Hei. 0nko kokemuksia? Varokaa vastaavaa= olin joulun alla päivän matkalla Tallinnassa. Pistäydyin uimaan Tallink Spahan ennen laivan lähtöä. 0lin aluksi isossa baari- altaassa josta menin poreammeeseen. siitä saunaan jossa huomasin että rannekkeeni oli kadonnut em. aikana. Kiinitin sen niin hyvin kuin ihminen voi rannekelloa muistuttavan rannekkeen kiinnittää. saunassa ollessani havaitsin sen kadonneen. Siitä 50 e sakot kun avattiin kaapin ovi!!! huh- älkää menkö. Kun vaadittiin ko. sakkomaksua annoin rahan ja sitä ei lyöty kassaan. kun sitten pyysin kuittia antamastani rahasta niin piti soittaa jonnekin??? sitten alettiin etsiä muovisesta rasiasta sopivaa kuittia noin sadan kuitin seasta. Sanottiin et raha palautetaan jos ranneke löytyy. Mitä kukaan tekee numerottomalla rannekkeella? siis aivan selvä puhallus!! Mainittiin että 90% varmuudella ranneke löytyy. Mut eihän se voi löytyä kun sitä rahaa ei lyöty kassaan!!! Siis sitä vanhaa aikaa saa elää taasen- kun turistilta viedään!!!
Tallinna Viking Spa
1
276
Vastaukset
- Entinen neukkula
Olen kuullut tuttaviltani hyvin samantyyppisiä asioita. Milloin mitäkin, mutta kaava on sama. Pahimmat ovat olleet tartuntuntoja mm. märkärupi, ja jalkahoidosta kynnen alle mennyt sieni tartunta, jota joutui hoitamaan ties kuinka kauan kalliilla ja vatsaa ärsyttävällä antibiootilla. Minä en menisi suurin surminkaan näihin uima-spa juttuihin.Kyllä suomessa pääsee uimaan ihan mainiosti. Maksamasi hinta lokeron avaamisesta päiväsaikaan on sikamainen kuititta vielä. Kyllä siellä vielä hyvinkin palvelukohteissa saa "itämaista" palvelua. Ilmeisesti pitävät meitä typerinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895