Tiinan yllätys

Työkaveri

Olimme vaimon kanssa seuraavalla viikolla lähdössä jo aikaisemmin varatulle bonusristeilylle, kun hänen äitinsä joutui yllättäen sairaalaan. Vaimoni ei voinut mitenkään lähteä risteilylle, mutta risteilyäkään ei voinut edes siirtää saati sitten peruuttaa. Kyselin sitten töissä, olisiko kukaan lähdössä ilmaiselle risteilylle Tukholmaan parhaassa hyttiluokassa. Itse en kuitenkaan aikonut jäädä reissulta pois, joten yhdelle oli paikka vapaana ja se edellytti majoittumista samaan hyttiin minun kanssani. Yllätyksekseni Tiina, vähän yli kolmekymppinen blondi, ilmoitti olevansa kiinnostunut matkasta. Tiinalle oli uskaltanut töissä heittää vähän uskaliaampiakin juttuja, ne eivät tuntuneet häntä haittaavan. Välillä tuntui, että Tiina heitti niitä pahimpia juttuja itse. Sovimme sitten tapaavamme terminaalissa hyvissä ajoin ennen laivan lähtöä. Ehtisimme kunnolla asettua hyttiimme ja tarkistaa laivan tapahtumat ennen laiturista irtautumista.

Olin jo hyvissä ajoin terminaalissa ja menin noutamaan lippuja. Kerroin virkailijalle, että toinen matkustaja oli vaihtunut ja tämä kirjasi tilanteen ajantasalle. Sitten kun hän antoi minulle meidän lippumme, hän sanoi, että saisimme käyttöömme laivan sviitin, koska se oli tällä risteilyllä vapaana ja meidän bonusmatkamme oikeutti jo kuitenkin sinne parhaimpaan hyttiluokkaan muutenkin. Tietenkin tähän risteilyyn kuuluisi kaikki ne samat etyydet, jotka kuuluvat sviittiin muutenkin. Eli ilmaiset ruokailut vapaavalintaisessa ravintolassa, ilmainen sisäänpääsy allasosastolle ja kaikki muut mahdolliset herkut. Odottelin siinä sitten Tiinaa ja sitten huomasin hänet väkijoukosta. Tiinalla oli yllään lyhythelmainen kesäleninki, jonka anteliaasta kaula-aukosta Tiinan isot pyöreät rinnat pursusivat liiveistä huolimatta (tai ehkä juuri siksi). En kertonut hänelle mitään hytistämme, vaan ajattelin yllättää hänet. ilmoitin vain hyttimme numeron hänelle ja suuntasimme kohti laivaa. Kun tulimme laivaan sisään, Tiina kysyi neuvoa purserilta näyttäen maihinnousukorttiaan tällä. Purseri toivotti oikein ylitsevuotavasti hyvää matkaa ja neuvoi meidät kohti laivan keulaa ja hissillä ylös 11. kerrokseen. Siellä sitten Tiina kysyi laivan hyttiemännältä hyttimme sijaintia. Hyttiemäntä kiiruhti avaamaan hyttimme ovea Tiinalle ja samalla toivotteli oikein hyvää matkaa. Tiina ihmetteli tätä ylenpalttista ystävällisyyttä, mutta kun hän sitten astui hyttiin, hän oli aivan ihmeissään. Hytti oli aivan uskomaton. Tiina haukkoi henkeään, kun hän ihmetteli olohuonetta ja erillistä makuuhuonetta. Sitten hän ajatteli käydä WC:ssä, mutta sen oven takaa löytyikin hytin oma saunaosasto porealtaineen.

Hetken hengähdettyämme avasin kylmässä olleen kuohuviinipullon ja tarjosin Tiinalle tuliasmaljan. Sovimme siinä samalla matkajärjestelyistä. Syömään menisimme hieman myöhemmin, mutta soitin jo pöytävarauksen laivan parhaimpaan ravintolaan valmiiksi. Tiina ajatteli ensin käydä laivan lähdettyä katsomassa kaikki kaupat ja muutenkin kierrellä laivaa ympäri. Itse ajattelin laittaa saunan lämpöiseksi ja nauttia sitten porealtaan tarjoamasta rentoutuksesta. Sovimme ajan johon mennessä lähtisimme syömään. Tiina epäili viipyvänsä alhaalla niin pitkään, joten sovimme, että jos häntä ei näy siihen mennessä, tapaamme ravintolan edessä. Siinä samalla oli kuohuviinipullokin tyhjentynyt, josta tosin en itse ollut juonut juuri mitään. Tiinan lähdettyä odottelin saunan lämpiämistä ja kävin hyttien omassa loungessa ottamassa pari olutta.

Olin käynyt jo saunassa ja olin juuri hakenut yhden kylmän oluen porealtaan reunalle valmiiksi ja ajattelin juovani sen siinä altaassa istuskellessani. Olin saanut tölkin auki ja ryystin ensimmäisiä kulauksia, kun olin kuulevinani jotakin hyttimme sisältä. En ollut kuullut ulko-oven käyvän, joten Tiina se ei voinut olla. No en miettinyt sitä sen enempää, vaan join olueni kaikessa rauhassa loppuun. juuri kun olin asettunut viimeisten kulausten jälkeen hyvin altaan pohjalle makaamaan, avautui saunaosaston ovi. Siellä oli Tiina vain alusvaatteet päällään. Tiina vain totesi "Täytyyhän minun jotenkin sinua kiittää näin ihanasta matkasta." Katselin edessäni seisovaa naista ja huomasin myös sen, että jotakin muutakin alkoi seistä. Tiinan rintaliivit yrittivät epätoivoisesti pidellä sisällään Tiinan luonnollisen pyöreitä, runsaita rintoja, joiden isot nännit työntyivät liivien pitsistä esiin kuin norpat Saimaalla. Tiinan lantio oli leveä ja takamus runsaan pyöreä kuitenkin ilman ylimääräistä läskiä missään. Kaikenkaikkiaan Tiina oli juuri sellaisen skandinaavisen blondin prototyyppi, josta kaikki etelämaalaiset miehet uneksivat. Sillä kun katsoin Tiinan pitsisiä tangoja huomasin, että hän todellakin oli aito blondi. Vaalea karvakolmio villkui pienten pitsipöksyjen lomasta.

Sitten Tiina kysyi "Mahtuuko sinne kaksi ihmistä kerrallaan?" Nieleskelin jonkinlaista "Kyllä kai" vastausta, johon Tiina totesi, että "Sittenhän minun on otettava nämä alusvaatteet pois." Hitaasti Tiina siirsi kätensä rintaliivien taakse aukaistakseen hakaset. Samalla tietysti rinnat työntyivät entistä enemmän eteenpäin ja samalla kun Tiina kumartui eteenpäin, oli näkymäni enemmän kuin hienot. Avattuaan hakaset, Tiina jätti kuitenkin liivit edelleen ylleen siirtyen riisumaan tangojaan. Tiina kääntyi selin minuun ja pyllisti muka saadakseen housut pois jaloistaan. Tuo jumalattaren näköinen olentohan teki kaiken aivan tahallaan vain minua kiusatakseen. Sitten hän kääntyi takaisin minuun päin ja heitti myös rintaliivit pois. Sitten hän siirtyi aivan eteeni kysyen "Miellyttääkö näkemäni?" En saanut vastatuksi siihen mitään, tuijotin vain edessäni olevaa ihanaa näkymää. Onneksi altaassa oli poreilu päällä, joten Tiina ei voinut nähdä seisokkiani. Tosin ei siinä ollut mitään hävettävää, olihan vehkeeni juhlakunnossa hieman yli 20 senttinen mitaltaan.

Tiina koetti asettua altaaseen siten, että jalkamme olisivat lomittain. Hetkisen vängättyään Tiina sai mieleisensä asennon, joka tosin oli minulle hieman hankala. Tiina näet ujutti toisen jalkateränsä lähes omaan jalkoväliini, sattuipa se Tiinan jalka välillä osumaan suoraan seisovaan kulliini, Tiina ei voinut olla huomaamatta seisokkiani. No vähän ajan kuluttua Tiina kumartui minua kohti, jolloin nuo suuret rinnat suorastaan kelluivat luokseni. Samalla kun Tiina painoi rintansa kättäni vasten, hän totesi "Eikö täällä saa edes yhtä suukkoa ?" Samalla hän tarttui kaksin käsin kiinni kasvoistani ja suuteli minua ensin hyvin nopeasti. Sitten kuin vastausta odotellen hän veti pääni uudelleen kasvojaan vasten ja työnsi kielensä suuhuni. Olin niin hämmästynyt vieläkin, että en vielä siinäkään vaiheessa saanut käsiäni kiinni Tiinan vartaloon. Tiina vain asetti jalkansa ristiin takanani ja veti itsensä minua vasten. Näin olin saanut tuon kauan ihailemani naisvartalon omaani vasten ilman että välissä oli yhtään vaatekappaletta. Kiedoin käteni Tiinan ympärille ja jatkoin Tiinan suussani olevan kielen imeskelyä. Samalla siirsin käteni Tiinan takamukselle ja vedin hänet kunnolla itseäni vasten. Tällöin Tiina varmasti tunsi oman elimeni vasten omaa jalkoväliään. Tiina totesikin samantien "Siellä taidetaan olla jo valmiina". Samalla Tiina päästi otteensa päästäni ja siirsi kätensä vartaloidemme väliin. Hetken kaiveltuaan Tiina sai kätensä jalkoväliini ja tunsin Tiinan kädet kaluni ympärillä. "Täällähän on mukavan tuntuinen kaveri odottamassa Tiina-tädin käsittelyä." Yritin saada kiinni Tiinan rinnoista tai saada käteni Tiinan jalkoväliin, jottei hän jäisi osattomaksi, mutta Tiina vain käski minun nousta altaan reunalle istumaan.

Kun olin päässyt altaan reunalle istumaan, Tiina ihasteli leluaan joka puolelta. "Miksi olet piilotellut tätä koko töissä oloajan. Tällehän olisi ollut käyttöä jo paljon aikaisemmin." Sitten Tiina tarttui aisaani ja vei sen avonaiseen suuhunsa. Hän pyöritteli kieltänsä terskan ympäri samalla vartta hitaasti runkaten. Sitten hän päästi sen ulos suustaan ja alkoi nuolla kyrvän vartta. Kohta koko aisa oli kauttaaltaan liukas Tiinan syljestä. Sitten Tiina vei parruni rintojensa väliin ja puristi ne kaksin käsin yhteen. Siellä elimeni oli Tiinan ylväitten rintojen suojassa. Sitten Tiina alkoi huojuttaa yläruumistaan edestakaisin. Aina kun terska pulpahti näkyviin rintojen välistä, Tiina imaisi sen niin syvälle suuhunsa kun vain sai. Aikansa tätä
leikittyään Tiina päästi kullini vapaaksi. Sitten hän yritti viedä sen niin syvälle suuhunsa kuin mahdollista. Katsoin ihmeissäni kun lähes koko syljestä kiiltelevä kyrpäni upposi Tiinan suuhun. "No onko hyvä imu" Tiina kysyi ? En voinut vastata kuin myöntävästi. Sitten Tiina alkoi keskittyä laukaisemaan minut. Tiina imi kulliani posket lommolla samalla hitaasti runkaten vartta. Tiina kuitenkin tuntui kiusoittelevan minua, koska aina kun olin lähestymässä siemensyöksyä, Tiina hidasti tahtiaan sen verran että tilanne ehti hieman rauhoittua. Hetken päästä Tiina kysyi " Joko haluat tulla suuhuni ?" Vastasin ainoastaan nyökäten, koska olin jo hetki sitten ollut aivan laukeamispisteessä.

Tiina aloitti jälleen rauhallisesti herätellä orgasmiani. Sitten kun Tiina huomasi, että oltiin menty sen tietyn rajan yli josta ei enää ollut paluuta, hän alkoi määrätietoisesti imeä kulliani tyhjäksi. Posket pitivät terskaa otteessan toisen käden runkatessa kyrvän vartta. Toisella kädellä Tiina hiveli kivespussejani hellästi. Sitten tunsin orgasmini olevan ovella ja kullini alkoi suorastaan täristä. Tiina vain sanoi "Tule Tiinan suuhun" jo hivenen huohottaen. Ilmeisesti Tiinakin oli kuitenkin kiihottunut työskentelystään itsekin. Kun kyrpäni alkoi värähdellä Tiinan suussa tämä yritti vielä pitkittää tulemistani vain hivelemällä kiveksiäni. Se kuitenkin ooli aivan turhaa. Koska edellisestä kerrasta oli jo aikaa tiesin, että sieltä pitäisi olla tulossa aika isot mällit. Sitten juuri H-hetkellä Tiina päästi kyrpäni pois suustansa, jolloin seurauksena oli se, että kamala lasti spermaa roiskui Tiinan kasvoille osan valuessa rinnoille saakka. Tiina vain jatkoi hidasta runkkaamistaan pakottaen kaikki tipat pois kiveksistäni. Sitten Tiina alkoi hellästi kielenkärjellään hivellä herkkää terskaani nuoleskellen samalla kaikki loput spermat pois kalustani. Sitten Tiina alkoi levitellä kasvoillaan olevaa spermaa suuhunsa niellen kaiken suuhunsa saadun sperman. Sitten hän hieroi tisseillään olevaa spermaa ympäriinsä ja vei sen jälkeen pääni rinnoilleen. Aloin siinä samalla nuoleskella Tiinan nännejä, jotka suurenivat ja kovettuivat silmänräpäyksessä. Ilmeisesti Tiina oli ajatellut äskeisen riittävän, koska kun sanoin "Nyt on sinun vúorosi, mennään makuuhuoneeseen. Haluan nuolla sinua." Tiina alkoi vastailla kieltävästi, mutta kun siinä samalla nuoleskelin Tiinan rintoja, ei mennyt kauaakaan kun hän sanoi "No mennään sitten, mutta ei mitään muuta."

Tiina asettui sängylle ja siirryin suutelemaan häntä. Samalla hieroin hänen rintojaan, mutta en kosketellut hänen jalkoväliään mitenkään. Puristelin Tiinan pyöreitä rintoja ja samalla etenin suudellen kaulaa myöten kohti nännejä. Aloin vuoronperään suudella ja imeskellä niitä ja tunsin kuinka ne entisestään kasvoivat kieleni alla. Sitten hellästi pureskelin kovia nännejä ja pyörittelin niiitä sormieni välissä. Tiina alkoi pikkuhiljaa huohottaa, joten kaipa se imeminen ainakin jossakin tuntui. Aikani Tiinan rinnoilla leikittyäni siirsin käteni kohti hänen jalkoväliään. Hivelin Tiinan reisien sisäpintaa aina polvista kohti lantiota ja samalla etenin suudellen kohti Tiinan pillua. Kun olin päässyt navan kohdalle Tiina täysin pyytämättä levitti jalkansa niin levälleen kuin vain sai. Hänkin taisi odottaa jotakin. Nuoleskelin hitaasti Tiinan reisiä lähestyen hänen jalkoväliään hetki hetkeltä lähemmäs. En kuitenkaan ollut koskettanut sitä vielä millään tavalla. Sitten vein sormeni häpyhuulille ja levitin ne auki. Nyt minulla oli näköalapaikka Tiinan vittuun, joka oli jo selvästi odotuksesta kostunut. Katselin vain sitä ihanuutta hetken ja sitten voimakkaasti nuolaisin häpyä alhaalta ylös kerran. Tiina suorastaan nytkähti ja samalla Tiina kertoi ainakin minua hämmästyttäneen asian. "Mua ei ole koskaan nuoltu." No ajattelin, että nyt pitää sitten tehdä oikein hyvää ja rauhallista työtä. Sanoin vain Tiinalle, "No koeta nauttia."

Aloitin homman koskettelemalla klitorista hellästi kieleni päällä. Pikkuhiljaa kiihdytin tahtia ja nuolin klitorista kovempaa. Pyörittelin kieltäni sen ympärillä ja välillä nuoleskelin myös itse aukkoa. Tiina näytti nauttivan toimistani, koska hän vähän väliä vingahteli kimeästi. Siten otin klitoriksen kokonaan huulteni väliin ja mutustelin sitä hetkisen. Välillä hieroin klitorista myös sormin. Kuulin Tiinan kuiskaavan "Kovempaa" . Otin myös sormet avukseni ja työnsin yhden niistä Tiinan jo nyt eritteistä valuvaan vittuun. Tiina huokaisi syvään ja vaati lisää. Kohta minulla oli 3 sormeä rystysiä myöten Tiinan pillussa, jossa ne liukuivat helposti edestakaisin. Samalla pystyin vielä kuitenkin levittämään Tiinan häpyhuulia siten, että pääsin erittäin hyvin käsiksi (tai pikemminkin huuliksi) Tiinan paisuneeseen klitorikseen, jota aloin pyörittää kielelläni. Nämä toimet yhdessä saivat Tiinan nopeasti kunnon vauhtiin. Tiina levitti jalkojaan niin levälleen kuin vain sai pitäen samalla kiinni polvitaipeistaan mahdollistaen minulle esteettömän väylän toimia. Nyt Tiina tuntui vauhdilla lähestyvän orgasmiaan. Hän kiemurteli allani ja suusta pääsi mitä kummallisimpia äännähdyksiä. Sitten hän alkoi suureen ääneen voihkia ja valittaa ja kuulin hänen sanovan "Tule ja nai minua".

Tokaisin kuitenkin "Ei vielä pitkään aikaan." Lepuutin hetken kieltäni ja annoin myös Tiinan tasaantua. Sitten jatkoin nuolemistani ja sormet liikkuivat myös entiseen tahtiin Tiinan sisällä. Tiina nousi jälleen pian huipulle ja sama ulina alkoi nopeasti. Tiina valutti eritteitään niin, että koko jalkoväli oli yhtä tahmaa. Juuri kun Tiina oli tulossa uudelleen huipulle, vedin kaksi sormea pois hänen sisältään. Jatkoin nopeaa klitoriksen lirputusta kaksi sormeä syvällä Tiinan pillussa ja Tiina lähestyi orgasmiaan. Vein toisen sormen kevyesti Tiinan peräaukolle ja työnsin sitä sisään. Tiina parahti "Ei sinne saa", johon vain vastasin "Ota ihan rauhassa". Hitäästi työnsin limaisen sormeni sisälle Tiinan pyllyyn. Se liukui sinne kovinkin helposti, joten päätin yrittää sitä toistakin sisään. Hetken taiteilun jälkeen minulla oli kaksi sormea sekä Tiinan pillussa että pyllyssä. Jatkoin hetkeksi keskeytynyttä nuolemista, joka sai Tiinan taas hurmion partaalle. Aloitin samalla hitaasti liikutella kättäni Tiinan sisällä. Lähes heti Tiina alkoi ulvoa ja hän sai kovan orgasmin painaen minua päältään ja valittaen "Ei enää, ei enää." Jatkoin kuitenkin päättäväisesti ja kiihdytin sekä käteni että kieleni tahtia. Tiina alkoi heittelehtiä jä täristä allani ja hän vain selitti "Taas tulee, nyt taas. Ä..L..Ä vain lopeta." Lopulta kun runnoin sormiani edestakaisin Tiinan molemmissa reijissä ja suorastaan pureskelin klitorista, Tiina vain värisi allani ja huusi suoraa huutoa "Ei ei ei, nyt nyt nyt." Sitten hän sai sanotuksi uudelleen sen mitä olin odottanut. "Tule jo naimaan mua". Siirryin Tiinan jalkoväliin ja Tiina tarttui pystyssä sojottavaan kaluuni ohjaten sen kertaheitolla syvälle sisälleen. Tiesin, että minun ei tarvitse tehdä paljoakaan, niin Tiina on uudelleen orgasmissa. Aloin lujaa vedellä kyrpääni edestakaisin Tiinan sisällä. Tiina kietoi säärensä ympärilleni ja yritti pysyä kyydissa. Tiina jatkoi ulvomistaan eikä mennyt kauaakaan, kun hän välitti, ettei jaksa enää.

Annoin Tiinan hetken maata sängyllä ja käänsin hänet sitten kyljelleen. Siirryin Tiinan taakse ja aloin hyväillä hänen rintojaan. Sitten siirryin käsittelemään jalkoväliä ja kun olin hetken leikkinyt siellä, tunsin Tiinan käden paisuvalla kalullani. "Vieläkö se jaksaa tehdä lisää hyvää ?" Tiina asetti kaluni huulilleen ja työnnyin hitaasti sisään. Liikuttelin hitaasi kaluani Tiinan sisällä ja pyysin häntä hieman muuttamaan asentoaan. Tiina kääntyi lähes selälleen ja tämä siksi, että näin pääsin toisella kädellä hieromaan Tiinan klitorista etupuolelta ja toisella kädellä taas sormeilemaan Tiinan pyllyreikää takapuolelta. Koska Tiina oli edelleen täysin märkä, sain helposti vietyä sormeni peräaukolle. "Ei sinne" kuului värähtävä ääni. "Miksi ei" vastasin. "Eikös se äskenkin tuntunut hyvältä". Sitten vain työnsin sormen syvälle Tiinan suoleen ja sitten ei Tiinan suusta kuulunutkaan yhtään vastaväitettä, vain kiimainen huokaus. Aloin työnnellä kyrpääni yhä voimallisemmin samalla hieroen klitorista etupuolelta. Sitten keskeytin työnnöt ja vedin hetkeksi kullini pois Tiinan pillusta. Samalla kuitenkin työnsin toisen sormen Tiinan pyllyyn. Tiina ei kuitenkaan kiimaltaan tainnut huomata sitä, koska hän vaati "Älä lopeta. Työnnä se takaisin." Vein kyrpäni takaisin Tiinan sisälle ja jatkoin kiivaaseen tahtiin. Tiina alkoi taas olla lähellä orgasmia, johon olin ajatellut ajoittaa seuraavan kysymykseni. Kuiskasin Tiinan korvaan "Saanko naida sua pyllyyn ?" Tiina säpsähti, mutta selvästi ajatus oli käynyt hänelläkin mielessä, ehkä minä vain ehdin kysyä ensin. "Jos lupaat tehdä sen varovasti" oli Tiinan vastaus.

Vetäydyin Tiinan sisältä ja tämä tarttui kiinni elimestäni asettaen sen taaemman aukkonsa suulle. Kun olin saanut vähän terskaa sisään, Tiina päästi otteensa irti ja levitti taka- puoltaan kaksin käsin. Tunnelma oli odottava, mutta selkeästi me molemmat halusimme sitä. Työnnyin hitaasti sulkijalihaksen ohitse, jolloin Tiina parahti "Ei se sattunut yhtään". Nyt olin päässyt sisään sinne, mistä olin pitkään haaveillut. Aloin hitaasti liikkua ja suorastaan nautiskelin tilanteesta. Ilmeisesti Tiinakin nautti siitä, koska hän sanoi "Nyt se tuntuu jo hyvältä". Aloimme yhteisessä rytmissä liikkua toisiamme vasten ja hetken päästä tuntui kuin olisimme yhtä ja samaa organismia. Sitten Tiina huokaisi haluavansa päälle. Työnsin kyrpäni niin syvälle perseeseen kuin sain ja tartuin Tiinaa rinnoista lujasti kiinni. Hetken yrityksen jälkeen pääsinkin selälleni, Tiina tukevasti kyrpäni päällä kiikkuen.

Tiina asetti jalkansa reisieni päälle ja alkoi nostella itseään päälläni. Autoin Tiinaa nostelemalla häntä lantiosta ylös-alas. Sanoin Tiinalle "Käänny toisin päin. Haluan nuolla sun rintoja." Tiina vetäytyi päältäni ja asettui kahareisin ylleni. Sitten hän tarttui kaluuni ja asetti sen pyllyreikäänsä vasten ja alkoi laskeutua kyrpäni varaan. Pitkään huohottaen Tiina vain totesi "Ihanaa kuinka syvälle se menee". Nyt pääsin kunnolla käsiksi noihin ihaniin rintoihin. Puristelin niiden pehmeyttä ja nappasin vuoronperään jomman kumman suurista kovettuneista nänneistä suuhuni imeskeltäväksi. Samalla Tiina pääsi paremmin pomppimaan päälläni ja suunta oli selvä. Tiina vaati kovempaa toimintaa ja sanoi minulle "Pureskeli nännejäni." Tartuin lujasti kiinni Tiinan rintoihin ja niistä vetäen aloin lykkiä altapäin kyrpääni Tiinan perseeseen. Samalla Tiina kumartui ylleni, jotta tosiaan pääsisin pureskelemaan hänen nännejään. Tein työtä käskettyä ja pureskelin ja imeskelin noita ihania tammenterhoja. Tämä tuntui selkeästi kiihottavan Tiinaa, koska jo hetkisen kuluttua hän alkoi huutaa päälläni kovaan ääneen ja sitten hetken päästä Tiina rojahti päälleni. Kysyin "Jaksatko vielä. Haluaisin panna sua vielä takaapäin perseeseen."

Tämä rivo ajatus tuntui saavan Tiinan taas vauhtiin. Hän kapusi nopeasti päältäni ja asettui perse pystyssä kontilleen eteeni. "Tule ja pane mua kovaa! " kuului Tiinan käsky. Menin hänen taaksensa ja Tiinan ahnas käsi tarttui taas aseeseeni ja vei sen pyllynsä päälle. Työnnyin kehoitusten mukaisesti täydellä vauhdilla kahvaa myöten Tiinaan. Tämä alkoi heti ulista ja työnnellä persettään kyrpääni vasten kaikin voimin. Nousin polviltani Tiinan taakse seisomaan, jolloin sain kaiken mahdollisen voiman työntöihini. En säälinyt Tiinaa hetkeäkään, vaan painelin edestakaisin niin kovaa kuin pystyin. Tiina vain ulvoi edessäni huutaen "Lisää , lisää, pane kovempaa." Tartuin kovalla puristurotteella kiinni Tiinan rinnoista tämän kainalon alitse ja aloin riuhtoa niistä Tiinaa kyrpääni vasten. Tiinan tämä rajuus vei rajan toiselle puolelle. Edessäni oli nyt nainen, joka tempoi ja huusi itseään orgasmista toiseen jatkuvalla syötöllä. Sitten Tiina lyhistyi alleni ja kyrpäni luiskahti ulos Tiinan perseestä. "En jaksa enää, tulitko säkin jo" oli Tiinan kommentti.

Vastasin kieltävästi ja käänsin Tiinan selälleen ja sanoin haluavani vielä naida häntä noiden ihanien rintojen väliin. Asetuin kahareisin Tiinan ylävartalon päälle ja Tiina tarttui kovaan kaluuni vieden sen rintojensa väliin. Sitten Tiina puristi käsillä rintansa yhteen, jolloin niiden väliin muodostui ihana tunneli, johon aloin lykkiä kaluani. Samalla Tiina leikki kiveksieni kanssa hyväillen ja hieroen niitä hellästi. Sitten hän myös käänsi päätänsä pystyyn siten, että aina kun kullini työntyi eteenpäin, Tiina sai imaistua sen suuhunsa. Tämä ihana sola ja toistuva kiihkeä imutus tekivät tehtävänsä. Olin jo niin lähellä orgasmiani, että vartaloni alkoi nytkiä. Tiina huomasi tämän ja päästi rintansa vapaaksi ja tarttui kaksin käsin kaluuni alkaen runkata sitä hitaasti. "Tule mun rintojeni päälle" kuului Tiinan toivomus. Tiina kiihdytti runkkaustaan ja pian aloin nytkiä ja huohottaa. Samassa ensimmäiset spermaryöpyt suihkusivat jo Tiinan rinnoille, mutta Tiina jatkoi vain runkkaustaan. En pysynyt enää Tiinan päällä, vaan horjahdin eteenpäin ja otin kaksin käsin kiinni sängyn päädystä. Nyt orgasmini oli siinä vaiheessa, että terska oli herkimmillään juuri suurimman siemensyöksyn jälkeen. Tiina ei kuitenkaan lopettanut vaan halusi kaiken. Hän jatkoi hellästi runkkaamistaan ja veti kyrpäni niin lähelle päätään, että pääsi hellästi nuoleskelemaan kulliani. Se sai aikaan vielä yhden laukeamisen ja spermat suihkusivat Tiinan avonaiseen suuhun. Tiinan ainoa kommentti tähän oli vain "Hyvää". Hitaasti Tiina nuoleskeli kullini puhtaaksi spermasta ja samalla hamusi kaiken mahdollisen sperman rinnoiltaan suuhunsa. Sitten hän pyöritteli loput spermat pitkin suuria rintojaan ja totesi sperman olevan parasta ihovoidetta.

Kiitin Tiinaa tästä yllätyksestä ja sanoin sen olleen todella mukavaa. Tiina vakuutti olevansa täysin samaa mieltä kanssani. Hän sanoi, ettei koskaan ollut saanut noin paljon suuria
orgasmeja yhden panon aikana. Tiina mietti myös sitä, että "Miksei me koskaan aikaisemmin ole tehty näin? " Sanoin kyllä Tiinalle haaveilleeni tästä, mutta en koskaan uskonut Tiinan olevan kiinnostunut itsestäni. Tiina taas vastasi, että "No ethän sinä mikään adonis ole, mutta seksistä käymiemme keskustelujen perusteella odotin jotakin tällaista. Ajattelin, että nyt minullakin on mahdollisuus saada edes jotakin. " Sitten huomasimme, että pöytävarauksen ajankohta lähestyi, joten oli parasta käydä suihkussa ja alkaa pukeutua ruokailua varten. Tosin menihän meillä siellä suihkussakin jonkin verran aikaa enenkuin olimme valmiita, mutta siitä joskus toiste.

4

19282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SEisoo

      Ihana juttu !! kiihotti hirveesti. Pitää kai tästä lähtee runkkaamaan

      • Runkku_Tyttö

        Siis aivan ihana! kiihotuin tästä hirveesti! noh mut nyt meen runkkaan poikakamun kaa :D


    • huhuut

      kylläpä tuli valtava lasti ku samalla runkkailin kun luin tätä juttua

    • jjjp

      tuleeko jatjoa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe