Osaatko kouluttaa saksanpaimenkoirasi ilman välikäsiä

Kysymyssarja osa III

eli suhteita kokeneempiin koiranohjaajiin luonnostasi?

Montako koiraa pilasit/laitoit kiertoon/veit piikille ennen ensimmäistä sutsuykköstä?

Rehellisiä vastauksia odoteltaisiin. Mielellään omistajien/kasvattajien oikeilla nimillä.

ps. mistä käyttiskenneleistä koirasi olivat/ovat peräisin?

18

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki-errki

      Miksi vaadit muilta nimiä kun itse lymyilet nimimerkin takana?Tollaselle "rehelliselle" ei viitsi vastata mitään.

    • zenmaster

      tämä haiskahtaa Flickin provolta?

      • zenmaster

        Kaltaisesi toisten herjaajat tunnetaan ihan livenäkin joten mitäs täällä huutelet ja haukut sinulle tuntemattomia kirjoittajia. Onko sulla jokin vakavakin henkilökohtainen ongelma?


    • Gyjjvtgyjki

      Aika sekaisin tää Flick kaveri tuntuu olevan. Eilen kirjotteli tällasia:
      "Kommenttini ei ole tarkoitettu ylimielisyydeksi muita kohtaan, mutta tiedän olevani monessa asiassa oikeassa ja hyvällä asialla. Koirat nimittäin ovat olleet lähinnä sydäntäni yli 40 vuotta. Kuten olen kertonut, jo 2-vuotiaana tulin hyvin isovanhempieni palveluskoirien kanssa toimeen. Isoäitini sekä setäni ovat myös kouluttaneet koiransa rodusta riippumatta jo yli 50 v sitten verovapaiksi. Koiranluku-/koututustaito kulkee suvussa kuten muutkin asiat.

      Olenko tehnyt jotain väärin pahastikin, etten ole käyttänyt koiraani näyttelyissä enkä hankkinut sille IPO-tuloksia vai mistä moinen viha minua kohtaan mitä mm. tällä foorumilla on havaittavissa ollut jo jonkin aikaa? Kukaan ihminen ei ole toistaan parempi kokonaisuuden huomioonottaen; jokaisella on omat puutteensa sekä lahjakkuutensa.Toivoisin, kuten olen aina toivonut saksanpaimenkoiraväen lopettavan jatkuvan eripuran asiasta kuin asiasta, ketkä/kuka tällaisen suhtautuminen toisiin ihmisiin yleensäkin on aloittanut?."

      Ja heti seuraavana päivänä tällänen kunnon vihaa lietsova keskustelun aloitus. Melkosen mielisairas tyyppi. Samaa teki jo vuosia sitten toisella foorumilla, eikä ole vieläkään ymmärtänyt sitä.

      • nimimerkki-errki

        Oliko tuo mielestäsi rakentava kommentti? Osaatko käyttäytyä muulla tavalla kuin esittämällä perusteettomia herjauksia kanssaihmisistäsi täällä? Perustelepa väitteesi mitä sinulle tuntemattomasta henkilöstä täällä julkisesti esität? Laita vaikka muutama esimerkki.


    • vertaistyöntekijä

      MInkä pituinen sulla on? Taita olla lyhyt. Kiva että jaksat opiskella uusia asioita. Laitetaanpa kommenttisi Autismiliiton lakimiehelle ja katsotaanpa kuinka hän suhtautuu herjaamiseesi. Paljonko muuten äosi on? Veikkaisin n. 80.

      • Ihan vapaasti Flick näytät mille lakimiehelle tahansa nämä keskustelut. Minulla riittää sinulle paljon ymmärrystä ja en sun provoista enää hätkähdä yhtään. Kiva juttu, että sulla on hyvä koira ja niin minullakin on, mutta en ymmärrä tätä sun jatkuvaa vaahtoomista ja provosointia täällä. Sulla vaan menee niin helposti puurot ja vellit sekaisin. Valitat jatkuvasti, kuinka sinua kiusataan ja itse haukut täällä lähes kaikkia muita kirjoittajia. Kuten olen sinulle aikaisemminkin sanonut, että joskus paskapuheet realisoituvat ja se on vain fakta. Hauskoja talvipäivien jatkoa sinulle ja koirallesi Flickille.


    • vertaistyöntekijä

      Kenelle luulet kirjoittavasi? Kuten hyvin tiedät, olet toiminut suomi24-foorumin sääntöjen vastaisesti herjatessasi toista, asiallista kirjoittajaa, samalla syyllistyt syrjintään. Sitäpaitsi, antamasi linkki sisältää vanhentunutta tietoa autismista sekä aspergeriudesta, päivittäisit tietosi. Tiesitkö, etä Asperger-henkilöt ovat tavallista taitavampia eläinten kanssa ja sekös sinua harmittaakin? Heillä on myös tavallista korkeampi älykkyysosamäärä kuin normiväestöllä keskimäärin, päinvastoin kuin näkyy useilla muilla tänne kirjoittavilla olevan.

      • 9+1

        Tämä on rikoslain mukaan laiton uhkaus:

        "Kuten olen sinulle aikaisemminkin sanonut, että joskus paskapuheet realisoituvat ja se on vain fakta."


      • 9+1 kirjoitti:

        Tämä on rikoslain mukaan laiton uhkaus:

        "Kuten olen sinulle aikaisemminkin sanonut, että joskus paskapuheet realisoituvat ja se on vain fakta."

        Ei, se on vain karman laki :)


      • noora karma
        hans-69 kirjoitti:

        Ei, se on vain karman laki :)

        Kyllä pistää oikeesti naurattamaan tää Flickin häröily. Ei oo terveytä hommaa.....


    • Jos nyt noin

      tarkkoja ollaan,niin vähintään joka kolmas kirjoitus Suomi24-foorumilla on sääntöjen vastainen,ainakin näillä palstoilla.Ja siellä ne nököttää vieläkin:)

    • Joopsan

      Osaan.

    • hwo ever

      Kerro AP oma nimesi, niin mä kerron oman.

      • MENKÄÄ LENKILLE

        HYVÄT KOIRAN YSTÄVÄT NYT KOKO PORUKKA MAHDOLLISIMMAN PITKÄLLE LENKILLE, SITTEN KUUMAA KAAKAOTA JA JOS KOIRA ON NIIN HALI JA ILTAPALA.


    • Satuja6

      Ihme juttuja..

    • kipale

      Miten tollasesta kysymyksestä on saatu noin kova sota aikaiseksi❔ No itse olen tähän mennessä kouluttanut ilman välikäsiä, tämä on tapana koko perheessä. Ja koira ei ole kennelistä.

    • sakun kanssa herkkää

      Ilman välikäsiä olen kouluttanut ja yhä koulutan pääpainoitteista käyttissaku-urosta. Ihan normaalilla meiningillä. En pidä itseäni luontaisana kouluttajaihmeenä ollenkaan vaan olen vain "vanhempana" koirapojalle ja sen mukaan koiran kanssa, mikä toimii. Koirat ovat yksilöitä ja sen mukaan luetaan ja eletään elämää, miten on.Tavoitteena ei ole robotti vaan yhteiskuntakelpoinen koiruus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1415
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      967
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      867
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      830
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe