Mun on nyt pakko iloita täällä palstalla kun meidän perheessä löytyi ratkaisu koliikkiin!! Nyt olemme olleet viisi päivää tavallinen, onnellinen vauvaperhe! Meillä esikoisellakin oli koliikki joka itsestään helpotti lapsen ollessa n. 4 kk ikäinen. Nyt tällä meidän uudella 2-kuisellakin vauvalla oli (ehti kestää kuukauden päivät ja sekoittaa arjen jaksamisen ja yöunet)... On hirveää kun vauva vain itkee ja itkee tuskissaan ja mitään et voi tehdä ja lapsi viihtyy vain sylissä... Mutta sitten eräs tuttavamme suositteli Bioteekin Probiot Baby -maitohappobakteeria, oli toiminut heidän vauvalle. Tartuin tähän oljenkorteen saman tien ja kokeilin tuotetta. Ja meidän tuskat helpotti heti. En voi oikein vieläkään käsittää tätä eroa. Mutta nyt lapsemme on mitä tyytyväisin ja hymyileväisin vauva, viihtyy jopa sitterissä ja sen sijaan että suhde vauvaan olisi kanniskelua ja jalkajumppaa ja hyssyttelyä, vauvan kanssa saa nyt kontaktin ja voi seurustella ja ihastella kuinka hän on sosiaalinen ja kiinnostunut ympäristöstään. Voi keskittyä rakastamaan vauvaa sen sijaan että pelkäisi milloin huuto taas alkaa.
...Meidän vauva on siis täysimetyksellä ja toki edelleen välillä itkee, mutta selkeistä syistä: jos on nälkä tai väsymys tai seuranpuute, joskus myös itkee ennekuin saa pierun puristettua. Mutta kivusta kirkuminen on loppunut tyystin, samoin jatkuva kitinä.
Ehdotomasti suosittelen kokeilemaan maitohappobakteereja koliikkiin (en osaa sanoa ovatko muut bakteerikannat/tuotteet yhtä hyviä, kun olen kokeillut vain tätä yhtä ja tässä aion myös pysyä). Vauvanne hyvinvoinnin ja oman jaksamisenne takia. Toivottavasti muutkin vauvat saavat tästä avun ja iloisemman äidin :)
Ratkaisu meidän pojan koliikkiin oli tämä...!
Artturin äippä
0
930
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446