Täytän maaliskuussa 11, kannattaisiko kysyä "Voisko tehä jtn. pikkutöitä että saa viikkorahaa?" vai ei?
Minkä ikäisenä viikkorahaa?
7
206
Vastaukset
- pian 11wee
En oo viel koskaan saanu viikkorahaa... D:
- nyt 11wee
???
- kohta 13
nyt 11wee kirjoitti:
???
mä oon kohta 13 ja saan viel viikkorahaa ja ei mun tarvi mitää tehä...
- ei kannata
ei kannata
- nykyisinjo25
Kannattaapas. Itsellä oli joskus 10-12 veenä kuukausiraha 20€. Ei oltu sovittu mistään tietyistä kotitöistä mut tein kaikkee viikottain esim. imurointi, pölyt, kylppärin pesu, roskat, tiskikoneen täyttö/tyhjennys, haravointi yms.
Se on hyvä jo nuorena osallistua kotitöihin ilman "pakotusta". - kysykysy
Kysy toki, olen 11v ja olen viikkorahaa saanut jo parin vuoden aikana, tosin viikossa vain 1€, raahaa se on sekin..
- kohta 12
Suosittelen kysymään itse saan pikku töistä 5-10€ viikossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770