Voiko vihreä tee olla haitallinen munuaisille?

-mysteeri-

http://www.iherb.com/Now-Foods-EGCg-Green-Tea-Extract-400-mg-180-Vcaps/11598

http://www.iherb.com/The-Tao-of-Tea-100-Organic-Japanese-Powdered-Matcha-Green-Tea-Liquid-Jade-3-oz-85-g/37938#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=matcha&rc=35&sr=null&ic=5


Olen yrittänyt käyttää noita edellä mainittuja iherbin vihreä tee tuotteita mutta joka kerta kun yritän niitä käyttää niin jopa parin käyttökerran jälkeen alkaa muutaman tunnin viiveellä tuntua kipua tai paineen tunnetta selässä eli suunnilleen siellä missä munuaiset sijaitsevat. Tämä on testattu monta kertaa ja aina sama juttu. Voiko munuaiset todellakin vaurioitua noista vihreä tee ravintolisistä? Noitahan käyttää Suomessakin varmaan monet mutta en ole kuullut kenelläkään muilla olleen ongelmia niiden kanssa. Itse en uskalla enää käyttää sillä viime vuonna oli turhan tuntuvat oireet varsinkin noiden kapselien käytön yhteydessä. Tutkimuksissa munuaisista ei kuitenkaan löytynyt vikaa vaikka kipuja oli.

Miten maailman terveellisin juoma vihreä tee myös matchana voi olla noinkin haitallinen terveydelle kuin nyt vähän vaikuttaa? Samat munuaiset ovat joskus menneisyydessä kestäneet reiluakin alkoholin käyttöä ilman ongelmia jonka pitäisi olla oikea myrkky mutta eivät nyt kestä tunnettua terveystuotetta nimeltä vihreä tee. Olen kertakaikkiaan ymmälläni???

4

2418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mysteeri-

      Lisäyksenä tuohon aloitukseeni vielä että kyseinen matcha on kasvatetttu Japanin tunnetuimmalla teealueella Uji:lla ja se on USDA Organic eli ihan luomua pitäisi olla. Voisiko nuo maaperän raskasmetallit aiheuttaa noinkin voimakkaat oireet munuaisissa? Mutta Japanissahan mm. vihreän teen kasvatuksen laatukriteerit pitäisi olla huomattavasti tiukemmat kuin esim. Kiinassa ja silti on näköjään ongelmia. Tuo matchahan on lisäksi Japanin kansallisjuoma joten luulisi sen laatuun kiinnitettävän erityistä huomiota siellä.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt taas joka päivä kahden teepussin sisällön haudutettuna kuumassa vedessä.
      Annan teejuoman jäähtyä juomakelpoiseksi. Jätin välillä viikoiksi vihreäteen juonnin.
      Vanhana miehenä se vähäinenkin pirteys katosi. Uudelleen käyttöön otettuna taas palasi. Niin että jotain "ihmiskoneistoa" virkistävää vihreäteessä kyllä on.

      Toivo Lång 82v. Inkeroinen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2821
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe