Olisiko win 8.1 jotain pikkuista softaa jolla vois nimetä useita tiedostoja uudelleen niin, että vois itse valita missä muodossa nimi tulee? Kansiossa voi toki nimetä esmes kuvia, mutta nimi tulee muotoon kuva(1), kuva(2) jne. Haluaisin ne muotoon kuva_1, kuva_2 ja kuva_1_isompi, kuva_2_isompi jne. TAi vielä parempi jos löytyisi joku simppeli softa millä muuttaa kuvien koot prosenteissa/pikseleinä ja saman tien nimetä ne uudelleen kyseisellä tavalla. Mulla on nyt PIXresizer mutta kätevämpikin kelpaisi :) Oon niin huono etsimään näitä ja löydän vaan turhan monimutkaisia ohjelmia!
nimeä uudelleen
kuvia sun muuta
5
184
Vastaukset
- knamm
Niitä on moniakin, tämä on yksi hyväksi todettu;
http://download.cnet.com/File-Renamer-Basic/3000-2248_4-10306538.html?tag=mncol;1
Toimii kasissa joten toimii kai "piste ykkösessäkin"- kuvia sun muuta
Kiitos, mutta ei lähteny toiminaan :(
- Komentaja
Komentorivillä
Ren kuva(*) kuva_* - zaaffff
Tsekkaa xnview. Se on hyvä kuvienkatseluohjelma ja sillä onnistuu kuvien massamuokkaaminen ja -nimeäminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot343438Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132828- 282504
- 421937
- 531789
- 151780
- 451636
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101478- 541454
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2641164