Tyttöporukka Alanyassa!

TOTUUS?

Olemme lähdössä Alanyaan keväällä tyttöporukalla olemme 18-19 vuotiaita, (3 blondia 2 brunettea).

Kysyisin vain että kuinka paljon OIKEASTI siellä saa kokea häirintää? Itse olen vaalea mutta hieman pyöreä, saanko olla rauhassa?

Onko häirintää niin paljon että se pilaa matkan?
Pieni flirtti tietysti kiinnostaa mutta onko ahdistelu häiritsevää?

Haluan REHELLISIÄ en LIIOITELTUJA vastauksia!!
KIITOS!

6

1708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maija

      Näiltä sivuilta saa lukea aika kärjistettyjä tilanteita, mutta omakohtaisen kokemuksen perusteella voisin sanoa, että ystävällinen "no thank you" riittää. Minä ja ystäväni olemme juuri teidän ikäluokkaa, mutta usko pois että turisteja riittää niin paljon niille miehille iskettäväksi, että ongelmia ei pitäisi syntyä. :)

    • omaha

      No ihan omasta suhtautumisesta se lähinnä riippuu mitä koet ahdistavaksi ja mitä et. Kyllähän ne miehet huutelee ja juttelee, mutta ei kyllä omalle kohdalle ole kun kerran sattunut todella ahdistava kokemus jossa mies kävi käsiksi aika törkeästi vaikka olin tehnyt selväksi, että ei kiitos. Sen jälkeen tönäisin hänet pois ja haistatin paskat. Yleensä kyllä riittää kun vaan kohteliaasti sanoo, ettei kiinnosta, jos ei siis kiinnosta. Ja oman suhtautumisen lisäksi tietysti vaikuttaa se oma käytös.

      Suurin osa porukasta on mukavaa, tosin on ne aika sitkeitä jos et heti selväksi tee ettei kiinnosta.

      Eipä siellä se hiusten väri niin vaikuta asiaan, makunsa kullakin on sielläkin. Joku tykkää tummasta, joku vaaleasta, joku isosta, joku pienestä, mutta aika monet taitaa panna kaikkea mikä liikkuu joten niitä lirkutuksia ei kannata niin todesta ottaa.

      Mutta hauskaa matkaa! Ihana paikka on Turkki. :)

    • Sanna

      En kutsuisi sitä häirinnäksi. Minusta se on vain yli-ystävällistä Suomeen verrattuna. He eivät välttämättä edes yritä iskea tms vaan ovat kohteliaita ja ystävällisiä kun tulevat puhumaan ym.

      Se ei pilannut ainakaan minun lomaani. Minusta se oli vain positiivista.:) Asia erikseen ovat nämä sisäänheittäjät, jotka ovat koko ajan hihassa kiinni. Kuitenkin tilanteesta pääsee pois sanomalla kauniisti.

      Kannattaa ottaa matkasta ilo irti ja pitää positiivisena asiana heidän avoimuuttaan, koska sitä harvoin Suomessa saa nähdä.

      • näin on

        >>>>Kuitenkin tilanteesta pääsee pois sanomalla kauniisti.
        Ihan totta, että tilanteesta pääsee pois kun sanoo kauniisti, valtavan hieno juttu.
        Aika yrmeetä on suhtautuminen jos satut olemaan mies, ei ole paljoa näkynyt kehumaasi yli-ystävällisyyttä.


    • Lissu

      Minusta ei häiritse ollenkaan vaikka pientä flirttiä ja ehkä hieman muutakin :). Kyllä turkin miehissä on jotain mitä ei suomen köriläissä ole. Itsekin olen vaalea ja aika muodokas.

      • el maestro

        Kyllä turkin miehissä on jotain mitä ei suomen köriläissä ole. -> tauteja, epärehellisyyttä, köyhyyttä, sairas kulttuuri... jne. jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe