Myydäänkö kyseisen kaliberin aseita suomessa kun en löytänyt yhtäkään kun etsin ja jos myydään niin voisiko joku laittaa linkin tänne.
Kivääri 5.45x39
7
1890
Vastaukset
- erö
Erittäin harvinainen kalibeeri kotomaan kamaralla. Aseita en ole koskaan tuossa väljyydessä nähnyt, paukkujakin vain kerran (oisko ollut huutonetissä joku yksi rasia).
- jepa pcp5.5 kal177
Jos tollasta kapileria etsit niin osta saman tien ilmakko yhtä tehokkaita ovat kaatuu nii karhu ku hirvee hirvi!:))
- paukkupoks
Kyseinen kaliberi on venäläisten käyttämä rynnäkkökiväärin kaliberi. Ase sille on esimerkiksi AK-74.
Joitakin Bulgarialaisia ja Venäläisiä AK-tyyppisiä kivääreitä tuossa kaliberissa on Suomessakin näkynyt mutta ei tosiaan kovin yleinen. Patruunoiden saatavuus on heikko Suomessa joten mihinkään käyttöön tuollaista ei oikein kannata hankkia. Keräilylliset seikat on kokonaan toinen juttu. - Vennäin kaliberi
Suomesta ei saa kyseisen kaliberin aseita tai minä ainakaan en ole niihin törmännyt netissä aseliikkeiden valikoimia selatessani.
Myöskään piippuja ei ole jos aikoisi teettää sepällä dekosta aseen joten jos haluaa jonkin uun kuin 7.62x39 niin lähinnä on kai amerikkalaisten suosima .223 rem jolla kaliberilla AK:n saa.
Tietääkö joku enemmän venäläisen 5.45x39 piipun saamisesta eli onko niitä maassa. - Anonyymi
Asetalo.fi :stä löytyy kolmea eri mallia muut kiväärit välilehdestä. Barnaulin 60grain patruunaa kans saatavilla.
- Anonyymi
Taitaa olla englantilaisten kaliiberinen sotilasase, automaattikivääri tuollainen jota käyttävät, voin olla väärässä mutta muistelisin. Kysy SAS-joukoilta lisätietoja.
- Anonyymi
ihan Venäläinen se on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984