Suomen pääkaupungissa ei ymmärretä ottaa vastaan Guggenheim -säätiön tarjoamaa loistavaa mahdollisuutta saada upea kulttuurikohde ja turistihoukutin, kaupallinen tosin, mutta mikä ei olisi - kaupallahan Suomikin elää.
Mutta koska Helsingissä ei haluta muuta kuin ettei joku onnistu ja tuo hyvää, niin nyt, arvoisat Tallinnan ja Tukholman päättäjät, on Teidän mahdollisuutenne. Tarjotkaa kaupunkejanne museolle - ette tule katumaan.
Täältä Helsingistä on hyvät lauttayhteydet molempiin, mutta oma suosikkini olisi Tallinna, sillä silloin voisi palatessa tuoda täyden kuorman halpaa alkoholia.
Täydet pisteet helsingin päättäjille!
Terveiset Tallinnan ja Tukholman päättäjille
24
74
Vastaukset
- Höpsis
Kaupallinen kohde!!!! Miksi sitä siis pitäisi rahoittaa verorahoilla?
- Hyvä me!
Koska se kokonaisuuden kannalta kannattaa: turistit tuovat rahaa koko kaupunkiin Helsingin ja Suomen kiinnostavuus nousee. Guggenheim tuo mukanaan osaamista mitä ei täältä löydy, muutenhan meidän kannattaisi perustaa itse vastaava museo, vai mitä?
Minun puolestani myös esim. Kiasma ja Ateneum saisivat järjestää myyntinäyttelyitä. Myyntiä vartenhan taiteilijat taiteilevat, eikä voi odottaa valtion elättävän kaikkia taitelilijoita. Ei kaupallisuutta pidä pelätä. - Hyvä me!
Ja jatkoa edelliseen: tukeehan moni kuntakin alueelle tulevaa yritystä esim edullisella tontilla tai jopa rakentaa yrityksen tarvitseman tilan. Kunta voi myös järjestää yrityksen tarvitseman työvoiman erityiskoulutuksen tms. Eli mitään outoa Guggenheimin tapauksessa ei ole.
Laajemmin ajateltuna voi ajatella myös, että myös infrastuktuurin ja yhteiskuntarauhan järjestäminen ja ylläpito ovat tukia yrityksille, sillä ilman niitä yritystoiminta on lievästi sanottuna mahdotonta. Ja toisaalta, ilman yritystoimintaa ja sen tuomia tuloja/ veroja yhteiskunnallakaan ei ole mahdollisuutta toimia.
Nyt siis pois kyräily ja kateus - katse eteenpäin ja parempaa Suomea rakentamaan!! - Höpsistä
Johan samalla alueella on monta hihhuleille tarkoitettua kallista rakennusta mitkä kumisevat tyhjyyttään. Täysin turhia rakennuksia pitäisi siis saada vielä lisää. Kyllä nämä edellisetkin rahasyöpöt pitää saada hyötykäyttöön.
- ccccccccc
Voisiko luetella mitkä?
- jooooo2
miksi muka pitäisi pärjätä? nimenomaan on kyse siitä, että miksi tehdä itse, jos toinen tekee puolestaan. tallinaan vaan.
autio suomi on itsessään taideteos.- allamahanan
pohjolassa on jotakin erityistä. miksi pilata väkimäärällä. säilytetään helsinki ja suomi juuri sellaisena kylmänä, luotaantyöntävänä museopaikkana. pysäytetään siis aikaa.
- outi paramouti
allamahanan kirjoitti:
pohjolassa on jotakin erityistä. miksi pilata väkimäärällä. säilytetään helsinki ja suomi juuri sellaisena kylmänä, luotaantyöntävänä museopaikkana. pysäytetään siis aikaa.
suurissa korporaatioissa on hyviä ja huonoja puolia. niissä AINA petetään. niissä on kuitenkin se hieno anti, mitä he voivat aikansaada. ihminenhän toivoo juuri leipää ja sirkushuveja. valmis konsepti se guggis. kaikkine ongelmineen ja suuren kaupungin mafioineen siis. varokaa suomalaiset kapitalisteja ja toisaalta nauttikaa huippuosaajista, jotka tulevat pilaamaan alkuperäiskansaa.
alkuperäiskansoja on tosin poljettu kysymättä. joten suu tukkoon ja guggis tontille!
ja jos ei guggis niin mitä?
helmiina vehviläinenkö?
suomessa ei ole liikellepaneva voimaa riittävästi. muualla se voima ovat ulkomaalaiset.
siksi guggis on helppo hyväksyä, jos vain ymmäretään kuinka tyhjä on suomi. kuten namibiassa oli yhtäkkiä suurin määrä langattomia puhelimia. vedetään vain kerralla päämme poikki ettei se tekisi kipeää jatkossa. hymyä suin. - kropo
ja rakennetaan guggeinheim silta helsingistä tallinaan
- martti vaari vuoan
kropo kirjoitti:
ja rakennetaan guggeinheim silta helsingistä tallinaan
joo ei oo mitte uutta guggenheimis. nähty on kaikke. jaspers, warhols, asshols.
rakennettais cameroon corporation fine art museum sen sijaan, black magic future surprise, never done that before. mother afrika! - lemminkäisen väinö
martti vaari vuoan kirjoitti:
joo ei oo mitte uutta guggenheimis. nähty on kaikke. jaspers, warhols, asshols.
rakennettais cameroon corporation fine art museum sen sijaan, black magic future surprise, never done that before. mother afrika!marsalkka guggenheim olisi innostunut kun itse palveli venäjän armeijassa
nato teretulemast. taidepommitusta!
voiko nasa muuten tuoda helikopterilla valmis museokin?
pitää olla tarkka ampuja, että talo osuu tontille.
puhallettava versio olisi yhtä toimiva. - mara11
lemminkäisen väinö kirjoitti:
marsalkka guggenheim olisi innostunut kun itse palveli venäjän armeijassa
nato teretulemast. taidepommitusta!
voiko nasa muuten tuoda helikopterilla valmis museokin?
pitää olla tarkka ampuja, että talo osuu tontille.
puhallettava versio olisi yhtä toimiva.antakaa nyt vittu kulttuuriministeriölle lahjus!
- topi ruotsalainen
mara11 kirjoitti:
antakaa nyt vittu kulttuuriministeriölle lahjus!
avataan inuiittien suurin kansainvälinen nykytaidemuseo helsinkiin. rahoitus suomalaisten verorahoista.
- bruno kaveri
topi ruotsalainen kirjoitti:
avataan inuiittien suurin kansainvälinen nykytaidemuseo helsinkiin. rahoitus suomalaisten verorahoista.
tyhjiä kerrostaloja suomi täynnä. restauroidaan ja guggeinheimoidaan taiteella ja guggisrautateillä määränpäästä määränpäähän. lentokoneella tuodaan madonna kavereineen kattoo. ulkomaalaisilta ilmainen sisäänpääsylippu.
- kalle4
bruno kaveri kirjoitti:
tyhjiä kerrostaloja suomi täynnä. restauroidaan ja guggeinheimoidaan taiteella ja guggisrautateillä määränpäästä määränpäähän. lentokoneella tuodaan madonna kavereineen kattoo. ulkomaalaisilta ilmainen sisäänpääsylippu.
lahjotan oman pisuaarin museolle
- ratsuille!
kalle4 kirjoitti:
lahjotan oman pisuaarin museolle
hieno nimi Mannerheimin nykytaidemuseo
- top design
ratsuille! kirjoitti:
hieno nimi Mannerheimin nykytaidemuseo
museon muoto oven kahvan sijasta voisi olla aukaistu tulitikkurasia, josta tuli roihuaa. talo päällystetään mramorilaatoilla.
- andre parkko
top design kirjoitti:
museon muoto oven kahvan sijasta voisi olla aukaistu tulitikkurasia, josta tuli roihuaa. talo päällystetään mramorilaatoilla.
voiko varata näyttelyajan?
paljonko on kuukausivuokra?
kuka on ensimmäinen näytteilleasettaja?
taiteenkeskustoimikunta voisi antaa apurahan.
olen tosi hyvä veistäjä!
eka kerros vanhoja töitä ja viideskymmenes aivan uutta tuotantoa. - arttu nousukainen
andre parkko kirjoitti:
voiko varata näyttelyajan?
paljonko on kuukausivuokra?
kuka on ensimmäinen näytteilleasettaja?
taiteenkeskustoimikunta voisi antaa apurahan.
olen tosi hyvä veistäjä!
eka kerros vanhoja töitä ja viideskymmenes aivan uutta tuotantoa.voiko joku esitellä minua arhimäelle? mäkin oon hyvä maalari
- matti9
arttu nousukainen kirjoitti:
voiko joku esitellä minua arhimäelle? mäkin oon hyvä maalari
kuka se arhimäki on?
- jerno
matti9 kirjoitti:
kuka se arhimäki on?
en oo kuullutkaan.
- jarska661
jerno kirjoitti:
en oo kuullutkaan.
mulla on hieno mustang 69 vuosimallia. halvalla lähtee
- avoin haku
rakennetaan museo purukumista. jokainen pureskelee tiiliksi, joita värjätään ja kovetetaan. siinä olisi kesätyötä nuorille ja lehmille. värjätään tutkijoita sivuprojektinä, tutkimaan xylitolin haittavaikutuksia yliannostuksessa. asetetaan tavoite xylitolin kulutukselle ja tuottolle. osa rahoituksesta afrikan ja aasian huonohampaisille. kolmas tavoite on kehittää sellainen tuote, jossa puuttuu säilöntäaine ja tuote on luonnollisesti tuotettu. neljäs tavoite on terveydellinen, ei pelkästään suun hygienia vaan myös pitkä elinikä, sanotaan tavoitteeksi 50 elinvuotta lisää. voisi kehittää samalla laihdutuslisä, nikotiinin korvike, serotoniinin nostatus aineen, näön parannusaineen, älykkyyden kasvatusosasen ja onnea tuovan formulan. guggiksen rakentamisen peruspalkkaus vielä avoin, myös työhaku. työ on kovaa fyysistä leukatyötä. vaikka istua joutuu paljon, hyvä puoli on kuitenkin se, että työtä voi tehdä kotoa käsin. periaatteessa työsuoritus on neuvoteltavissa. saksalaisilla on vahvat leukaluut, joten saksalaistaustaiset arnoldit etusijalla. toisena ovat afrikkalaiset, mutta heiltä vaaditaan lääkärin lausunto hampaiden kunnosta. erityishampaita omaavat, tulevat suoraan työpaikkalääkärille. jos on paikkoja, työ saattaa olla vaarallista. rakennustavoiteaika on vuosi. ensimmäisen tiilen muuraa p. arhimäki salmiakki xylitolilla. enemmän tiileja muuranut saa erikoispalkinnon obama säätiöltä ja suuhygienistit järjestöltä seka vapaa muurarit järjestöltä. projektin vastaava on kenraaliprofessori Valko Hymynen ja lehmätutkija Pielessä Kaikkivoipainen.
suuhygienisti Helena Purukuminen-Xylitol - .....
justiinsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639686Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513119Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432887- 612679
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012085- 1091996
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251913Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä551477Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281251