostajan maksettavaksi, vaikka niistä ei ole mitään mainintaa ja päin vastoin monessa kohtaa mainitaan tuo maksimi 35000 euroa?? Mistä tämän asian saisi parhaiten ja rehellisimmin selville?
Putkiremontoituun asuntoon muuttaminen ja remontin kustannukset
Noviisein
1
241
Vastaukset
- tiatoo
Pankaa kauppakirjaan tarkat ehdot asiasta ja jättäkää riittävä osa kauppahinnasta maksettavaksi sen jälkeen kun kokonaishinta on selvillä.
Esim: myyjä maksaa yli 35 000 euron osan remontista.
Tarjous näillä eväillä. Lisätyöt tulee maksettavaksi sille, joka laskun päivämäärällä omistaa asunnon. Tätä voidaan kauppakirjassa määritellä erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781487Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100895
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 46777
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701