Haluaisin oppia hypnotisoimaan. (syvään sellaiseen)
Tiedän että siinä on vaaroja jne. mutta silti. Voisitteko antaa TOIMIVIA tekniikkoja? Tiedän ettei kaikki vaivu edes hypnoosiin ja se riippuu hypnotisoijan tasosta. Voisitteko antaa neuvoja?
Hypnoosin oppiminen
9
133
Vastaukset
- Siis kirjastoon
Mene kirjastoon ja lainaa hypnoosialan kirjoja. Sieltä löytyy induktiotekniikoita, mutta ennenkuin alkaa noitumaan ihmisiä, pitäisi tuntea hypnoosin olemuksen.
Ja tosiaan, kaikki ei vaivu hypnoosiin. About 5 prossaa menee syvään tilaan, missä ihminen on rajattomassa tilassa ja kaikki hypnoosi-ilmiöt voidaan toteuttaa.
Kokemuksen kauttaa oppii noitumaan ja saa luottamusta, mikä on tärkeää asiakastyössä.
Käytän sanaa "noituminen", kuten eräs maalikkoliiton kouluttaja käyttää. - jo entinen33
Ei ihminen ole rajattomassa tilassa edes syvässä hypnoosissa.
- Tarkennus
Tuolla rajattomalla tilalla tarkoitan, että kaikki suorat suggestiot voidaan toteuttaa esim. hallusinaatiot, muistamattomuudet, aversiot, puudutukset, sivupersoonailmiöt , täydelliset regressiot jne. Siis hypnoosin ääri-ilmiö.
Näihin syviin tiloihin ei tosin mene kuin tuo 5 prossaa ihmisistä. Lavahypnoosissa nämä ovat toivottuja henkilöitä. Pelastavat lavahypnotisoijan esityksen.
- 12345678...
Tarkennukseen tarkennus: Tuo rajaton tila on nyt kyllä kirjoitajan oma juttu tai tila misä kelliä. Ei hypnosityöskentelysssä saa olla mitään rajatonta tilaa. Silloinhan häviää ohjaajan ja kohteen kontakti, joka voi viedä vaikka ties mihin tunnesyövereihin.
Esim. osittainen analgesia voidaan toteuttaa jo melko kevyessä tilassa, ei se vaadi välttämättä syviä tiloja.
Tuntuu aika kornille muodostaa hallusanaatioita tuossa "rajattomassa tilassa"!- Niin ...
Kuten sanoin, että tuo rajaton tila on vähän oma termini. Niin ja kevyessä hypnoosissa muodostetut analgesia on aika heppoinen, syvässä siitä saadaan täydellinen.
Ja noi hallusinaatiot ei kuulu potilastyöhön..EI.. mutta lavajutuissa ne on poikaa ja näyttävää.
- 1234...45
Pienten kirurgisten operaatioiden tekemien kevyenkin tilojen aikana luotujen analgeesien aikana on mahdollista. Tiedän monta esimerkkiä!
Esim. itse olen luonut täyden analgesian itsesuggestiolla poskiontelopunkteerausta varten. Enkä edes vatinut mitään syvää tilaa.. - Tälläistä tänään
Mistä tiedät, että analgesia muodostui juuri kevyellä hypnoosilla. Voipi olla, että koko toimenpide ei olisi sattunut laisinkaan ilman hypnoosia.
Niin ja ei siinä mittään itsehypnoosia tarvita pieneten toimenpiteiden kanssa..
kunhan keskittää ajatukset johonkin muuhun asiaan, kuin itse toimenpiteeseen, niin kivun tunne jo alenee.
Ai niin.. kaikki on hypnoosia, kuten tajunnantaitajat sanoo. - Tänään näin....
Etkö osaa lukea! Sanoin etttä analgesia voi muodostuo MYÖS kevyessä tilassa. Itselläni on asiasta lukuisia esimerkkejä. Liittyen esim. hammaslääkäripelkoon jne....En tietenkään ollut itse paikalla noissa lääketieteellisissä tapahtumissa , vaan annoin asiaan liittyvät postsuggestiot!
- Toista mieltä
Kuten kirjoitin, niin on vain olettamus, että postsuggestio olisi luonut tunnottomuuden ja poistanut esim. lääkäripelon. Toimenpide olisi voinut mennä hienosti ilman mitään hypnoosi.
Siis juttusi ovat höpöjä vailla tieteellistä faktaa.
Muuten heh..miksi tänne on ilmestynyt samaan aikaan viestejä eri ketjuun..heh..
Tarkoitan tuota hyvvää hypnologi viestiketjua...
Niin läpinäkyvää hahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389