Kirjoitan tännekin:Onko kokemuksia Plataniaksen Mariliana hotellista tai Agia Marina Alexia tai Kato Stalos Nektar beach?
Entä kesäkuun alku Kreetalla, onhan jo 25 ainakin lämmintä....?
Aurinkoon tieni vie
Platanias
3
271
Vastaukset 3
- Pii- Marja
Nektar Beach on mainio pieni perhehotelli rannalla. Pieni uima-allaskin löytyy ja todella viihtyisä rantabaari. Palvelu on erittäin lämminhenkistä ja ystävällistä. Jos valitset huoneiston merinäköalalla, et tuu pettyyn! Lähellä monta ruokapaikkaa, leipomo, kauppoja, autovuokraamo ja bussipysäkki. Että suosittelen, jos kelpaa kolmen tähden majoitus siisteissä ja remontoiduissa huoneissa.
- Aurinkoon tieni vie
Kiitos vinkistä, miten ympäristö muuten, onko kauppoja jne.Ihanat rannat?a
- Siinä menee
Ranta on lähellä ja rantaa seuraileva katu, jossa kauppoja. Ihanuudesta en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1041280Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️90773Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473