nam!!

~nainen~

oli yksin kotona, ulkona satoi vettä, katselin ikkunasta pisaroita jotka valuivat pitkin ikkunaa. mielessäni välähteli eilinen yö, pisarat muistuttivat minua ystäväni kiimaisen pillin kosteudesta, sitä ajatellessa minun alkoi tehdä mieli ja aloin pikku hiljaa kostua.... nojauduin sohvaan, avasin paidan nappejani.. tuhdit rintani pompahtivat ulos.. aloin hieroa niitä... olin aivan kiimoissani... pian muistin, että kämppikseni olisin tulossa muutaman tunnin kuluessa, joten päätin odottaa iltaan...

"moi" kämppikseni huusi... vastasin samoin, olin olohuoneessa lukemassa borno lehteä, viskaisin sen äkkiä sohvan alle. en ollut huomannut, että rintaliivini olivat jäänet käsinojalle, ja kämppikseni tuli viereeni rintsikkani kädessä ja sanoi, että nää on varmaan sun?? vastasin myöntävästi.´"haluisitsä vähän vilauttaa millasiin tiduihin nää kuuluu" minna (kämppis) kysyi. epäröin hetken ja aloin hittasti napittamaan paitaanu auki. minna nopeutti tahtia repäisemällä paitani nopeasti pois. "mä oon koko päivän ajatellu sua ja sun karvatonta pilluas ja sen makeaa mahlaa, mä haluun sua niin!" seedeltiin voimakkaasti. minna heitti takkinsa pois ja repi seksikkäät korolliset nahkaiset saappaansa pois, ja tuli mun eteeni. hän työnsi kiihkoituneena mut selälleen ja avsi mun farkkujen vetoketjun. repi ne pois... nuuhkaisi mun pillua mun vaalenviolettien stringien läpi... sitte se vähä raotti niitä ja kysyi "mitäs täältä löytyy?" minna veti mun alushousuja hampaillaan niin että hänen nenänsä meni mun pilluni vaon lävitse... änähdin.
minna suuteli mun nilkkaa ja hieroi mun reisiä... mun alapääni kostuu koko ajan.. en malta odottaa minnan kosteaa ja vikkelää kieltä mun vaollani.. se olisin niin ihanaa ja nautinnolista... pien minna koukisti ja raotti mun jalkoja ja alkoi nuolemaan mun pillua. ensin pitkiä vetoja...rauhallisesti. hieroin rintojani... minna tuli vaan ylemmäs ja ylemmän kunnes löysi kielensä mun kaulaani nuolemasta...
minna pyysi, että menisin pöydälle kontilleni ja tein työtä käskettyä... minna työnsi ensin 2 ja pian jo 3 sormea mun kosteaan pilluuni ja runkkasi kiertelevin vedoin... mun rinnat heilui tahdissa... se tuntui aivan ihanalta... voihotin koko ajan. pian minna alkoi riisua omia housujaan...ja heitti äkkiä omat pikku stringinsä pois... kiihotuin näkemästä. minnan vartalo oli täydellinen, ominen muotoineen. minna haki kermavaahtoa jääkaapista ja "lössötti" sitä mun märkään pimperoiseeni.. ja nuoli kaiken, ihan kaiken, työnsi kielensä ihan syvälle ja pyoriteli sitä siellä... huusin että mä tuun, minna lopetti salaman nuolemisen, sillä ei halunnut mun vielä saavan... hän nosti mut hellästi seisomaan, suudellen mua kiihkeästi ja puristellen mun rintoja ja nipistellen mun kovettuneita nännejä... minna meni sohvalle selälleen ja käski mun tulla päälleen ja hinkata omaan kosteata pilluani sen omansa.. lotina kiihotti mua ja nopeutin vauhtia puristellen minnan pikku tisuja. minna työnteli samalla sormiaan mun pilluun.. joka litisi ja lotisi!
pian hän sanoi, että odota, hän haki dildon ja alkoi työntää sitä itseensä ja sanoi "tee näin" otin dildon käteeni ja aloin työntämään sitä hänen kosteaakin kosteampaan pilluunsa... samalla nuolin kaiken makean mahlan pois mikä valui minnan pepuvakoon, hänen ollessaa selällään.. otin dildon pois hänen pillustaa ja aloin kiimaisena nuolemaan minnan millua, se maku oli taivallinen, imin ja lutkutin pillua.. lutkutin kuin vauva äidin tisua. minna voihotti kovaan ääneen.. lopulta lysähdimme päällekkään ja kuiskasin kysyvästi minnan korvaan "aamulla uudestaan?" hän vastasin myöntyvästi...

(tätä kirjoittaessa oli kiihkona ja käteni kävi välillä alapäässäni joten pahoittelen kirjoitusvirheita!!!) ja lisää tulee jos kysyjiä vaan on!!! ;) pillut lotisemaan naiset!!

5

5175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekstiä

      älä vaan jatka!!!!!!!!!! "pikku tisuja.."
      yäk!!!!!

    • Oikeasti nainen

      Tarinasi oli todella huono ja haisi niin kamalasti testosteronille, että oksettaa.

      Älä jatka, kiitos. Tai sitten kokeile kirjoittaa jotain heterokamaa.

    • *Elisa*

      Kirjoita normaaleja lauseita ilman, että joka lauseen jälkeen on monen monta pistettä. Ja kirjoita teksti eka vaikka Wordillä ja kopioi sitten se tänne. Näet, mitä kirjoitat. Tuolla lailla kirjoitettua tekstiä ei jaksa lukea. Ai niin, jaa teksti vielä kappaleisiin. Niiden ei tartte olla mitään "oikeita" kappaleita. Kunhan vain pätkäisee tekstin, niin sitä jaksaa lukea paremmin. Siis tyhjä rivi aina silloin tällöin vuodatuksen väliin.

      • bcb

        Tosiaan oli pari kirjoitusvirhettä ja ne jaksottelut puuttu. Mut muuten kyllä tarinasi oli erittäin kiihottava.....


    • Kiihottunut

      Kirjoittele lisää vaan; pikkuvirheistä ei kannata välittää. Pääasia, että sekä lukijalla että kirjoittajalla on kivaa. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe