Haluan töihin kaupungille.

aluksi ½ vuotta

CV;ni on kokemuksen ja koulutuksen puolelta huikaiseva. Jäsenkirjakin löytyy.
Sitä en sano, mihin niillä arvosanoilla olisin passeli, mutta ei kait sillä niin väliä ole..
Osaan tarvittaessa lipeksiä ylintä johtoa , nuoleksia, kehua ja kirota, jos siltä alkaa vaikuttaa.Kuukausipalkkaa pyydän n.2800-3500 kk.
Jos olen kiinnostunut, sehän riittää, vai mitä?

38

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihreäkö?

      Minkä värinen jäsenkirja?

    • Kieltokirjaimet

      Jos olet pro, ei kannata katsoakkaan virastolle päin.

    • Joku näistä

      Sossu, kepu, kommukka.
      Vain nämä kelpaa.

    • kunnat.netti

      Muista kuitenkin, että alle puolen vuoden määräaikainen pesti kaupungin palkannauttijana ei aiheuta vaalikelvottomuutta tarkastuslautakuntaan.

    • pyhä-pulu

      Tällä nykyisellä kaupunginhallituksella on valta ja voima kumota kaikki lait ja kelpoisuudet ja määrittää ihan omat paikalliset kelpoisuusehdot. Työ voi olla vaikka ns. lopullinen, määräaikoja vain jatketaan, eri nimikkeillä ja perusteilla.

    • elä ota virkav

      mutta virkavapaasta vuosien kallis soppa syntyy

    • pyhä-pulu

      Totta, kiitos kaikkien puolesta. Virkavapautta ei pidä ottaa, vaikka kuinka tassu ja silmäluomikin painostaisi. Pitää jaksaa, painaa, painaa. Kaupunginhallitus tekee oman lain ja soveltuvuuspäätelmät sinua kuulematta, ja ovat varmaakin varmempia siitä, ettet sovi sinulla olleeseen työhön Pyhäjärvelle, etkä täällä olon jälkeen myöskään mihinkään muuhunkaan kuntaan.

      Kuntalakia ovatkin muuttamassa siten, että Pyhäjärvestä tehdään kaupunginjohtaja ja päällikkö tason testikunta, siis niihin kaikkiin jäljellä jääviin kuntiin avattaviin virkoihin nähden. Jos henkilö selviää täältä hengissä, järjissään ja puhuu vielä suomea, niin hän on vahva ehdokas jopa Euroopan komissaarin virkaan.

    • punanen-penaali

      Selemalla on paksut pohkeet!

    • puhuvat.

      Ja sinulla on penaalin pienin ja pehmein kynä.

    • Riikin kukko

      Julkishallintoon ei palkata noin vain. Nykyisin, ja jo menneinä vuosina vapautuvien työpaikkojen työtehtävät jaettu/jaetaan jäljelle jääneiden hoidettavaksi. Tällä on hallitusti ajettu alas työntekijämäärää julkishallinnossa.
      Ehkä sillä jäsenkirjallakaan ei ole enää niin kummoista merkitystä.
      Palkkapyyntösi (2800-3500e kk/) ajatellen työntekijäporrasta on aivan liian ylimitoitettu.
      Se että on kiinnostunut, ei valitettavasti riitä. Eikä se että cv:stä löytyy koulutusta ja kokemusta ole välttämättä tae sille että töihin saadaan osaaja. Siis osaaja!!!

      Kuvitelmasi "aluksi ½ vuotta" on mennyttä aikaa. Nyt eletään 2000 lukua.

    • aluksi ½ vuotta

      Elä, elä isottele eläkä pelottele, meinaatko työnhakuinnon nujertaa? Mitäpä arvelet hankesuunnittelijan saavan palkkaa? Eihän reissumies leveiltä verottomilta päiväraha-ansioilta kk palkka kehnompiin palkkoihin tyydy?
      Haluan ilmoittautua kaupungille suunnitteluhommiin, ajaksi sopii ½ vuodesta-hamaan vanhuuteen, sitten siirryn poliitikoksi.

    • Seuraava paikka

      Kyllä, mutta miten sopeudut työyhteisöön? Onko näyttöä? Millaista ja missä?
      Miten ratkaiset erimielisyydet lähelläsi?

    • kas kokemus.

      Ei noin päin, ensin toimit poliitikkona 3-4 kautta, niin sitten sinulle räätälöidään palkintovirka.

    • aluksi ½ vuotta

      Työyhteisöön sopeutumisesta, hyppään jokaisen ns. poliittisiin liiveihin ihan sujuvasti. Kehun henkilöitä, joilla katson olevan vaikutusvaltaa, supatan pahailkeitä henkilöistä, joista muutkin juoruavat, en oikaise väärää tietoa, en suurin surminkaan, olen edessä lipevä ja tulen töihin siististi pukeutuneena.
      Ajallaan paikalla, näyttäydyn valikoitujen valossa, ja en kerro lobbausretkien illanvietoista pikku-tunneilla saakka
      Erimielisyydet ratkaisen siten, että muutan lausuntoja, kirjauksia ja kerron kolmea eri tarinaa yhtä aikaisesti työyhteisössä.
      Mitä vielä haluat tietää?
      Edellisistä työpaikoistani voin antaa todistuksia ja suosittelijoita, kerro ensin, mitä työtä olisi tarjolla, niin valitsen lausujat.

      • Johan on perhana jos tuolla CV-llä ei tärppää.
        Jos sinut ohitetaan, niin jo on kumma.


    • tosi vai ohari

      Ei voi ohittaa. Totta se on. Seuraavissa vaaleissa näyttää kuitenkin tuleva täydellinen muutos nykyiseen. Politiikka vaihtuu. Enää ei moinen popita. Taisi tulla ohatirt.

    • en vaihda.

      Minua popittaa,mulla ainakin menee niin hyvin.

    • katkrera työtön

      popittaa, mitä se on? ei ainakaan mitään hyvää työttömälle. meikää rupes tympiin oikein raskaasti, kun luin että torssos asko saanut työtä, vaikk sillä on jo.
      mulle ei löyvy, ei niin mittään.

      • sama asia

        Kyllähän se outoa on.


    • prillit

      Onko työpaikassa kysymyksessä "pari saman katon alle"-sellaisesta?

    • kunnallissovittelija

      Minä ilmoittaudun sovittelijaksi 21.1.2014-31.12.2016 väliseksi ajaksi, huominen kaupunginhallitus voi ottaa ilmoituksen vastaan tässä ja nyt sekä lisätä sen torssosen
      hankesuunnittelija tiedoksisaaton perään. Mikä torssosen työ on, se tietty ensin.

      Minun työpaikaksi voi laittaa Pyhäjärven kaupunginvirasto ja kaupungin kaikki tytäryhtiöt.
      Osaan luovia ja kiertää karikot, tämän kunnallissovittelijan työn minä varmasti osaan.
      Palkka vain tulospalkkiopohjalta. jos ei tulosta, ei palkkaa, jos tulosta, palkka juoksee.

    • pyhä-pulu

      Totta, kiitos kaikkien puolesta. Virkavapautta ei pidä ottaa, vaikka kuinka tassu ja silmäluomikin painostaisi. Pitää jaksaa, painaa, painaa. Kaupunginhallitus tekee oman lain ja soveltuvuuspäätelmät sinua kuulematta, ja ovat varmaakin varmempia siitä, ettet sovi sinulla olleeseen työhön Pyhäjärvelle, etkä täällä olon jälkeen myöskään mihinkään muuhunkaan kuntaan.

      Kuntalakia ovatkin muuttamassa siten, että Pyhäjärvestä tehdään kaupunginjohtaja ja päällikkö tason testikunta, siis niihin kaikkiin jäljellä jääviin kuntiin avattaviin virkoihin nähden. Jos henkilö selviää täältä hengissä, järjissään ja puhuu vielä suomea, niin hän on vahva ehdokas jopa Euroopan komissaarin virkaan.

    • Kiitän avustanne.

      Huomenna minä olen tällä puheella virastolla" töissä", olen tehnyt ilmoituksen tulostani.

      Pyydän vinkkejä tilannearviointiini;
      Kenen kanssa kannattaa ryhtyä ensiksi kahvitaukovenyttelijäksi ja tapsuttelemaan työhuoneeseen "tikusta asiaa"-vierailijaksi?
      Tarkoitukseni on edetä nopeasti kaikkein pyhimpään ryhmään.

    • viimeiset 10v

      ilmoitan meneväni työhön kaupungintalolle, menen valtuuston-kokouksiin
      sinne pöydäntaakse nukkumaan nuijamiehen viereen...
      Mikäli pysyn hereillä otan ohjeita siitä herroilta etupenkistä..
      ymmärrän vinkit, osaan lukea huulilta.....ainakin joskus nuoruudessani olen
      oasannut......... enää en oikein pysy ajantasalla, olen sen verta iäkäs...
      mutta haittaako se.?

    • pyhä pulu

      Selemalla on paksut pohkeet!

    • puhuvat.

      Penaaliisi on sijoitettu sukukalleutena ja perintökaluna penaalin pehmein ja pienin kynä.
      Et voi harhauttaa " punainen -penaali", ainakaan minua, käyttämällä lainattua nimimerkkiä.

      • puhuvat

        Puhuvat nimimerkille olet näköjään uusi joutilas tällä sivustolla onnea!!!Aika mielenkiintoista vastata itselleen täällä mistä teitä juuttaita oikein sikiää?


    • !???!!

      Mee töihin ja kerro miten kävi.

    • Odotan innolla

      Ilmoittaudunko mihin tehtävään virastolle? Minulle sopii aloittaa torstaina 23.1.2014.

    • 2+1=6

      Turkishaalari osastolle olet omiaan tommosilla papereilla.

    • Odotan innolla.

      Turkishaalari? Lähdenkö minä siis jänismetsälle hallituksen puheenjohtajan, kaupunginjohtajan ja muiden pikkusormen ympärille pyöritettävien pulujen kanssa?

    • punanen-penaali

      Minä kerron simolle!

    • ei pulu.

      "Simo sanoo sen, renkuttaja laulaja jos mikä renkuttaja."
      Jänismetsällähän ei ole jahti pupu valkokarvaisen, vaan harmaasulkaisen pulun kietominen pikkusormen ympärille. Sen minäkin osannen, olen oppivainen. Ei tarvitse nähdä, kuin kertaalleen, miten juoni ujutetaan, niin matkimallahan homma hoituu.

      • ERGH.

        Tuu vaan ehkä saat 9 e ja päivärahan kuukaudessa. ja sossusta ruokalapun valtsuun.


    • puhuvat

      Selemalla onpaksut pohkeet!!

    • nauravat

      Ja sinulla penaalin lyhin ja pehmein kynä.

    • nauravat

      Selemalla on paksut pohkeet!

    • 1.4 joutaisin

      vieläkös kaivos palkka reipasta työvoimaa ennen lopettamista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3634
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3146
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2613
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2112
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2105
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1947
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1755
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1732
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      290
      1451
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1352
    Aihe