AG HUTTU TRAKTORIT.COM KOKEMUKSIA !!???? IHAN HYVÄ PULJU VASTAA TAKUISTAAN YM YM MUTTA SAMAT KONEET SAA EUROTUONNIN KAUTTA ENGLANNISTA 10 TUHATTA EUROO HALVEMMALLA SAMOJA KUVIAKIN KÄYTTÄVÄT .TUONNIN POJILLA AGENTTEJA EUROOPASSA SAA HALVEMMALLA KUN SUORAAN TILAA !!
AG HUTTU TRAKTORIT.COM
17
6633
Vastaukset
- ag huttu
ag huttu.traktorit.com 10 vuotta olemme ostaneet suoraan ulkomailta suomalaisen välittäjän kautta . kaikki autot ja koneet ja muut säästää paljon kannattaa katsoa mistä ostaa ja mihin maksaa .jussi huttunen lavia
- Maa Jussi
Sorry ! Olenpa minä tyhmä kun en huomanut että Caps Lock oli jäänyt päälle! Anteeksi että näin möhlään mutta eihän minusta muuta voi odottaa Anteeksi.
Mutta kyllä kaikki tietää että maajussit ovat vähän lahopäitä kun vetävät sisään apulannan pötyä vuosittain. Sehän toimii vähän kun huume. Anteeksi vielä kerran että olen näin lahopää. - Eri tyyppi
Sama kaveri keskustelee itsensä kanssa.
- jakolmas
joojoo, googlaa eurotuonti ja tunnet tuskaa. Saa kympinhalvemmalla kasan tyhjää ja tyhjiä lupauksia.
KTs. konedata.net miten huijaavat ja käyttävät toisia hyväkseen!!! - AgriKari
Hutun tuomalla traktorilla olen kohta 10 vuotta maatilan työt tehnyt. Ostaessa hinta oli kohdallaan, eikä mitään pommeja ole ilmennyt koko aikana. Ainakin siis omalta osaltani ( yksi tuttu kans hommasi Valtran pari vuotta sitten) olen tyytyväinen välittäjään.
- traktorit.com
ag huttu ostaa suoraan välittäjältä euroopasta ja laittaa noin 10 tuhatta euro lisää hitaa per kone . voi sillä jo jonkin verran takuita antaakkin tiedän mistä saa suoraan halvemmalla
- traktorit.com
ag huttu traktorit.com juuri hankittiin tuonnin poikien kautta kone kevääksi puolasta todella halvalla pankin kone oli ja lunatettiin loppuvelka pois .kysyin ensin hutulta kalliiksi olisi tullut ... juu tuubista kattelin niin oli eurotuonilla miljoona testivideoo ja homma pelas kesäjussina tyytyväinen suosittelen markku järvinen alavus
- ValtratOnPerseestä
Kaveri osti AG-Hutulta pari vuotta sitten Valtra 6750 Hitechin. Kone on tosin täyttä paskaa nappikytkin ei toimi, suunnanvaihdin ei toimi ja kaiken lisäksi vaihdelaatikko hajosi... Traktoria on ajettu 2800 tuntia.
- Zetor8011
Eikös AG-Hutulla ollut Zetor ja JCB myyntiäkin vielä ihan vähän aikaa sitten?
Ja joo vähän offtopic... - 10 000 EUROO VÄLISTÄ
OTTAA HELEVE TISTI VÄLISÄ KYMPPITONNIN !!!!
- tuontikoneet
tilasin tuontikoneista ! ja myös varaosia tuli todella halvalla toimituksena tilan pihaan saakka .suosittelen
- HiTech
AG Hutulta ostin Valtran alkuvuonna. Suomikone on ja on ollut odotusten mukainen. Kaupankäynnistä jäi hyvä maku. Ostakoot kukin koneensa mistä haluaa, minä ostan yleensä kotimaisesta liikkeestä tai sitten suoraan yksityiseltä.
- gtf
Kovat on hinnat Hutulla, kun vertaa vaikkapa Koppiseen.
- MAAJUSTEERI
HUTTU KEHUU ITTEESÄ TÄÄLLÄ OSTAN SUORA TUOJILTAA SÄÄTÄN NOIN 35 40 PROSENTTIA !!!
- maajussi1
tuontikoneet.com ja homma pelas tuontin koneen juuri englannista maksoin turvalaskun kautta pillarin sain noin 20 tuhatta euroo halvemmalla .maajussi
- Anonyymi
4 NÄKYY OLEVAN PIHASSA TRAKTORIA
- Anonyymi
Ostin Hutulta käytetyt traktorin renkaat. Rengaissa ei mitään vikaa. Menin hakemaan renkaat ja käytös minua kohtaan erittäin epäkohteliasta. Huttu sanoi että ei ole keittänyt kahvia valmiiksi mutta heidän kahvinkeitin niin hifas ettei minulle kannata tarjota kahvia. En ollut minkään kahvin perässä, mutta aika vittumaista sanoa ettei sulle tarjota kahvia, koska keittäminen on niin hidasta heidän keittimellä. Haku reissu kuitenkin 290 km suuntaassa joten kävin baarissa kahvilla ennen kotiin lähtöä. Jäipä huono maku Hutusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150